Ook wij hebben te maken met loze beloften van woneninterieur.nl.
Inmiddels hebben we de koop ontbonden. Het geld zou teruggestort zijn, maar wij zien niks bijgeschreven.
Heeft iemand tips om je geld terug te krijgen?
We gaan sowieso aangifte doen bij de politie en een advocaat inschakelen.
Ordernummer is 5055. We hebben de volgende mail gestuurd naar woneninterieur.nl
“De bestelling zou, na 4 niet nagekomen afspraken, gister geleverd worden. Als hier iets in zou veranderen zouden jullie contact opnemen.
Dit is niet gebeurd en de levering heeft niet plaatsgevonden, waarmee jullie nu al 6 keer de afspraken niet nagekomen zijn. Hoe durven jullie het over goed nieuws te hebben, zonder dat überhaupt gerefereerd wordt naar de levering die gister plaats zou vinden?
Zoals meermaals aangegeven, willen we ons geld terug als de levering niet op 6 maart plaats zou vinden. We vinden het onacceptabel dat jullie al 3 maanden bijna 700E van ons in bezit hebben, wij op plastic stoelen zitten en jullie al 6 keer afspraken niet nagekomen zijn. Ons vertrouwen is weg, we willen de koop ontbinden en willen ons geld terug.
Hieronder een overzicht van jullie onacceptabele werkwijze:
- bij bestelling op 6 december 2023 zou de levering binnen enkele dagen plaatsvinden: niet nagekomen
- bij navraag op 14 december zou de levering volgens jullie (15 december) tussen 23 en 30 december plaatsvinden: niet nagekomen
- 27 december navraag gedaan, waarop jullie op 28 december reageerden dat de stoelen over 2 weken zouden binnenkomen: niet nagekomen
- jullie reactie op 28 dec: 'Door de grote drukte op de klantenservice met mails willen wij u vragen om deze mail aub niet te beantwoorden.
Wij nemen contact op dankjewel
'': onacceptabel om dit tegen een betalende klant te zeggen, en wederom niet nagekomen
- 11 januari 10:45: gemeld dat 2 weken verder zijn en weer niks gehoord heb. Reactie: binnenkomst rond 30 januari: niet nagekomen
- 11 januari 10:51: gemaild hoe het kan dat de levering nu wéér niet nagekomen wordt: geen reactie
- 19 januari: reminder gestuurd. Reactie: verwachte levering in week 1 van februari: niet nagekomen
- 25 januari: gemaild dat vanaf 11 feb in buitenland zijn dus levering daarvoor moet: geen reactie
- 7 februari: gemaild dat week 1 van feb voorbij is, tot 6 maart in buitenland zijn en weer: geen reactie en levering niet nagekomen
- 7 februari: jullie reactie of levering na 6 maart kan icm korting
- 8 februari: gevraagd wanneer na 6 maart en welke korting
- 8 februari: jullie reactie met vraag of 4 maart mogelijk is (terwijl wij hebben aangegeven tot 6 maart in buitenland te zijn...) en op vraag korting: geen reactie
- 9 maart: jullie reactie dat 6 maart geleverd wordt en aanbod korting van 10% op volgende bestelling (onacceptabel gezien bovenstaande): niet nagekomen
- 13 februari: gereageerd dat korting niet passend vind: geen reactie
- 27 februari: reminder gestuurd
- 27 februari: jullie reactie dat 15% kan zijn
- 29 februari: gevraagd of op nieuwe of huidige bestelling is
- 29 februari: jullie reactie dat korting intern gaan bespreken en alles volgens plan loopt voor levering op 6 maart, en contact opnemen als veranderd: niet nagekomen levering en niet over geïnformeerd
- 4 maart: gevraagd hoe laat levering komt: geen reactie
- 5 maart: telefoonnummer doorgegeven en gevraagd hoe laat levering komt: geen reactie
- 6 maart: gevraagd om reactie op 2 mails en op chat waar ik na halve dag nog steeds geen reactie op had
- 6 maart: jullie reactie dat jullie 'goed nieuws' hebben de de levering medio maart zou zijn, zonder uberhaupt een opmerking of excuus over de levering van 6 maart die niet is nagekomen”
Leugen op leugen op leugen!