Bij mij staat Home onderaan links boven uitzendingen
Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Ik zie dat het gewraakte bericht inmiddels alsnog is verwijderd.J. Deltoer schreef: ↑17 jan 2024 18:05Ik herken dit. Als je iemand in bescherming neemt tegen nare opmerkingen wordt je reactie verwijderd, maar de gemene sneer blijft staan.witte angora schreef: ↑17 jan 2024 10:06Nog een andere feedback: lezen jullie wel als iemand een melding doet?
In het NRC topic maakte ik de hypocrisie van Neo duidelijk, door enkel een paar van zijn passages uit zijn laatste bericht te noemen. Toch is dat weg gehaald. Vinden jullie dat zelf niet een beetje raar? Neo spreekt een ander aan, dat blijft keurig staan, en als een ander Neo aanspreekt op exact datgene wat hij een ander verwijt moet dat zo gauw mogelijk weg worden gehaald?
En dan ook nog niet even doorgeven waarom het verwijderd is...
Blijkbaar zijn er hier een paar die bij de moderatie op schoot zitten.
Ik ging er vanuit dat we het over knoppen op de site hebben, niet op een toetsenbord. Veel mensen gebruiken immers helemaal geen toetsenbord en het gaat over de werking van de site.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 17 jan 2024 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Je vergeet er nog één: links bovenaan de pagina staat hij ook in geschreven tekst. Maar die lost het probleem waar WA het over had niet op. Want je moet dan immers alsnog eerst naar beneden of boven scrollen om bij die knop te komen - en die brengt je vervolgens een plek waar WA helemaal niet wilde zijn.Methusalah schreef: ↑17 jan 2024 17:36Helemaal bovenaan (button rechterkant met 3 streepjes of button linkerkant met logo) maar ook helemaal onderaan maar daar is het geen knop maar geschreven tekst. Er zijn dus drie opties in totaal.
witte angora
en Methusalah
vinden dit leuk
-
Maar ja, een groot gedeelte van de off-topic reacties is wel blijven staan. Er is niets bekend over wat er hoe toentertijd is geregeld door NRC of TS. En die eigen invulling die los staat van het probleem van TS is wel blijven staan.alfatrion schreef: ↑17 jan 2024 18:16Ik zie dat het gewraakte bericht inmiddels alsnog is verwijderd.J. Deltoer schreef: ↑17 jan 2024 18:05Ik herken dit. Als je iemand in bescherming neemt tegen nare opmerkingen wordt je reactie verwijderd, maar de gemene sneer blijft staan.witte angora schreef: ↑17 jan 2024 10:06Nog een andere feedback: lezen jullie wel als iemand een melding doet?
In het NRC topic maakte ik de hypocrisie van Neo duidelijk, door enkel een paar van zijn passages uit zijn laatste bericht te noemen. Toch is dat weg gehaald. Vinden jullie dat zelf niet een beetje raar? Neo spreekt een ander aan, dat blijft keurig staan, en als een ander Neo aanspreekt op exact datgene wat hij een ander verwijt moet dat zo gauw mogelijk weg worden gehaald?
En dan ook nog niet even doorgeven waarom het verwijderd is...
Blijkbaar zijn er hier een paar die bij de moderatie op schoot zitten.
Dat is hier al maaaanden op de mobiel, en op geen enkele manier op te lossen.
Gelukkig bezoek ik Radarforum niet zo veel meer, en alle andere forums en websites hebben dit euvel niet.
Dat dus. Heb het vaker gehad hier (en ondertussen nooit op andere sites). Even onverklaarbaar gaat het dan weer een tijd goed, en nu is 't weer bagger.
BL2
vindt dit leuk
Het zal vast iets zijn in de trans van dat ie op plaats A opslaat dat je bent ingelogged en vervolgens op plaats B gaat kijken of je bent ingelogged. Misschien heeft dit te maken met de SEO aanpassingen, die voor meer problemen zorgen.
Moneyman
vindt dit leuk
Nog even en het hele forum komt niet meer tevoorschijn......
@mods, hoe vaak mag iemand spammen voordat een account wordt verwijderd?
Deze post is de tweede spampost op rij van deze persoon. Gisteren gemeld en weggehaald en nu wordt er in een ander topic gespamd.
Deze post is de tweede spampost op rij van deze persoon. Gisteren gemeld en weggehaald en nu wordt er in een ander topic gespamd.
Erthanax
vindt dit leuk
Deze url werkt inmiddels niet meer: index.php
En als je bijvoorbeeld klikt op: Home > Forum > Van de redactie > Huisregels en mededelingen, en dan op het woord "Forum" kom je daar al terecht.
Edit: Ik kan geen screenshot uploaden, dus dan maar zo.
En als je bijvoorbeeld klikt op: Home > Forum > Van de redactie > Huisregels en mededelingen, en dan op het woord "Forum" kom je daar al terecht.
Edit: Ik kan geen screenshot uploaden, dus dan maar zo.
Dank voor de melding.
index.php is gewoon gewist vanuit het idee: die hebben we niet meer nodig.
Zou wel fijn zijn als jullie weer eens inhoudelijk reageren, al is het maar op de issues die m.b.t. de technische werking van het forum zelf en de layout zijn aangegeven.
Meestal volgt er überhaupt geen reactie, en met "bedankt voor de melding" zeg je nog niets.
Techneut71
vindt dit leuk
Het topic 'Visum voor China' is verwijderd omdat het geen basis biedt voor een inhoudelijke discussie. Het antwoord kan eenvoudig met Google gevonden worden.
-
Is het niet verstandig om geen medische topics meer te plaatsen of in ieder geval het sub hoofdstuk medicijnen niet meer te gebruiken. Wij amateurs kunnen geen goed advies geven aan de vragensteller, alleen een arts kan dat.
witte angora
, Thijs124
en Erthanax
vinden dit leuk
Wat als er nou om ervaringen met een bepaald medicijn wordt gevraagd?juliomariner schreef: ↑16 feb 2024 14:16Is het niet verstandig om geen medische topics meer te plaatsen of in ieder geval het sub hoofdstuk medicijnen niet meer te gebruiken. Wij amateurs kunnen geen goed advies geven aan de vragensteller, alleen een arts kan dat.
Dat hoeven"amateurs" als ze geen ervaring hebben geen reactie op te geven dan.
Op veel andere fora is dat (m.i. terecht) niet toegestaan en worden dat soort onderwerpen direct verwijderd.juliomariner schreef: ↑16 feb 2024 14:16Is het niet verstandig om geen medische topics meer te plaatsen of in ieder geval het sub hoofdstuk medicijnen niet meer te gebruiken. Wij amateurs kunnen geen goed advies geven aan de vragensteller, alleen een arts kan dat.
Thijs124
, juliomariner
en Erthanax
vinden dit leuk