Klachten Huus bv hengelo
Klachten Huus bv hengelo
Goedemorgen,
Ik heb in april bij de webshop huus.nl meubels besteld. Ik heb de spullen nog steeds niet, de levering is al 3 keer verzet na zelf vele malen te hebben moeten bellen. Ik heb 1,5 maand geleden de koop ontbonden er is toegezegd mijn geld terug te storten.
Jullie raden het al geen geld, geen reactie niks. Op internet lees ik tientallen reviews van mensen die het zelfde hebben. Naast dit kwam ik op een ander forum een link tegen met een brief waar ze aangeven in financiële problemen te zitten.
Kunnen we ons verenigen om zo geld terug te krijgen? Gaat om ruim 2000 euro.
Ik heb in april bij de webshop huus.nl meubels besteld. Ik heb de spullen nog steeds niet, de levering is al 3 keer verzet na zelf vele malen te hebben moeten bellen. Ik heb 1,5 maand geleden de koop ontbonden er is toegezegd mijn geld terug te storten.
Jullie raden het al geen geld, geen reactie niks. Op internet lees ik tientallen reviews van mensen die het zelfde hebben. Naast dit kwam ik op een ander forum een link tegen met een brief waar ze aangeven in financiële problemen te zitten.
Kunnen we ons verenigen om zo geld terug te krijgen? Gaat om ruim 2000 euro.
Re: Klachten Huus bv hengelo
Ik snap wat je zegt maar samen sta je toch sterker? Ik ben ook bang dat ze failliet gaan als ik dit bericht zie: https://postimg.cc/jw5prm38
Als huus.nl failliet gaat heb ik niks. Dacht als ik samen met andere gedupeerden nog wat kan doen dan betalen ze misschien nog voor het te laat is. Sowieso heel bijzonder dat webshops zo lang door mogen gaan met dit soort praktijken, zou beter geregeld moeten worden.
Als huus.nl failliet gaat heb ik niks. Dacht als ik samen met andere gedupeerden nog wat kan doen dan betalen ze misschien nog voor het te laat is. Sowieso heel bijzonder dat webshops zo lang door mogen gaan met dit soort praktijken, zou beter geregeld moeten worden.
Re: Klachten Huus bv hengelo
Nee, in het Nederlands recht sta je niet samen sterker. Je kunt niet samen gaan dagvaarden.
Het hoogst haalbare is dat een advocaat wat korting geeft als hij meerdere zaken tegen dezelfde partij behartigt.
Het hoogst haalbare is dat een advocaat wat korting geeft als hij meerdere zaken tegen dezelfde partij behartigt.
wikop
vindt dit leuk
Re: Klachten Huus bv hengelo
En hoe stelt u zich dat dan voor? Nu is de grens zodra twee schuldeisers aan de bel trekken omdat hun factuur niet tijdig betaald is, dan kan een faillissement uitgesproken worden.Rogierwit schreef: ↑09 sep 2025 10:54Als huus.nl failliet gaat heb ik niks. Dacht als ik samen met andere gedupeerden nog wat kan doen dan betalen ze misschien nog voor het te laat is. Sowieso heel bijzonder dat webshops zo lang door mogen gaan met dit soort praktijken, zou beter geregeld moeten worden.
Wat stelt u dan voor als nieuwe grens? Zodra iemand niet tijdig zijn bestelling heeft ontvangen, dan kan die een faillissement aanvragen?
In welke van die twee scenario's verwacht u meer gedupeerden?
wikop
vindt dit leuk
-
sergio1963
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 27 jun 2025 13:14
Re: Klachten Huus bv hengelo
Ze hebben 3 winkels, bent u al eens langs gegaan ?
wikop
vindt dit leuk
Re: Klachten Huus bv hengelo
Goedemiddag,
Bedankt voor jullie feedback.
Het eerste probleem is dat huus.nl niet levert en je maanden wacht, vervolgens als je dan annuleert en er bevestigd wordt dat er binnen 14 dagen terug betaald wordt gaat het helemaal mis. Ik wacht naast al die maanden voor niets al 6 weken op mijn geld terug.
Als ik online alle reviews zie ben ik lang niet de enige, dat icm de signalen van geld problemen baart me naast de eerdere irritatie nu ook zorgen.
Uiteraard al gemaild, gebeld en in Apeldoorn langs geweest. In de winkel krijg je te horen dat ze niks kunnen doen en het doorsturen. Kastje naar de muur.
Misschien gedupeerden maar een mailtje naar boos laten sturen. Zelf had ik zoiets van als we nou als soort collectief ze aanschrijven en aangeven te gaan procederen dan meer kans dat je gehoord wordt.
Bedankt voor jullie feedback.
Het eerste probleem is dat huus.nl niet levert en je maanden wacht, vervolgens als je dan annuleert en er bevestigd wordt dat er binnen 14 dagen terug betaald wordt gaat het helemaal mis. Ik wacht naast al die maanden voor niets al 6 weken op mijn geld terug.
Als ik online alle reviews zie ben ik lang niet de enige, dat icm de signalen van geld problemen baart me naast de eerdere irritatie nu ook zorgen.
Uiteraard al gemaild, gebeld en in Apeldoorn langs geweest. In de winkel krijg je te horen dat ze niks kunnen doen en het doorsturen. Kastje naar de muur.
Misschien gedupeerden maar een mailtje naar boos laten sturen. Zelf had ik zoiets van als we nou als soort collectief ze aanschrijven en aangeven te gaan procederen dan meer kans dat je gehoord wordt.
-
StevieNL81
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Klachten Huus bv hengelo
U geeft aan in Apeldoorn langs te zijn geweest. Hun hoofdadres (en aanname:dus hoofdkantoor) zit zoals uw titel al benoemd in Hengelo. Wellicht heeft het zin daarheen te gaan? Ze kunnen het daar lastig doorsturen naar zichzelf.
Ze kunnen u wellicht op den duur verzoeken weg te gaan maar bij de voordeur op de openbare weg kunt u aankomend klanten wel waarschuwen. Dit kan een incentive zijn voor de om alsnog over de brug te komen.
Het kost u al met al wellicht een dag, maar een maandenlange juridische procedure kost duurt ook lang....
Ze kunnen u wellicht op den duur verzoeken weg te gaan maar bij de voordeur op de openbare weg kunt u aankomend klanten wel waarschuwen. Dit kan een incentive zijn voor de om alsnog over de brug te komen.
Het kost u al met al wellicht een dag, maar een maandenlange juridische procedure kost duurt ook lang....
wikop
vindt dit leuk
Re: Klachten Huus bv hengelo
Re: Klachten Huus bv hengelo
even nog melding .bent even langs huus.nl de winkel op rijndijk gegaan om dat ze niet binnen 14 dagen geen geld terug hadden betaald .we waren meer dan maand verder . de dame in de winkel heeft even gebeld met het kantoor .raar maar waar de zelfde dag het geld terug .waarom doe de klante service niet hun werk . 6 keer gebeld en gemaild .waarom moet ik naar de winkel rijden .ik moet even wat kwijt dames in de winkel waren netjes .maar om eerlijk te zijn zal ik daar me spullen niet meer kopen . meubel zijn slecht in elkaar gezet of afgewerkt .of ze hebben in het vocht gestaan . klantservice moeten eerst curssis volgen hoe iemand te woord staan en het probleem op lost .niet het andwoord ik geef het door en er niets mee word gedaan .
