Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Erthanax »

@Radar
Waarom is het topic over pakjedeals nu.nl verwijderd?

Ja, het kan in de huiskamer besproken worden, maar dat kan met meer onderwerpen. Het was niet tegen de forumregels, want het gaat overduidelijk om een consumentenkwestie en daarover mag op het forum gediscussieerd worden.

Of is er iets lelijks geschreven dat mij is ontgaan?

Ik zou het op prijs stellen als de moderatie hier iets meer uitleg wil geven. Vooral ook aan de meelezers die niet in dat topic gereageerd hebben en dus ook geen bericht hebben ontvangen dat het verwijderd is.

TheQuickFox

Ongelezen bericht door TheQuickFox »

Ik zou het prettig vinden om op de beginpagina een overzicht te krijgen van alle forums en subforums in plaats van de actieve topics.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

TheQuickFox schreef:
19 nov 2024 21:16
Ik zou het prettig vinden om op de beginpagina een overzicht te krijgen van alle forums en subforums in plaats van de actieve topics.
Dan moet je niet bij actieve topics kijken, maar bij categorieën categories.php

TheQuickFox

Ongelezen bericht door TheQuickFox »

ZeerPrivé schreef:
19 nov 2024 21:22
TheQuickFox schreef:
Dat weet ik, maar ik geef mijn voorkeur aan dat dat de standaardweergave is zoals op de meeste andere forums.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Erthanax schreef:
19 nov 2024 14:57
@Radar

Ja, het kan in de huiskamer besproken worden, maar dat kan met meer onderwerpen. Het was niet tegen de forumregels, want het gaat overduidelijk om een consumentenkwestie en daarover mag op het forum gediscussieerd worden.

Ik zou het op prijs stellen als de moderatie hier iets meer uitleg wil geven. Vooral ook aan de meelezers die niet in dat topic gereageerd hebben en dus ook geen bericht hebben ontvangen dat het verwijderd is.
Dat had ik verzocht. Het was niet echt een prangende consumenten kwestie. Dat topic was meer in de tend van 'he, heb je dit ook gezien? Lachuh!'.

Het is niet alsof dat exacte onderwerp niet al duizend keer besproken is in relevante topics. Dit gaat echt geen nieuwe discussie opleveren.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

TheQuickFox schreef:
20 nov 2024 04:20
ZeerPrivé schreef:
19 nov 2024 21:22
TheQuickFox schreef:
Dat weet ik, maar ik geef mijn voorkeur aan dat dat de standaardweergave is zoals op de meeste andere forums.
Ik niet. Daarnaast zie je tegenwoordig steeds vaker forums met de actieve topics voorop. Maakt het ook een stuk makkelijker reageren voor nieuwe gebruikers. Daar schijnen er nogal wat van te vergeten naar de datum van een topic te kijken en reageren dan op een topic van 2 jaar oud.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Methusalah schreef:
20 nov 2024 07:46
Erthanax schreef:
19 nov 2024 14:57
@Radar

Dat had ik verzocht. Het was niet echt een prangende consumenten kwestie. Dat topic was meer in de tend van 'he, heb je dit ook gezien? Lachuh!'.

Het is niet alsof dat exacte onderwerp niet al duizend keer besproken is in relevante topics. Dit gaat echt geen nieuwe discussie opleveren.
Dank voor uw antwoord, dat stel ik op prijs.
Ik ben het om een paar redenen niet met u eens — ook niet met de beslissing van de moderatie — maar daarover ga ik hier niet in discussie.

Plaats reactie