Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

https://www.transportlogistiek.nl/logis ... dpr=accept

Ben benieuwd hoeveel boetes ik zou krijgen. 😂🤣😂

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

witte angora schreef:
27 feb 2025 21:56
Centraal Beheer daarentegen, puur Nederlands, is pas echt een drama met inloggen en je producten bekijken. Wat een sof, dat Achmea.
Drama? Pak mijn telefoon en klik op de app. FaceID herkent me direct. Krijg een producten overzicht, klik op Sparen en krijg mijn spaar rekening en mijn deposito rekening meteen te zien.

Eenvoudiger inloggen bestaat niet.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Speedy123 schreef:
28 feb 2025 13:28
Ik doe het via de laptop, en daar gaat het dus regelmatig zo fout als maar kan.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

witte angora schreef:
28 feb 2025 13:29
Speedy123 schreef:
28 feb 2025 13:28
Ik doe het via de laptop, en daar gaat het dus regelmatig zo fout als maar kan.
Dat is vreemd, Centraal Beheer ondersteunt iDIN. Dus ook dan kunt u gewoon via uw bank app inloggen en ook die ondersteunen gewoon FaceID.

witte angora

Hier gaat het met een gebruikersnaam, wachtwoord en sms-code. Je zou zeggen dat de kinderziektes er langzamerhand wel uit zijn, na al die jaren.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid71 schreef:
28 feb 2025 13:16

Moet je uiteraard wel de kans krijgen een bezorgdag en tijd te kiezen. Zonder verplicht een account te moeten aanmaken of een app te downloaden.

Anders voorzie ik dan bij voorbaat al veel mails naar de klantenservice met daarin de gewenste bezorgtijden. Dan heb je dat als persoon dichtgetimmerd en kunnen ze je nooit een boete geven. Dan hadden ze hun eigen mail maar moeten checken.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
28 feb 2025 14:16
Onkruid71 schreef:
28 feb 2025 13:16

Moet je uiteraard wel de kans krijgen een bezorgdag en tijd te kiezen. Zonder verplicht een account te moeten aanmaken of een app te downloaden.

Anders voorzie ik dan bij voorbaat al veel mails naar de klantenservice met daarin de gewenste bezorgtijden. Dan heb je dat als persoon dichtgetimmerd en kunnen ze je nooit een boete geven. Dan hadden ze hun eigen mail maar moeten checken.
En andersom natuurlijk ook een boete als:

Het afgesproken tijdsslot niet wordt gehaald
De chauffeur niet op de afgesproken plek aflevert
De transporteur eenzijdig de afspraak aanpast

Maar dat zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn 😉

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Weer zo'n grapje, boetes uit delen als de ontvanger niet thuis is.
Als het er van komt worden de bezorgers door de pakketdiensten extra gemotiveerd om zoveel als mogelijk niet thuismeldingen te doen.

Ik zie het al voor me een bezorger die door een straat rijdt even naar binnen kijkt of er in de woonkamer iemand aanwezig is en als dat niet het geval is een boete mag uitdelen.

Nog sterker de bezorger stapt in de ochtend de bestelbus in rijdt zijn ronde in de wetenschap dat op veel bekende adressen mensen al zouden ze willen niet thuis kunnen zijn omdat de bezorgdiensten het tijdstip bepalen,
Een niet thuis boete is dan al snel gemaakt want de bezorger wordt bij voorbaat geloofwaardig bevonden.

Ik ben wel de mening toegedaan om op aflever datum gepland online bestellingen te doen maar dan is het ook voor de pakketdiensten zaak om op die datum ook te bezorgen en vooral ook de tijd nemen om het pakket te overhandigen.

Zoals het in veel gevallen nu gaat belt de bezorger één keer aan en als er niet binnen 5 seconden beweging zichtbaar is loopt die weer weg ondertussen krijgt die het nog voor elkaar ook om de status op 'niet thuis te zetten' en als de bewoner alsnog naar buiten komt is het helaas pindakaas en moet het pakket bij een afhaalpunt op gaan halen.

Het laatste komt wellicht ongeloofwaardig over maar als je op een zonnige zaterdag op balkon zit zie je het wel gebeuren.

M.i. eerst de service verlening verbeteren en de pakketdiensten beboeten als die de service verlening niet na komen.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ja, laten we een heel systeem optuigen met boetes, die ook weer geadminstreerd en geïncasseerd moeten worden en uiteraard weer bediscusieerd en aangevochten worden.
Of we laten de klant een klein bedragje vooruit betalen bij bestelling voor aan huis bezorging, of gratis bij het afhaalcentrum. Thuis? Bedragje is voor de bezorger. Niet thuis? Bedrag gaat naar een goed doel en alsnog ophalen bij het afhaalcentrum.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, en laten we nu zo'n plein maken met alle grote pakketdiensten bij elkaar waar meteen elektrische auto's kunnen opladen van accu's gevoed door zonnestroom en waar ook nog eens afhaaltentjes staan met een gezonde maaltijd. Waar je dan langs kan rijden als je vanuit het werk terug komt in het dorp.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
28 feb 2025 18:39
Ja, en laten we nu zo'n plein maken met alle grote pakketdiensten bij elkaar waar meteen elektrische auto's kunnen opladen van accu's gevoed door zonnestroom en waar ook nog eens afhaaltentjes staan met een gezonde maaltijd. Waar je dan langs kan rijden als je vanuit het werk terug komt in het dorp.
Ja, en zorg dan wel dat op dat plein de juiste vlaggen wapperen o.a de regenboog vlag,de nederlandse en de provinciale en dat die afhaaltentjes vooral wel een of ander keurmerk hebben.
O,en een parkeer terrein een stuk van dat plein vandaan voor jou benzine of diesel auto met een afzuig kap erboven.
Die dampen kunnen dan weer gebruikt worden om die afhaaltentjes van energie te voorzien.
Of denk ik nu een beetje te "woke"?

scharrelschipper

Nijogeth schreef:
28 feb 2025 18:39
Ja, en zorg dan wel dat op dat plein de juiste vlaggen wapperen o.a de regenboog vlag,de nederlandse en de provinciale en dat die afhaaltentjes vooral wel een of ander keurmerk hebben.
O,en een parkeer terrein een stuk van dat plein vandaan voor jou benzine of diesel auto met een afzuig kap erboven.
Die dampen kunnen dan weer gebruikt worden om die afhaaltentjes van energie te voorzien.
Of denk ik nu een beetje te "woke"?

scharrelschipper

Sorry voor het dubbel plaatsen,maar hier een slechte internet verbinding en dan gaat het wel eens mis.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Bij mij is de site zo langzaam als dikke stront.
Ben al 2 dagen aan het stoeien met inloggen.
Ligt duidelijk niet aan de gebruikers.
Heb nb glasvezel.

witte angora

scharrelschipper schreef:
28 feb 2025 20:22
Sorry voor het dubbel plaatsen,
Had ik vanmorgen ook, Dagkoers ook. Ligt dus niet aan jou.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Het internet is hier vandaag zo langzaam als 30 jaar geleden toen we nog met de telefoonhoorn moesten inloggen. Trrrrrr. Piep piep trrrrrr.piep

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ben vroeg wakker en zit na 3 ziekte dagen even het nieuws te kijken.
Denk dat we over 4 jaar.
Keizer Trump, keizer Poetin en keizer Xi Jinpin hebben.
Hoe ze aardbol gaan verdelen zullen we wel zien.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Sorry voor het dubbel plaatsen,maar hier een slechte internet verbinding en dan gaat het wel eens mis.
Ligt aan dit forum zelf, vrees ik.

witte angora

Thijs124 schreef:
28 feb 2025 23:41
Het internet is hier vandaag zo langzaam als 30 jaar geleden toen we nog met de telefoonhoorn moesten inloggen. Trrrrrr. Piep piep trrrrrr.piep
Dat viel me ook al op. Kennelijk is er ergens een datakabel doormidden.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Consumenneke schreef:
01 mar 2025 08:36
Ligt aan dit forum zelf, vrees ik.
Inderdaad, ligt niet aan je verbinding of een kabel (?) maar aan dit forum. Andere sites werken wel snel.

Plaats reactie