Ik blijk dus niet de enige te zijn die nadenkt of het niet makkelijker is om dure levensverlengende behandelingen af te kunnen kopen.
Ik ben dan van mening dat euthanasie dan niet direct hoeft te zijn en het geld niet per se voor de nabestaanden. Maar stel de behandeling zorgt ervoor dat iemand nog 3 jaar kan leven in plaats van 1 jaar, maar die behandeling kost wel 3 ton. Je kunt dan ook de mogelijk bieden om geen behandeling te kiezen en een ton in de zak te steken. Dan kun je het laatste jaar nog dingen doen die je altijd al wilde doen en zelf kiezen voor het moment waarop je klaar bent.
Afkopen hoeft voor mij niet, maar ik ben en blijf van mening dat euthanasie veel te moeilijk wordt gemaakt. En dat mensen door te veel hoepels moeten springen om zelf te mogen beslissen over hun leven.
Mee eens wat betreft het beslissen over euthanasie,en ook zeer zeker wat betreft het vaccineren van volwassenen en kinderen,en dan heb ik het uiteraard niet over de "reguliere" en beproefde vaccinaties.
Maar over die in mij ogen stuitende reclame campagne om nog maar eens een covid prik te halen.
Was getekend; een wappie ( ik zal jullie voor zijn )
Ben op deze rustige middag even het Form aan het bekijken.
Wat mij opvalt, dat er zo weinig meer over auto's wordt geplaatst.
Toen ik hier jaren geleden kwam, ging het heel veel over auto's
Ik ben altijd in voor meer gesprekken over auto's. Daar zullen er wel meer van zijn, maar ook een hoop die dat niet zien zitten.
Als je doelt op het feit dat er minder klachten over autoverkopers zijn, dan zou dat op zich wel kunnen. Er wordt steeds minder gehandeld in auto's en steeds meer mensen kiezen voor lease. De verkopers die dan als eerste omvallen, dat zullen de louche verkopers zijn, gok ik dan maar.
Ben op deze rustige middag even het Form aan het bekijken.
Wat mij opvalt, dat er zo weinig meer over auto's wordt geplaatst.
Toen ik hier jaren geleden kwam, ging het heel veel over auto's
Naja, ik kan je wel vertellen dat wij net een nieuwe, naja 1½ jaar oude, auto hebben gekocht? Een Lynk&Co 01, een plugin hybride, dus elektrisch en zonder schakelen door de stad, heerlijk.
Ken het verhaal uiteraard,Heb er zelf gelukkig geen last van.
Aardige bijkomstigheid:heb in 1982 mijn vaarbewijs gehaald in Frankrijk,hetgeen een "validité permanente" heeft.
In ons land bestond toen nog geen vaarbewijs,en met dat Franse mocht ik ook in Duitsland het gehele kanalen stelsel en de zogenoemde zijrivieren bevaren.
De Rijn vereist een Rijnpatent.
Tijdens de corona ellende verliep mijn nl.vaarbewijs en kon er tijdelijk niet gekeurd worden.
Ben er niet meer aan begonnen en vaar al een paar jaar met mijn Franse vaarbewijs.
Gelden die regels ook voor andere beroepen vraag ik me dan af?
Geen idee eigenlijk. Misschien beroepsmilitairen? Politie, brandweer? Ik had iig nog nooit iets gelezen over een dergelijke Europese obesitas maatregel.
Als je doelt op het feit dat er minder klachten over autoverkopers zijn, dan zou dat op zich wel kunnen. Er wordt steeds minder gehandeld in auto's en steeds meer mensen kiezen voor lease. De verkopers die dan als eerste omvallen, dat zullen de louche verkopers zijn, gok ik dan maar.
Als ik kijk naar mijn wekelijkse jurisprudentienieuwsbrieven, dan is het aandeel procedures over al dan niet nonconforme auto's onverminderd hoog.