Klopt, en dat is wat mij dwarszit. uiteraard moet het geregeld worden als onze kinderen (en wijzelf) schade toebrengen aan een ander.witte angora schreef: ↑31 jul 2024 21:08Het zouden dus zomaar heel andere mensen kunnen zijn met een heel andere auto en heel andere schade.thecure schreef: ↑31 jul 2024 20:54Die mensen hebben zich niet bekend gemaakt bij mijn zoonCro schreef: ↑31 jul 2024 20:33
Krijgen / kregen jullie die kans niet van de tegenpartij, of komt dat omdat zoon de boel verzwegen heeft. We spreken immers over een schade van bijna anderhalve maand geleden. Ik vermoed dat als zoon direct opgebiecht had dat hij schade heeft veroorzaakt aan een eigendom van X dat jullie best even hadden mogen kijken of samen een formulier invullen
dus ook al had onze zoon het meteen verteld, konden we nog geen actie ondernemen richting de tegenpartij.
Maar dan verwacht ik dat deze mensen even aan de deur komen (want blijkbaar hadden ze dus wel ons adres achterhaald) en dan konden we het er over hebben, kon ik de schade zien, formulieren invullen, enz.