Delta Mobiele app werkt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Plaats reactie
fheijd1

Delta Mobiele app werkt niet

Bericht door fheijd1 »

Al bijna 2 weken is het niet mogelijk in te loggen in de Delta mobiel app.
Er schijnt een groot softwareprobleem te zijn, maar Delta houdt dit onder de pet en is kennelijk bang voor een negatief imago.
Op de info pagina wordt wel gemeld, dat opnieuw opstarten of de vliegtuigstand aan en uit zetten, het probleem waarschijnlijk oplost, maar dat is onzin, want het is onmogelijk om in te loggen in de app.
Ik heb gebeld en gevraagd of zij dit op de informatiepagina kunnen zetten en ook de klanten willen informeren, wanneer het probleem is opgelost.
Men is niet bereid, dat toe te zeggen.
Heel slecht van deze provider.

witte angora

Re: Delta Mobiele app werkt niet

Bericht door witte angora »

Hmmm... Ik kan geen storingen vinden, eerlijk gezegd. Zie: https://allestoringen.nl/storing/delta/

Maar voor de vliegtuigstand hoef je niet in de app te zijn. Die zit gewoon in de instellingen van je mobiel. De telefoon opnieuw opstarten, daarvoor hoef je toch ook niet in de app te zijn?

Onkruid71

Bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
04 dec 2025 19:36
Hmmm... Ik kan geen storingen vinden, eerlijk gezegd. Zie: https://allestoringen.nl/storing/delta/

Maar voor de vliegtuigstand hoef je niet in de app te zijn. Die zit gewoon in de instellingen van je mobiel. De telefoon opnieuw opstarten, daarvoor hoef je toch ook niet in de app te zijn?
Het gaat om niet over een storing van delta internet. Het gaat over de app van hun die niet werkt om in te loggen.

Ik mag er vanuit gaan dat internet op de telefoon / tablet wel werkt?

Methusalah

Bericht door Methusalah »

Onkruid71 schreef:
04 dec 2025 19:44
witte angora schreef:
04 dec 2025 19:36

Het gaat om niet over een storing van delta internet. Het gaat over de app van hun die niet werkt om in te loggen.

Ik mag er vanuit gaan dat internet op de telefoon / tablet wel werkt?
WA heeft dat wel gesnapt hoor en heeft gewoon een punt. Voor de geboden oplossingen goed je niet in de app te zijn.

StevieNL81

Bericht door StevieNL81 »

Maar wat heeft het met de vraag van TS te maken?

Ik lees dat TS @Providerforum zn vraag ook heeft gesteld en gelijkgestemden heeft gevonden.

witte angora

StevieNL81 schreef:
04 dec 2025 20:16
Maar wat heeft het met de vraag van TS te maken?
Alles. De TS weet blijkbaar niet hoe de vliegtuigstand werkt. En daar geef ik dus antwoord op.

StevieNL81

Bericht door StevieNL81 »

Waar maak je dat dan uit op? Lees ik echt een ander bericht?

TS is klant bij Delta mobiel en zij hebben een app.
TS kan niet meer inloggen in de app.
Delta zegt dat TS als workaround de vliegtuigstand kan in en uitschakelen wat TS als onzin oplossing bestempelt omdat hij dan nog steeds niet kan inloggen.

Wat mis ik?

witte angora

Ik denk dat we de OP verschillend interpreteren. Zoals het er staat maak ik er uit op dat TS het niet eens geprobeerd heeft. Terwijl, en ik heb die ervaring zelf met een andere app, dat juist de oplossing kan zijn. Blijkbaar is het net zoiets als een update van je laptop: na een update moet hij vaak opnieuw opgestart worden, en dan werkt alles weer prima. Wat de TS onzin noemt, hoeft helemaal geen onzin te zijn.

Plaats reactie