post.nl
Re: post.nl
We hebben allemaal wel eens een mindere dag hoor, en dan zeg/ schrijf je wel eens iets wat er minder goed uitkwam dan je zou willen. Voel je daar niet té beroerd over
Kan dat ook?
Want mijne was echt kwetsend,hoe doe je dat?
Want mijne was echt kwetsend,hoe doe je dat?
Dank je wel,ik blijf me toch schamen over die kwetsende opmerkingJ. Deltoer schreef: ↑30 jul 2026 09:09Dit is heel netjes van u. Mijn complimenten, zien we zelden hier. Ik heb mijn eigen bericht gemeld en de moderatie verzocht het te verwijderen.
-
J. Deltoer
Wat Moneyman zegt: iedereen heeft wel eens een mindere dag.wikop schreef: ↑30 jul 2026 10:17Dank je wel,ik blijf me toch schamen over die kwetsende opmerkingJ. Deltoer schreef: ↑30 jul 2026 09:09Dit is heel netjes van u. Mijn complimenten, zien we zelden hier. Ik heb mijn eigen bericht gemeld en de moderatie verzocht het te verwijderen.
Ik krijg van Radar een bericht dat mijn melding om mijn eigen bericht te verwijderen is gesloten. Mijn melding wordt dus niet gehonoreerd
wikop
vindt dit leuk
Ah,ik heb ook gevraagd om de mijne te verwijderen,heb nog geen bericht gehad
Dit is mij overkomen met een condoleancekaart die ik verzond de dag na overlijden.Sira schreef: ↑28 jul 2026 20:36Het zijn niet alleen de pakketjes.
Ik heb op zaterdag 13-06-2026 een verjaardagskaart in enveloppe verstuurd, die had op 18/06 bij de jarige binnen moeten komen. Het is inmiddels 28/07 en de kaart is nog steeds niet bezorgd.
Klacht indienen is onmogelijk, want je kunt geen klacht indienen over verstuurde post, maar uitsluitend over niet-ontvangen post via Daan. Dat is ook niet te doen, want Daan is de grootste sukkel die bestaat, want die snapt echt helemaal niets.
Werd 3 weken na de crematie bezorgd.
Daan: daar begin ik niet meer aan
wikop
vindt dit leuk
Triest hoeveel macht ze hebben