holland en barret bestelling
-
witte angora
Re: holland en barret bestelling
Joh, het is me ff te ver, anders zou ik het voortaan wel voor je bij de winkel ophalen. Dit slaat natuurlijk nergens meer op.
Je bent echt lief,dank je wel,mij staan nu even de tranen in de ogen,kunnen en mogen die nu echt alles doen wat ze willen????
witte angora
vindt dit leuk
wikop
vindt dit leuk
Een van de buren wilde daar haar pakketje ophalen,zegt,ik neem dat van jou ook wel,komt ze net terug,die zijn gesloten wegens vakantie,eindeloos verhaal dus
Ik denk niet dat het de bezorgers zijn moneyman,maar de nitwits van de planning of wie dat ook,als het akket te zwaar is volgens de meesten,zetten ze het op de keukentafel,die zijn gewoon top
-
StevieNL81
Onzin! Het is maandag en ze gingen pas om 1300 open. Aangezien je de naam hebt vermeld heb ik ze net gebeld en ze zijn gewoon open en wachten met smart om van je pakje af te komen zodra die bij ze binnenkomt. Nitwit...
BL2
vindt dit leuk
Met "de bezorger" doel ik op de organisatie, niet op de enkele persoon die bij je aan de deur staat. Het is hoe dan ook niet H&B.wikop schreef: ↑29 jun 2026 13:21Ik denk niet dat het de bezorgers zijn moneyman,maar de nitwits van de planning of wie dat ook,als het akket te zwaar is volgens de meesten,zetten ze het op de keukentafel,die zijn gewoon top
Ik moet uitgaan van wat de buren zeggen stevie,en ja,ik woon ls oudere in een jonge buurt,heb meteen de buur gebeld,ze waren dicht zegt ze,en ja,ook dan zit ik met dat trapje,want de jongeren werken allemaal,de woorden waar van de buur.....oow,ik zat in de auto en zag dat ze dicht waren,dacht vakantieStevieNL81 schreef: ↑29 jun 2026 13:25Onzin! Het is maandag en ze gingen pas om 1300 open. Aangezien je de naam hebt vermeld heb ik ze net gebeld en ze zijn gewoon open en wachten met smart om van je pakje af te komen zodra die bij ze binnenkomt. Nitwit...
In elk geval,ik kan het niet zelf halen,en of er nog iemand thuis is vanmiddag?
Als ik de mail heb vraag ik het via de buurtap dan,en dan duimen dat er iemand thuis is
Maar daar gaat het eienlijk niet eens om,zij veranderen zomaar het aflever adres,net gebeld met holland and barret,dit komt niet van hun af
Er zit ook een Kruidvat in Meerssen, was dat niet handiger geweest ?
-
Ik_weet_niet_alles
Gaan we tegenwoordig iedere TS tot de grond toe afbranden omdat iemand het lef heeft om iets via internet te bestellen?
wikop
vindt dit leuk
Elk woord wat ik schrijf word helemaal uit geplozen,ik dit is niet leuk meer,op een enkele na,puur wantrouwen.en sorry,ik ben niet zo oud geworden om me als leugenaar te laten neer zetten
Plek is niet beschikbaar
29 juni 11:23
En we gaan maar door,ik laat het terug gaan
29 juni 11:23
En we gaan maar door,ik laat het terug gaan
Langzamerhand lijkt opnieuw bestellen sneller dan het huidige pakket bemachtigen... alleen heb je dan wel het risico dat 't alsnog weer niet in je pakketbox wordt gedaan.
Als je afhankelijk bent van online shops en thuisbezorging is dit wel echt ruk. En je hebt er letterlijk nul invloed op...
Ik geef het nu echt op,krijg net een mail binnen dat het daar ligt???
Even laten ophalen door iemand is geen optie ?