Lenen MUB
Re: Lenen MUB
Daar valt nogal wat op af te dingen. Allereerst is “het kan geen kwaad” iets heel anders dan “iemand iets adviseren”. Daarnaast is een stelling van SacredFout op dit forum iets anders dan een advies van een stichting aan haar deelnemers.
Maar goed, dat is zo evident dat je dat zelf ook wel weet.
Maar goed, dat is zo evident dat je dat zelf ook wel weet.
-
Consumenneke
@Consumenneke, nope. Moneyman heeft 100% gelijk. Er ontbreekt nog steeds dat die stichting doet wat jij zegt.
Het zoveelste topic waarin eigen aannames en invullingen tot feiten worden verheven.
Zelfs als die aannames achteraf juist zouden blijken te zijn, zet je hiermee mensen op het verkeerde been. Ik vraag me dan oprecht af "waarom", want degenen die hier hulp komen zoeken hebben het meestal al moeilijk genoeg, zodat extra ruis en onjuiste statements alleen maar verwarrend werken.
Zelfs als die aannames achteraf juist zouden blijken te zijn, zet je hiermee mensen op het verkeerde been. Ik vraag me dan oprecht af "waarom", want degenen die hier hulp komen zoeken hebben het meestal al moeilijk genoeg, zodat extra ruis en onjuiste statements alleen maar verwarrend werken.