De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Moneyman

Re: De QR-code van Mediamarkt om een bestelling op te halen

Bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
30 jan 2025 10:01
Moneyman schreef:
30 jan 2025 09:58
Niet moeilijker doen dan nodig is ;-) Wanprestatie zou ik lekker laten liggen. Gewoon herroepen, als je er echt vanaf wilt, dat kan ook nu al.
Net even gekeken, herroepen kan toch pas als er geleverd is?
Nee hoor, dat kan nu ook al. Er wordt vaak gezegd "veertien dagen na levering", omdat dat de uiterste termijn is (die gaat lopen bij levering). Maar je kunt prima nu online iets bestellen en 1 minuut later probleemloos herroepen.

Thijs124

Bericht door Thijs124 »

Het enigste nadeel bij herroepen is dat het wel wat langer kan duren totdat je het geld retour hebt. Je hebt hier ook wel soms die wanhopige topics voorbij zien komen van mensen die op de knaken wachten.

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

BL2 schreef:
30 jan 2025 10:27
Lowieze schreef:
30 jan 2025 10:02
U klinkt wel heel snel wanhopig, ipv hier klagen kunt u ook zelf oplossingen bedenken.
Dat is toch niet leuk. Het topic en het forum zijn heeel belangrijk voor de topicstarter. Een soort tweede Ridder777.
Hohoho, niet zo snel en voorbarig...wij krijgen ook regelmatig goede tips over bijvoorbeeld wandelen. En nu dus een waarschuwing inzake mediamarkt die wij beter goed in onze oren knopen.

Triforce

Bericht door Triforce »

En vergeet de uitgebreide verslagen van het koken niet. Erg leerzaam. Weet nu precies wat niet te doen met een slowcooker.

witte angora

Bericht door witte angora »

witte angora schreef:
30 jan 2025 10:34
Vanmiddag nog even iets proberen mbt de oude smartphone.
Gelukt en terecht. Moet het nog wel ophalen, dat wordt in het weekend.

Nu de koop bij MM ontbinden. Kan bellen ( :? ) of via het contactformulier. Een hoop verwijzingen naar dat contactformulier, maar onvindbaar. Uiteindelijk wel iets gevonden met een paar keer dom doorklikken. Weet niet of het de goede is. Dat hoor ik dan wel weer.

Kan niet zeggen dat ze de zaakjes op orde hebben en dat de klantenservice zo benaderbaar en vriendelijk is. Ergens stom, want de oude krijgt binnenkort de laatste update, dus met een paar maanden moet er sowieso een andere komen. Maar niet bij MM. Daar loop je niet bellend de deur uit, maar gillend.

Moneyman

Bericht door Moneyman »

Ah, top! Dat scheelt weer.

Zorg dat je de herroeping aantoonbaar doet. Heb je een bevestiging per email gekregen? Dan kan je daarop antwoorden.

witte angora

Wel een bevestiging van mijn vraag waar dat contactformulier is en dat ik wil annuleren. Dat zou voldoende moeten zijn denk ik. Anders morgen samen met iemand anders, die wel een telefoon heeft, proberen te bellen. Met Ideal betaald, volgens de site moet ik dan in 2 tot 3 dagen mijn geld terug hebben.

Maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in dat ze nog gaan leveren. Nog steeds geen afhaalbericht gehad, maandag besteld, het is nu donderdag...

J. Deltoer

Hebben ze op het station niet nog een telefooncel? Anders zou u daar naar toe kunnen lopen om ff te bellen. Meteen een mooie wandeling.

witte angora

Zo'n groene bedoel je? Dan hebben ze hem goed verstopt. Er is wel iets dat er op lijkt, maar die heeft maar 4 toetsen, waarvan 2 met een cijfer. Je moet ook altijd wachten tot je er in kan, en vreemd genoeg stap je later ergens anders naar buiten. Er zit wel een contactknop naar een telefooncentrale, dat wel. Is dat dan net als heel vroeger, dat ze je doorverbinden? Toch wel fijn dan dat niet alles zo hypermodern is. :D

Thijs124

Bericht door Thijs124 »

Misschien is dat om tijdens het bellen niet zichtbaar te zijn op de GPS. Anders kun je door buitenlandse mogendheden (vreemd woord) opgespoord worden. Zijn die trouwens vermogend? Of is dat alleen als het veraf is? Anders kortbijmogend? Dan kan je lokatie niet verkocht worden.

witte angora

Er begint wat komkommerstof op te waaien geloof ik... :lol: :lol:

Ik_weet_niet_alles

Bericht door Ik_weet_niet_alles »

witte angora schreef:
30 jan 2025 17:05
witte angora schreef:
30 jan 2025 10:34
Vanmiddag nog even iets proberen mbt de oude smartphone.
Gelukt en terecht. Moet het nog wel ophalen, dat wordt in het weekend.

Nu de koop bij MM ontbinden. Kan bellen ( :? ) of via het contactformulier. Een hoop verwijzingen naar dat contactformulier, maar onvindbaar. Uiteindelijk wel iets gevonden met een paar keer dom doorklikken. Weet niet of het de goede is. Dat hoor ik dan wel weer.

Kan niet zeggen dat ze de zaakjes op orde hebben en dat de klantenservice zo benaderbaar en vriendelijk is. Ergens stom, want de oude krijgt binnenkort de laatste update, dus met een paar maanden moet er sowieso een andere komen. Maar niet bij MM. Daar loop je niet bellend de deur uit, maar gillend.
Dus nu is de MediaMarkt door hun beleid / halsstarrigheid omzet misgelopen en zelfs een klant kwijt geraakt. Nog los van degene die dit forum en/of deze topic volgen. Hoe stom kun je als ondernemer zijn. Blijkbaar heeft MediaMarkt niets geleerd van het debacle Saturn.

Thijs124

Bericht door Thijs124 »

Na 6464 vermeldingen in de diverse topics van dit forum staat MediaMarkt zeker niet op de eerste plaats bij de vaste lezers hier.

witte angora

'Geef het een kans, geef het een kans'.... Die hebben ze wat mij betreft dus goed verprutst.

Triforce

Bericht door Triforce »

Ik_weet_niet_alles schreef:
30 jan 2025 19:01
Dus nu is de MediaMarkt door hun beleid / halsstarrigheid omzet misgelopen en zelfs een klant kwijt geraakt. Nog los van degene die dit forum en/of deze topic volgen. Hoe stom kun je als ondernemer zijn. Blijkbaar heeft MediaMarkt niets geleerd van het debacle Saturn.
lol. Ja, want waar je rijk van wordt als onderneming is je bedrijfsprocessen afstemmen op een enkele onwelwillende klant.

Jablan
Contacteer:

Bericht door Jablan »

witte angora schreef:
30 jan 2025 17:05
Maar niet bij MM. Daar loop je niet bellend de deur uit, maar gillend.
En wij maar denken dat Ikea de plek is om je relatie te verbreken / rijp voor een inrichting te worden, maar nee, het is Media Markt ...

J. Deltoer

Had ik al gezegd dat Mediamarkt mijn Excellijst heeft gehaald?

witte angora

Triforce schreef:
30 jan 2025 19:15
Ik_weet_niet_alles schreef:
30 jan 2025 19:01
lol. Ja, want waar je rijk van wordt als onderneming is je bedrijfsprocessen afstemmen op een enkele onwelwillende klant.
Bedrijfsprocessen afstemmen? Aan wat? Het toestaan van een simpel printje? Kom op... De klant wil wel, maar het moet vooral zo lastig mogelijk worden gemaakt.

Maar goed, ze zijn mij dus definitief kwijt. Voor de tijd dat ze nog bestaan.

Jablan
Contacteer:

Bericht door Jablan »

witte angora schreef:
31 jan 2025 00:49
Voor de tijd dat ze nog bestaan.
MediaMarkt en Saturn zijn als Ceconomy beursgenoteerd in Frankfurt. Koers stijgt de laatste tijd weer, bedrijfsresultaten verbeteren zich.

Wat niet wegneemt, dat wij al veel langer die winkel mijden. De verkooptactiek staat ons niet aan.

Thijs124

Bericht door Thijs124 »

Ze zijn ook in Duitsland begonnen de MediaMarkt en Saturn als dezelfde winkel te positioneren. Met elkaar gaan concurreren was niet erg lonend voor henzelf.

Plaats reactie