M.A. Kok Beheer B.V. uit Bergen (NH) – onbetrouwbaar in verbouwing én leningafspraken

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
witte angora

Re: M.A. Kok Beheer B.V. uit Bergen (NH) – onbetrouwbaar in verbouwing én leningafspraken

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:
28 jul 2025 19:34
witte angora schreef:
28 jul 2025 17:46
Hussein schreef:
28 jul 2025 13:42
Ik wil via deze weg anderen waarschuwen voor Hussein, zijnde topicstarter.
Een forumzonde van het ergste soort. Van iemand anders een quoten plaatsen met tekst welke hij niet geschreven heeft....
Nee hoor, degene die kaatst krijgt de bal net zo hard terug. Overigens moet je dan wel even het hele bericht quoten, dan blijft het in de context... :wink:
witte angora schreef:
28 jul 2025 17:46
Een rente van 15% per maand?
Hussein schreef:
Ik wil via deze weg anderen waarschuwen voor Hussein, zijnde topicstarter.

BL2

Re: M.A. Kok Beheer B.V. uit Bergen (NH) – onbetrouwbaar in verbouwing én leningafspraken

Ongelezen bericht door BL2 »

Nee, je kan echt niet een bericht plaatsen waarbij je het doet voorkomen dmv een quote, dat Hussein iets geschreven heeft.

Dat is echt not done !

Hussein

Ongelezen bericht door Hussein »

Ter info: bijgaand nog een artikel over de betreffende persoon.

https://www.rtl.nl/economie/business/ar ... jf-miljoen

Hopelijk zullen mensen zijn naam éérst googlen alvorens ze in zee gaan, heb ik helaas niet gedaan destijds.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Dit lijkt mij een zakelijk geschil tussen twee personen. Hoort dat hier op Radar thuis ?
Ik denk dat weinig consumenten welke een verbouwing laten doen, ook even € 45000,- uitlenen. Hoe wist de aannemer trouwens dat jij dat geld "los in de portemonnee had" ?
Denk niet dat elke consument dat heeft.

Maar toch advies: Bewandel met de zaak van de rente de juridische weg. Nu lijkt het er meer op, zeker met de laatste link van 5 jaar geleden, dat je een soort haatcampagne bent gestart.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Als iemand me 15% rente per maand aanbid of vraagt gaan mijn haren rechtop staan,dat dat niet klot weet je dan toch al van te voren

witte angora

Hussein schreef:
29 jul 2025 12:51
Ter info: bijgaand nog een artikel over de betreffende persoon.

https://www.rtl.nl/economie/business/ar ... jf-miljoen
Ik gaf je al een link naar deze rechtszaak, het gaat inderdaad om dezelfde. Duidelijk waarom hij zoveel geld nodig heeft. Overigens is jouw artikel 5 jaar oud.
https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... :2018:2145

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@Hussein, nogmaals dan maar:
kuklos schreef:
28 jul 2025 19:14
Hussein schreef:
Later vroeg de eigenaar van M.A. Kok Beheer B.V. mij dringend om een lening van €100.000 voor de aankoop van een woning.
Ben jij een bank? Of op andere wijze een geldverstrekker?
Indien nee, waar leen jij dan geld uit?

witte angora

Ik vind het sowieso een vreemd verhaal. Meneer de installateur heeft een ton nodig om een woning te kopen, en binnen een maand is die ton weer terug.

Hoe wordt die woning na die maand dan gefinancierd? En gaat dat om een woning waar hij zelf in wil wonen, of gaat het om een belegging of iets dergelijks? Is het de bedoeling dat ding op te knappen en snel te verkopen, en zo ja, als je kijkt naar de verbouwing bij TS, hoeveel vertrouwen kan je daar dan in hebben?

En hoe weet meneer zo goed dat TS minimaal een ton op de bank heeft staan waar hij zo bij kan?

Hoe me te goede, ik investeer ook wel eens via crowfunding. Maar heel wat projecten laat ik schieten omdat ik er onvoldoende vertrouwen in heb. Toevallig vandaag ook weer eentje: nét even te ambitieus naar mijn mening. Dan mogen de zekerheden prachtig zijn, maar ik wil gewoon niet op mijn geld moeten wachten als er gedoe is. In dit geval van TS had ik zeker niet in geïnvesteerd. Zelfs niet tegen een maandrente van 100%.

Gesloten