Bestelling Sapph
Bestelling Sapph
Op 16 oktober heb ik een bestelling geplaatst.
Bleek dat deze pas in december geleverd zou worden. (pre-order)
Op 26-11 een mail gekregen dat het klaar lag voor verzending, ook via de DHL site is dit te zien.
En verders gebeurt er niks meer, ook op mails wordt niet meer gereageerd.
Een heel kwalijke zaak, en ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan.
Beatrix van der Westen
Bleek dat deze pas in december geleverd zou worden. (pre-order)
Op 26-11 een mail gekregen dat het klaar lag voor verzending, ook via de DHL site is dit te zien.
En verders gebeurt er niks meer, ook op mails wordt niet meer gereageerd.
Een heel kwalijke zaak, en ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan.
Beatrix van der Westen
-
Methusalah
- Berichten: 1542
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Bestelling Sapph
Waarom zou het niet kunnen? Misschien is het niet op voorraad. Misschien spelen de feestdagen een rol.
Ze hebben geen uitleg gegeven?
Ze hebben geen uitleg gegeven?
-
NeoDutchio
- Berichten: 13263
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bestelling Sapph
Het kan ook niet zomaar. Vandaar dat Radar er al een onderwerp over gemaakt heeft: https://radar.avrotros.nl/artikel/veel- ... merk-60918
-
Consumenneke
- Berichten: 1654
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: Bestelling Sapph
Gaat verkeerd als iedereen in het tweede topic reageert.witte angora schreef: ↑26 dec 2024 12:42Dit snap ik niet helemaal, temeer omdat er een tweede topic is. Heeft de redactie soms de OP verwijderd vanwege dubbelplaatsen, precies op het moment dat jij je reactie plaatste? Dan snap ik het wel.
Re: Bestelling Sapph
Ik herken je probleem. Wacht al sinds 21 september op mijn bestelling van Sapph. In eerste instantie weken aan het lijntje gehouden, bestelling ontbinden en geld terug krijgen is niet mogelijk en nu is het radiostilte. Veel slappe smoezen ontvangen en nu reageren ze nergens meer op.
Re: Bestelling Sapph
Op dit moment wacht ik sinds 1-1-2025 op een bestelling van Sapph (GEEN PRE ORDER) juist allemaal uitverkoop items. Tot op heden zowel geen bestelling als contact kunnen krijgen met de webshop, zie hierover meerdere klachten hebben sinds januari van dit jaar dit probleem al meer mensen?
Ik had het gekocht met riverty achteraf betalen, dit is waarschijnlijk mijn geluk dat ik nog niet betaald heb. Ik kan alleen doordat Sapph niet reageert via welke manier van contact dan ook (mail, bellen of appen) ook geen annulering voortzetten. Hierover contact gezocht met Riverty, hopelijk kunnen hun het oplossen voor mij.
mochten er meer mensen zijn, hoor ik het graag.
Ik had het gekocht met riverty achteraf betalen, dit is waarschijnlijk mijn geluk dat ik nog niet betaald heb. Ik kan alleen doordat Sapph niet reageert via welke manier van contact dan ook (mail, bellen of appen) ook geen annulering voortzetten. Hierover contact gezocht met Riverty, hopelijk kunnen hun het oplossen voor mij.
mochten er meer mensen zijn, hoor ik het graag.
Re: Bestelling Sapph
Hallo,
Ik ben al sinds 12 oktober 2024 met Sapph bezig. contact kan alleen via mail of app, je krijgt de standaard antwoorden terug als je geluk hebt. Bestelling kwam na 7 wk binnen (de helft) en ook hier ging het om afgeprijsde artikelen dus dat is geen pre order. Heb toen vooruit betaald dus moet nu nog steeds dik € 100.- terug hebben. Begin dec. de retour terug gestuurd en we zijn alweer 1.5 mnd verder en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug. Ook heb inmiddels al weer meerdere keren contact proberen te krijgen maar helaas.
Ik ben al sinds 12 oktober 2024 met Sapph bezig. contact kan alleen via mail of app, je krijgt de standaard antwoorden terug als je geluk hebt. Bestelling kwam na 7 wk binnen (de helft) en ook hier ging het om afgeprijsde artikelen dus dat is geen pre order. Heb toen vooruit betaald dus moet nu nog steeds dik € 100.- terug hebben. Begin dec. de retour terug gestuurd en we zijn alweer 1.5 mnd verder en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug. Ook heb inmiddels al weer meerdere keren contact proberen te krijgen maar helaas.
-
AngelicaArts
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 aug 2025 09:36
Re: Bestelling Sapph
Ik was ook in de veronderstelling dat het om uitverkoopproducten ging en niet om pre-orders. Heb in november 2024 een bestelling geplaatst van 2 setjes voor in totaal ongeveer 50 euro. Gelukkig wordt er wel op mijn mails gereageerd, maar vanaf februari krijg ik al te horen dat het dus om een pre-order gaat en dat ze verwachten binnen enkele weken te zullen uitleveren. In februari kreeg ik de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik op de priolijst gezet wilde worden. Ik wil gewoon die setjes dus laten weten dat ik op de prio lijst wilde. Die vraag kreeg ik een maand later nog een keer. En elke keer een standaard reactie dat het een pre-order is en dat ze over enkele weken zullen uitleveren en dat als mijn bestelling hun magazijn verlaat ik een track en trace zou krijgen. 3 weken geleden weer zo'n mail gehad. En deze week weer, als reactie op weer een mail van mij naar hun, zo'n reactie. Ik begin het beu te worden, maar ik wil gewoon die setjes! Heeft iemand hier inmiddels wel hun bestelling ontvangen?
-
Arizonakid
- Berichten: 1471
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Bestelling Sapph
https://radar.avrotros.nl/artikel/acm-w ... ding-61793AngelicaArts schreef: ↑15 aug 2025 09:43Ik was ook in de veronderstelling dat het om uitverkoopproducten ging en niet om pre-orders. Heb in november 2024 een bestelling geplaatst van 2 setjes voor in totaal ongeveer 50 euro. Gelukkig wordt er wel op mijn mails gereageerd, maar vanaf februari krijg ik al te horen dat het dus om een pre-order gaat en dat ze verwachten binnen enkele weken te zullen uitleveren. In februari kreeg ik de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik op de priolijst gezet wilde worden. Ik wil gewoon die setjes dus laten weten dat ik op de prio lijst wilde. Die vraag kreeg ik een maand later nog een keer. En elke keer een standaard reactie dat het een pre-order is en dat ze over enkele weken zullen uitleveren en dat als mijn bestelling hun magazijn verlaat ik een track en trace zou krijgen. 3 weken geleden weer zo'n mail gehad. En deze week weer, als reactie op weer een mail van mij naar hun, zo'n reactie. Ik begin het beu te worden, maar ik wil gewoon die setjes! Heeft iemand hier inmiddels wel hun bestelling ontvangen?
Als ik u was zou ik toch maar eens de bestelling annuleren en snel uw geld terug vragen.Honderden meldingen
De ACM ontving honderden klachten over UltraCool, een bedrijf dat via shopsapph.com lingerie en badmode van het merk SAPPH verkoopt. Klanten krijgen hun producten laat of helemaal niet geleverd en krijgen hun geld niet (op tijd) terug als ze hun bestelling annuleren. Ook melden consumenten dat het onduidelijk is wanneer ze een pre-order-artikel bestellen en dat de klantenservice slecht bereikbaar is.
Consumenneke
vindt dit leuk
