ja, beloofd is beloofd,
maar waar gaat het hier dan over,
over mensen die naar het werk gaan en de krant dan niet mee kunnen nemen
maar daar kan de bezorger toch niets aan doen
die bezorg voor 7 uur tientallen kranten!
de starter van deze topic heeft de nare mentaliteit dat ondanks dat de krant voor 7 uur in de bus ligt hij zit te wachten op een foutje van de bezorger zodat hij een klacht in kan dienen...
die bezorger doet geen fluit verkeerd en dat alleen omdat de krant er om 10 voor 7 nog niet is
zou er inderdaad te laat bezorgd worden en slordig bezorgd worden,
dan heb je een gegronde reden om een klacht in te dienen
het doet mij een beetje denken aan mijn eigen werk (thuiszorg)
smorgens heb ik 11 mensen die tussen 8 & 9 een douche beurt willen
savonds heb ik 17 mensen die tussen half 9 & 9 uur naar bed geholpen willen worden
je doet je best, maar je kan niet al je clienten tevreden stellen
net zo min als de krantenbezorger niet al de klanten van zijn wijk op het door hun gewenste tijdstip de krant kan bezorgen
dat zou mooi zijn, dan kan je van de ene kant van je wijk naar de andere crossen
zolang hij het voor de afgesproken tijd doet werkt hij naar behoren.
ik heb begrip voor het gemopper van de hulpbehoevende mensen die pas om 8 uur smorgens (of later)uit hun natte inc.mat. gehaald worden
ik heb
geen begrip voor mopperende mensen die klagen terwijl hun krantenbezorger netjes optijd bezorgd
vr.gr
JoAnn