Ervaringen kunnen verschillen per persoon. En zelfs bij één en dezelfde persoon in verschillende periodes andere reacties en bijwerkingen geven. Ervaringen van anderen kunnen zowel goed als kwaad doen.Onkruid71 schreef: ↑16 feb 2024 14:33Wat als er nou om ervaringen met een bepaald medicijn wordt gevraagd?juliomariner schreef: ↑16 feb 2024 14:16Is het niet verstandig om geen medische topics meer te plaatsen of in ieder geval het sub hoofdstuk medicijnen niet meer te gebruiken. Wij amateurs kunnen geen goed advies geven aan de vragensteller, alleen een arts kan dat.
Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Ervaringen van anderen met bepaalde medicatie kun je zien op Meldpuntmedicijnen.nl of bij patiëntenverenigingen. Dat is betrouwbaarder dan dit forum wat dat betreft.
Thijs124
vindt dit leuk
Daar ben ik het mee eens naar niet iedereen weet de juiste weg te vinden. Die kun je ze dan hier wijzen.
Althans zo denk ik er over.
-
Klopt maar hier is er zelfs een speciaal hoofdstuk voor ingericht.
Ik zie dat als een hoofdstuk over medische consumentenproblemen (zoals over de beschikbaarheid van medicijnen of de kosten van een apotheker), maar niet over patientenproblemen (zoals medicatiegebruik). Adviseren op medische zaken is letterlijk levensgevaarlijk. Dat bewijst Leon74 daar al.juliomariner schreef: ↑16 feb 2024 14:53Klopt maar hier is er zelfs een speciaal hoofdstuk voor ingericht.
Thijs124
vindt dit leuk
-
En dat laatste is dus precies de reden dat er heel strak op gemodereerd moet worden.
Thijs124
vindt dit leuk
Strak modereren gebeurt hier niet. Dan is de enige juiste keuze om dat subtopic te sluiten.
Thijs124
en juliomariner
vinden dit leuk
-
De vraag is nu hoeveel ruimte kwakzalvers, wichelroedelopers, Jomanda-achtigen en allerlei andere zweverigheden gaan krijgen. Een linkje om het op te lossen (wat lang niet altijd gelezen wordt), en verder kan iedereen zijn gang gaan? Zoiets?
Ik heb de indruk dat het topic over het Mirena hormoonspiraaltje wel nuttig is. Er zijn ook wel zinvolle topics over bv de kosten van medicijnen. Topics over de werking of dosering van een specifiek medicijn lijken mij riskant en hebben een goede en actieve moderatie nodig.
-
Krijg ineens de mededeling dat ik nieuw wachtwoord moet aanmaken voor het forum.
Waarom moet ik ineens nieuw wachtwoord aanmaken om nog op het forum te kunnen??
Voor de rest geen enkele mededeling.
Waarom moet ik ineens nieuw wachtwoord aanmaken om nog op het forum te kunnen??
Voor de rest geen enkele mededeling.
Dat had ik gisteren ook. Is ivm een hack.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
Klopt, heb ik ook gehad.
Zie het nut er ook niet van in
Zie het nut er ook niet van in
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
juliomariner
vindt dit leuk
-
Idd, en dat aanmaken lukte ook niet meteen. Geen inzage in de vereiste tekens, en het bestaande wachtwoord werd ook pas na de vierde keer of zo geaccepteerd.
Bram Bonnewel
en juliomariner
vinden dit leuk
Ja, ik heb ook wat probleempjes gehad. Eerder vanmorgen niet, nu wel.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
Ik had een foto toegevoegd aan een topic en nu is de bijlage niet meer beschikbaar als ik erop klik. Dit kan ik niet zelf oplossen. Ik kan ook het geplaatste bericht niet wijzigen om bv de foto opnieuw toe te voegen.
Als ik zoek in het forum om een moderator te contacten dan lees ik ergens over een teamlink, maar ik kan nergens een teamlink vinden.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen wat betreft de foto ?. of verdwijnt de mogelijkheid van een bijlage/foto in te zien na een x aantal dagen ?
Als ik zoek in het forum om een moderator te contacten dan lees ik ergens over een teamlink, maar ik kan nergens een teamlink vinden.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen wat betreft de foto ?. of verdwijnt de mogelijkheid van een bijlage/foto in te zien na een x aantal dagen ?
Het topic 'Nalatigheid/onkunde dierenarts tijdens keizersnede' is op verzoek van de TS verwijderd.
Dat snap je echt niet?
-
nee ik snap niet dat ze even kunnen zeggen dat er problemen met het inloggen is en dat je vanwege een hack een neiuw wachtwoord moet instellen. Daar snap ik inderdaad dus niets van, lijkt me echt een kwestie van communicatie.