Dit doen.
Infomedics slaat brievenpost over in het traject naar de deurwaarder
Re: Infomedics slaat brievenpost over in het traject naar de deurwaarder
@NeoDutchio
Duh, ik heb niet aangegeven dat ik geen communicatie via de e-mail wens. Feit is dat er 16 jaar geen communicatie is geweest via de e-mail met de zorgverlener en zo ook niet is geconstateerd dat het aanwezige e-mail adres vervallen was.
Mijn zorgverlener heeft nu een kersvers e-mail adres ontvangen en dan met een specifieke vermelding van diegene die het ook al gebruikt heeft. Infomedics heeft de laatste rekening dus nagezonden via de e-mail maar die zit achter een SMS code en zo niet direct in te zien voor mij.
Ik ben dan ook met de zorgverlener overeengekomen om mijn 06-mobiel nummer te verwijderen uit hun administratie opdat Infomedics voortaan de facturen via de post doen toekomen aan mij.
Bovenstaande heb ik al eerder vermeld, sommige dingen zelfs meermaals.
Waarom een specifiek e-mail adres?
Iedere persoon of bedrijf krijgt van mij een uniek e-mail adres toegekend. Als ik spam of ongewenste e-mail ontvang op dat unieke e-mail adres dan krijgt die persoon of bedrijf dan een nieuw e-mail adres en doe ik twee keer mocht nog eens voorkomen.
Daarna moet er op andere communicatiemiddelen worden overgegaan. Zo kan ik bedrijven ook tijdig informeren indien hun e-mail database of zelf meer is hackt en/of is doorverkocht.
Duh, ik heb niet aangegeven dat ik geen communicatie via de e-mail wens. Feit is dat er 16 jaar geen communicatie is geweest via de e-mail met de zorgverlener en zo ook niet is geconstateerd dat het aanwezige e-mail adres vervallen was.
Mijn zorgverlener heeft nu een kersvers e-mail adres ontvangen en dan met een specifieke vermelding van diegene die het ook al gebruikt heeft. Infomedics heeft de laatste rekening dus nagezonden via de e-mail maar die zit achter een SMS code en zo niet direct in te zien voor mij.
Ik ben dan ook met de zorgverlener overeengekomen om mijn 06-mobiel nummer te verwijderen uit hun administratie opdat Infomedics voortaan de facturen via de post doen toekomen aan mij.
Bovenstaande heb ik al eerder vermeld, sommige dingen zelfs meermaals.
Waarom een specifiek e-mail adres?
Iedere persoon of bedrijf krijgt van mij een uniek e-mail adres toegekend. Als ik spam of ongewenste e-mail ontvang op dat unieke e-mail adres dan krijgt die persoon of bedrijf dan een nieuw e-mail adres en doe ik twee keer mocht nog eens voorkomen.
Daarna moet er op andere communicatiemiddelen worden overgegaan. Zo kan ik bedrijven ook tijdig informeren indien hun e-mail database of zelf meer is hackt en/of is doorverkocht.
Het was toevallig de enige zorgverlener die mijn 06-mobiel nummer kende. Die is nu verwijderd in overleg met de zorgverlener opdat Infomedics weer op de oude manier van het zenden van de facturen via de post overgaat.Nijogeth schreef: ↑25 sep 2025 17:45Hoe moet ik nu weten hoe oud een emailadres is? Feit is en blijft dat de zorgverlener dat emailadres heeft doorgegeven en het logisch is dat het gebruikt wordt als dat de gangbare manier is bij Infomedics. Dat betekent niet dat TS extra kosten moet krijgen, uiteraard.
Maar TS lijkt me nu niet het type dat het zichzelf makkelijk maakt, zijn mobiel nummer mag de zorgverlener ook niet weten. Dat is geen victim blaming, dat is gewoon constateren dat TS het zichzelf met opzet moeilijk maakt en ja, dat kan ergernis opleveren. Aan de kant van TS, maar ook aan de andere kant.
Deze zorgverlener had er 16 jaar geleden er specifiek om gevraagd omdat die toen al SMS herinneringen zond de dag voor het consult. Ik zie dan als ik eens in de 6 maanden mijn telefoon aanzet om een zelf bel gesprek voer om mijn mobiele nummer te behouden en ook mijn belsaldo. De telefoon heb ik dan ook alleen voor noodgevallen.
Ik ben verder bereikbaar op een vast telefoonnummer/e-mail/post voor alle zorgverleners.
@NeoDutchio
Ik heb geschreven dat ik meewerk en de rekening voldoe aan Infomedics als de zorgverlener dat zo beslist heeft.
Hou eens op met woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb geschreven. Verder, omdat ik de naam van Infomedics verkeerd schreef zag ik ook niet dat er al topics over waren hier. Het was een op zichzelf staand incident.
Als ik de papierenrekening eens goed bekijk van hun wat ik dus nu gedaan heb dan staat mij dat ook tegen omdat er al de procedure vermeld van welke middelen zij gaan aanwenden als ik niet voldoe. Ik ervaar dat al intimiderend, noem mij ouderwets en ik betaal mijn rekening in vol en op tijd.
Als er wat betwist moet worden dan neem ik in dit geval contact op met de zorgverlener en die moet dan een eventuele aanpassing dan maar met Infomedics regelen. Het is ook hun keuze om Infomedics in te schakelen.
Tot nu toe keek naar waar het bedrag was en wat de behandelingen waren en maakte dan het verschuldigde bedrag over op hun bankrekening en schreef op de factuur de datum van betaling en dan wordt de rekening in de betreffende map opgeborgen.
Ik heb geschreven dat ik meewerk en de rekening voldoe aan Infomedics als de zorgverlener dat zo beslist heeft.
Hou eens op met woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb geschreven. Verder, omdat ik de naam van Infomedics verkeerd schreef zag ik ook niet dat er al topics over waren hier. Het was een op zichzelf staand incident.
Als ik de papierenrekening eens goed bekijk van hun wat ik dus nu gedaan heb dan staat mij dat ook tegen omdat er al de procedure vermeld van welke middelen zij gaan aanwenden als ik niet voldoe. Ik ervaar dat al intimiderend, noem mij ouderwets en ik betaal mijn rekening in vol en op tijd.
Als er wat betwist moet worden dan neem ik in dit geval contact op met de zorgverlener en die moet dan een eventuele aanpassing dan maar met Infomedics regelen. Het is ook hun keuze om Infomedics in te schakelen.
Tot nu toe keek naar waar het bedrag was en wat de behandelingen waren en maakte dan het verschuldigde bedrag over op hun bankrekening en schreef op de factuur de datum van betaling en dan wordt de rekening in de betreffende map opgeborgen.
-
NeoDutchio
Hoe lang geleden heeft u het mailadres stopgezet? En u kreeg tot voor kort nog steeds een afspraak herinnering per sms?
Dat bent u dus niet als u geen juist mailadres doorgeeft.
Ik zou u willen adviseren om te lezen. Begin eens op pagina 1 bij mijn eerste reactie. En als u dat in het vervolg eerst doet, kunt u daarna op een juiste manier reageren. Maar dat is u op pagina 2 ook al uitgelegd. Het begint een beetje vervelend te worden dat framen steeds. Vooral om u er steeds naast zit. Ook omdat u er al vaker op aangesproken bent. Mocht u dat weer ontkennen zou ik best de communicatie met de moderatie willen delen. Zowel van 10 oktober 2021, alsook van 21 juli 2024. Misschien krijgt u er dan iets meer actievere herinneringen aan.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑25 sep 2025 20:32Bedrijven kunnen bij u bijna nooit iets fout doen en bijna altijd is het bij u de schuld van een forumlid zelf.
U schreef toch echt zelf dit:
Het komt niet bepaald van harte over.
Het was nu juist niet de gangbare manier. De gangbare manier was “per post”.
Het is al jaren de gangbare manier bij Infomedics. Dat TS en Infomedics het anders deden al die tijd, dat kan.
Waarschijnlijk heeft Infomedics jarenlang email van dat adres terug gekregen en wilde men af van het sturen met de post en gaat men escaleren om een juist emailadres los te krijgen.
Waarschijnlijk heeft Infomedics jarenlang email van dat adres terug gekregen en wilde men af van het sturen met de post en gaat men escaleren om een juist emailadres los te krijgen.
-
NeoDutchio
Of het kan dan Infomedics niets te verwijten valt en de zorgverlener het verkeerd heeft doorgegeven.
Het is niet van belang wat Infomedics in het algemeen doet, van belang is dat Infomedics bij TS deed.
Dat is dan de meest onklantvriendelijke en stomme manier die men had kunnen kiezen. En al helemaal omdat ze zelf zeggen dat ze het omgekeerde doen...
Ik sluit dit topic, omdat TS antwoord heeft gekregen. Wat er vervolgens gebeurt is dat forumleden met elkaar in discussie gaan over wie wel of niet gelijk heeft. Dit helpt de TS niet!!
esphome
en sergio1963
vinden dit leuk