Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Die klik doe ik nooit meteen na geen interesse."Geen interesse" en dan * klik *.
Ze zeggen dan "u weet niet eens wat ik wil aanbieden"
Dan reageer ik met "je mag het uitleggen en dan heb ik nog steeds geen interesse"
Dan laat ik ze alles uitleggen en dan valt er een stilte.
"Hallo? Meneer?"
"Geen interesse"
(Nu gaan ze stoppen of het nog eens uitleggen alsof ik het dan wel zal willen)
"Geen interesse"
klik
Hoe langer ze bezig zijn, hoe minder mensen ze kunnen bellen.
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Prima systeem als u er zin en tijd voor hebt. Maar hoe ver gaat u daarin? Woensdag kreeg ik een telefoontje van de nationale recherche. Ik zou een ernstig strafbaar feit hebben gepleegd en het zou niet zomaar afgekocht kunnen worden. Zou u deze rechercheur ook bezig gaan houden? In het Engels overigens.
kuklos
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Maar waarom zou je als privé persoon onbekende nrs. opnemen? Sinds de Odido hack (ik zat bij BEN) word ik regelmatig door allerlei onbekende nrs. gebeld. Ik neem niet op, als ze me echt willen spreken kunnen ze m'n voicemail inspreken. En sws blokkeer ik bekende spamnrs. meteen.
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Spammers blokkeer ik ook meteen, maar verder, waarom zo'n angst om op te nemen. Als ik door een voor mij onbekend nummer gebeld is dat regelmatig in orde.De Posthoorn schreef: ↑27 jun 2026 11:01Maar waarom zou je als privé persoon onbekende nrs. opnemen? Sinds de Odido hack (ik zat bij BEN) word ik regelmatig door allerlei onbekende nrs. gebeld. Ik neem niet op, als ze me echt willen spreken kunnen ze m'n voicemail inspreken. En sws blokkeer ik bekende spamnrs. meteen.
-
De Posthoorn
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Hoe kom je erbij dat het met angst te maken heeft? Vreemde aanname. In 95% vd gevallen is het helemaal geen serieus telefoontje. Dus waarom zou ik aannemen?J. Deltoer schreef: ↑27 jun 2026 11:10Spammers blokkeer ik ook meteen, maar verder, waarom zo'n angst om op te nemen. Als ik door een voor mij onbekend nummer gebeld is dat regelmatig in orde.De Posthoorn schreef: ↑27 jun 2026 11:01Maar waarom zou je als privé persoon onbekende nrs. opnemen? Sinds de Odido hack (ik zat bij BEN) word ik regelmatig door allerlei onbekende nrs. gebeld. Ik neem niet op, als ze me echt willen spreken kunnen ze m'n voicemail inspreken. En sws blokkeer ik bekende spamnrs. meteen.
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Sommige mensen hebben een soort telefoonangst, dat had het bij u ook kunnen zijn.
Ik neem op vanwege die 5%, die bij mij overigens 50% is. Ben ook nieuwsgierig.
Ik neem op vanwege die 5%, die bij mij overigens 50% is. Ben ook nieuwsgierig.
-
De Posthoorn
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Nee, nooit last van gehad.J. Deltoer schreef: ↑27 jun 2026 11:59Sommige mensen hebben een soort telefoonangst, dat had het bij u ook kunnen zijn.
Ik neem op vanwege die 5%, die bij mij overigens 50% is. Ben ook nieuwsgierig.
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Omdat je niet het nummer van elke recruiter kent. Omdat je niet het nummer van elke instantie kent. Omdat het altijd een telefoontje kan zijn dat belangrijk is, terwijl je het niet verwacht.De Posthoorn schreef: ↑27 jun 2026 11:01Maar waarom zou je als privé persoon onbekende nrs. opnemen?
-
De Posthoorn
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Strengere regels voor telemarketeers per 01-07
Voor mij allemaal non-argumenten. Instanties, shops enz. waar ik zaken mee doen staan bij mijn contacten. Recruiters, nee dank u. Zou niet weten wat een belangrijk telefoontje zou moeten zijn. Als ik de staatsloterij heb gewonnen, kunnen ze gewoon storten.kuklos schreef: ↑27 jun 2026 13:12Omdat je niet het nummer van elke recruiter kent. Omdat je niet het nummer van elke instantie kent. Omdat het altijd een telefoontje kan zijn dat belangrijk is, terwijl je het niet verwacht.De Posthoorn schreef: ↑27 jun 2026 11:01Maar waarom zou je als privé persoon onbekende nrs. opnemen?
