Huiskamer
Re: Huiskamer
alle 2.
Maar wie is de eigenaar?
De directeur is toch niet de eigenaar?
Maar wie is de eigenaar?
De directeur is toch niet de eigenaar?
Dat kan ik je wel vertellen hoor.
1) Seats and Sofas B.V. (kvk 23074200) is volledig eigendom van:
2) Seats and Sofas Holding Nederland B.V. (kvk 23083946) is volledig eigendom van:
3) European Retail Enterprise B.V. (kvk 23092986) is volledig eigendom van:
4) International Retail Investment Partners B.V. (kvk 72621761) is volledig eigendom van:
5) IRIP Holding B.V. (kvk 88960889) is volledig eigendom van:
6) IRIP Beheer B.V. (kvk 88796507) is volledig eigendom van:
7) natuurlijke personen als aandeelhouders (wiens privé-gegevens ik uiteraard niet deel).
Alle twee, dus als ik het goed begrijp hielp u een ander bij een eventuele aankoop in een Seats and Sofas winkel en u wilde als alles goed zo komen een zeg maar nieuwe start maken.
Waarschijnlijk komt u wel eens in een supermarkt heeft u daar wel eens een directeur/eigenaar gezien dat lijkt me niet want hij/zij/het of genderneutraal komt de werkvloer niet op.
Ik trap even een open deur in, over Seats and Sofas zijn al minstens 15 jaar klachten bekend maar blijkbaar zijn er ook tevreden klanten die met een aanhangwagen achter de auto de gekochte meubels direct mee kunnen nemen.
M.i. voor beginnende mensen die op korte termijn de woning in gaan richten best wel een optie want op tuinstoelen met bijbehorende tafel is ook niet wat.
Waarschijnlijk komt u wel eens in een supermarkt heeft u daar wel eens een directeur/eigenaar gezien dat lijkt me niet want hij/zij/het of genderneutraal komt de werkvloer niet op.
Ik trap even een open deur in, over Seats and Sofas zijn al minstens 15 jaar klachten bekend maar blijkbaar zijn er ook tevreden klanten die met een aanhangwagen achter de auto de gekochte meubels direct mee kunnen nemen.
M.i. voor beginnende mensen die op korte termijn de woning in gaan richten best wel een optie want op tuinstoelen met bijbehorende tafel is ook niet wat.
-
precies wat ik bedoel. Welk belang dien je hier om de zeggen wie de eigenaar is?
-
En zelfs als je weet dat de famile P. aandeelhouder is kun je daar niks mee.
Ja.
Elk bedrijf is of eigendom van een natuurlijk persoon of eigendom van een ander bedrijf. Uiteindelijk is de uiteindelijke eigenaar als je maar genoeg doorzoekt een of meerdere natuurlijke personen. Zo ook bij Seats & Sofas.
Middels de KvK kan je opzoeken wie dit is.
*****, wat heb jij gerookt. Ik wil dat ook.Ron5300 schreef: ↑11 mar 2025 17:02Alle twee, dus als ik het goed begrijp hielp u een ander bij een eventuele aankoop in een Seats and Sofas winkel en u wilde als alles goed zo komen een zeg maar nieuwe start maken.
Gooi je het avondnieuws erop. Tussen alle actuele meldingen door 'weet u nog ... 5 jaar geleden pandemie'.
Ja, dat weten we.
Tijd is voorbij gevlogen.
Ja, dat weten we.
Tijd is voorbij gevlogen.
-
Nou, de VS en Oekraïne hebben een deal gesloten over een staakt het vuren en een stap richting een vredesakkoord. Nu ligt de bal bij Rusland, zeker nu de VS Oekraïne weer van militaire steun en inlichtingen voorziet.
Moneyman
, Jablan
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Het is te hopen dat dit iets oplevert,want diverse regeringen,ook de onze,denken er serieus over om soldaten naar het slag/slacht veld te sturen.
Wordt er niet vrolijk van.
Het erge is dat Schoof zijn toezegging ervoor zorgt dat de Oekraïners blijven vechten en wij nog niet in staat van oorlog komen. Zodra de militaire en financiële steun aan Oekraïne niet doorgaat, wordt de kans steeds groter dat de Russen oprukken onze kant op. En dan heb ik liever wat extra overheidsuitgaven. Dan maar snijden in uitkeringen/subsidies en ontwikkelingssteun.
Digitaal gezien zijn ze er al lang.
Alleen de voormalige Sovjet-Staten moeten zich zorgen maken, daar is een grotere NAVO-aanwezigheid noodzaak. Concreet: Letland, Estland, Litouwen, Moldavië.
Zonder NAVO, maar evengoed in gevaar: Wit-Rusland, Ukraine, Georgië, Armenië, Azerbeidzjan en de -stan-landen: Turkmenistan, Uzbekistan, Tadzjikistan, Kazachstan, Kyrgyzstan.
Zolang hier een Rusland-vriendelijke oligarch/dictator aan de macht is, blijven deze landen een soort van zelfstandig.
Putin wil herstel van het Russische Rijk. Snelste oplossing is zijn heengaan van deze wereld. Minder snel is de uitputtingsslag, waar we momenteel getuige van zijn. Om beweging in de Russische positie te krijgen, helpt het terugdreigen met kernwapens en wel door de prettig onvoorspelbare Donald Trump. Bij elke andere manier zal Rusland ja zeggen, nee doen en tijd rekken, heel veel tijd rekken, net zo lang tot men weer een stap dichterbij het doel is.
*
PS: Woord van de dag by Moneyman: Panelenschaamte.

Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk
* miauw *
Ik ben Herr Yuri Flick, geboren rond 1 januari 2020, slachtoffer van ernstige mishandeling - nee, daar wil ik niet over miauwen, ook niet in de katerzelfhulpgroep in de buurt - en tegenwoordig leef ik bij hele aardige mannen in huis. Soms ga ik naar buiten, maar alleen als het warm genoeg is, de zon of maan aan de hemel staat, een poes in nood is of als mijn mensen er niet zijn. Ik hou van regelmaat en wat is er nu leuker dan ...
... als mijn mensen naar hun zachte nachtverblijf gaan, er achteraan te rennen en bovenop te liggen. Liefst tussen de voeten, tegen de heupen of op de schouder. Dat is lekker warm. Soms doen ze de deur van hun nachtverblijf dicht, maar die miauw ik dan open.
... als ik 's morgens vroeg honger heb, op het kastje naast de slapende mensen gaan zitten en ze voorzichtig wakker maken. Soms zijn ze zo ver weg, dat ze mij niet horen, maar dan heb ik plan B. Ik aai ze met mijn linker pootje over hun hoofd en dan zitten zo rechtop. Dan krijg ik snel mijn eten.
... als ik gegeten heb, dan ga ik eerst bij de ene man op zijn benen liggen. Lekker op mijn rug, zodat hij mijn buik masseert. Zo heb ik nooit buikpijn. Daarna ga ik naar de andere man, want bij hem kan ik op zijn arm liggen. Als de jongere man er is, dan mag ik op zijn schouders liggen. Wel goed vasthouden, maar dat kan ik! Ik heb hele sterke nagels!
... na de massage ren ik heel snel naar het zachte dagverblijf van de mensen. Daar zitten ze rechtop of liggen languit met een hele zachte, warme deken over hun benen. Prima plek om te slapen! Ik kan het elke kat aanraden.
... als er geen muis te vinden is, dan doe ik net alsof de handen van mijn mensen een muis zijn. Wat ik moet wel in vorm blijven en goed oefenen. Soms druppelt er wat donkers uit de hand, waar ik mee bezig ben en dat smaakt anders dan een muis.
... als mijn mensen thuis komen, dan ren ik even de deur uit naar de eerste boom. Ik moet dat gewoon doen. Zo hou ik mijn nagels scherp. Ze wachten op mij, voordat ze deur weer dicht doen.
... als er vreemde mensen zijn, dan ga ik in mijn doos liggen. Daar ben ik veilig, kan ik alles zien en met mijn pootje kan ik het hekje bijna dicht trekken.
... als het warm en zonnig is buiten, dan ga ik naast een stoel zitten en miauw ik, totdat één van de mensen een kussen erop legt en ik in de zon heerlijk slapen kan.
Ik heb gewoon fijn personeel. Nou, tot miauw dan!
Ik ben Herr Yuri Flick, geboren rond 1 januari 2020, slachtoffer van ernstige mishandeling - nee, daar wil ik niet over miauwen, ook niet in de katerzelfhulpgroep in de buurt - en tegenwoordig leef ik bij hele aardige mannen in huis. Soms ga ik naar buiten, maar alleen als het warm genoeg is, de zon of maan aan de hemel staat, een poes in nood is of als mijn mensen er niet zijn. Ik hou van regelmaat en wat is er nu leuker dan ...
... als mijn mensen naar hun zachte nachtverblijf gaan, er achteraan te rennen en bovenop te liggen. Liefst tussen de voeten, tegen de heupen of op de schouder. Dat is lekker warm. Soms doen ze de deur van hun nachtverblijf dicht, maar die miauw ik dan open.
... als ik 's morgens vroeg honger heb, op het kastje naast de slapende mensen gaan zitten en ze voorzichtig wakker maken. Soms zijn ze zo ver weg, dat ze mij niet horen, maar dan heb ik plan B. Ik aai ze met mijn linker pootje over hun hoofd en dan zitten zo rechtop. Dan krijg ik snel mijn eten.
... als ik gegeten heb, dan ga ik eerst bij de ene man op zijn benen liggen. Lekker op mijn rug, zodat hij mijn buik masseert. Zo heb ik nooit buikpijn. Daarna ga ik naar de andere man, want bij hem kan ik op zijn arm liggen. Als de jongere man er is, dan mag ik op zijn schouders liggen. Wel goed vasthouden, maar dat kan ik! Ik heb hele sterke nagels!
... na de massage ren ik heel snel naar het zachte dagverblijf van de mensen. Daar zitten ze rechtop of liggen languit met een hele zachte, warme deken over hun benen. Prima plek om te slapen! Ik kan het elke kat aanraden.
... als er geen muis te vinden is, dan doe ik net alsof de handen van mijn mensen een muis zijn. Wat ik moet wel in vorm blijven en goed oefenen. Soms druppelt er wat donkers uit de hand, waar ik mee bezig ben en dat smaakt anders dan een muis.
... als mijn mensen thuis komen, dan ren ik even de deur uit naar de eerste boom. Ik moet dat gewoon doen. Zo hou ik mijn nagels scherp. Ze wachten op mij, voordat ze deur weer dicht doen.
... als er vreemde mensen zijn, dan ga ik in mijn doos liggen. Daar ben ik veilig, kan ik alles zien en met mijn pootje kan ik het hekje bijna dicht trekken.
... als het warm en zonnig is buiten, dan ga ik naast een stoel zitten en miauw ik, totdat één van de mensen een kussen erop legt en ik in de zon heerlijk slapen kan.
Ik heb gewoon fijn personeel. Nou, tot miauw dan!
Thijs124
, Papegaaiduiker
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
@Jablan, wat geniet ik weer van een mooi staaltje anekdotes van u. 

Jablan
vindt dit leuk
Hahaha eerlijk is eerlijk: schrijven kan Jablan zéker! Ik zie dat kattebeest bij iedere alinea voor me 

Jablan
, Thijs124
, Papegaaiduiker
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Dank je. Dat is het gelukt: met een glimlach de dag en het weekend in 

Thijs124
, Papegaaiduiker
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Of het iets toevoegt maakt niet uit maar ik ga gebruik maken van de RVU (regeling vervroegde uittreding) .
In veel cao's is de regeling voor oudere werknemers al opgenomen maar de werknemer dient wel zelf na te zoeken of die RVU regeling van toepassing is.
Voor mij is de RVU regeling dermate gunstig want al is het werk wat ik doe best leuk maar gezien de digitalisering van de werkprocessen ben ik er wel klaar mee.
Wie mijn werkzaamheden gaat overnemen is nog niet bekend maar wie het ook wordt ik ga mijn best doen om hem/haar te begeleiden want mijn team van deskundige medewerkers vaarwel zeggen wordt wel een dingetje waar ik tegen op zie.
In veel cao's is de regeling voor oudere werknemers al opgenomen maar de werknemer dient wel zelf na te zoeken of die RVU regeling van toepassing is.
Voor mij is de RVU regeling dermate gunstig want al is het werk wat ik doe best leuk maar gezien de digitalisering van de werkprocessen ben ik er wel klaar mee.
Wie mijn werkzaamheden gaat overnemen is nog niet bekend maar wie het ook wordt ik ga mijn best doen om hem/haar te begeleiden want mijn team van deskundige medewerkers vaarwel zeggen wordt wel een dingetje waar ik tegen op zie.
-