LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roxy
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 okt 2005 17:25

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door roxy »

Beste mensen,
Het spijt mij te horen dat zovelen van u broblemen hebben met scarlet.
Ook ik heb mij bij scarlet aangemeld en ik moet toegeven dat de aansluiting enige tijd op zich heeft laten wachten maar nu alles werkt ben ik zeer te vreden.
De telefoon werkt prima en ook het internet gaat perfect,ik doe veel douwnloaden en dat gaat zeer snel.
Een enkele keer heb ik de helpdesk nodig gehad en elke keer was ik binnen hooguit 15 minuten geholpen.
Het is nogmaals jammer dat velen van u problemen hebben maar ik ben zeer te vereden en dat mag denk ik ook wel gezegt worden en laten we nou eerlijk zijn welke provaider werkt er vlekkeloos. :lol:

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door kattekop »

Aan Roxy,

Ik kan er niks aan doen, óf je werkt voor of bij Scarlet óf je krijgt wellicht betaald om dit te zeggen..??

Lees toch de prikborden..!! Ik ben nog niet ÉÉN positieve reactie op het HELE internet tegengekomen over die (mag ik niet zeggen..!!)

Mijn God, jouw reactie is dan de ENIGE "positieve" (vrij neutraal zelfs..)
ten die 100 duizenden negatieven...!!!

Weet je hoe het voelt, om van kwart VOOR 2 's middags tot (schiet mij maar lek, ik WAS toen nog dom..!!) kwart OVER 5 's middags....!!!! aan die (k*t)telefoon te hangen, 35 keer te zijn doorverbonden, naar die oer-vervelende muziekjes te moeten luisteren, NIEMAND die het antwoord weet, en als je dan opeens een klik hoort en denkt, aahh.., daar is iemand.., en de verbinding wordt dan VERBROKEN...!!! Na 2 en een half uur en nekkramp...!!! WÉÉT JE HOE DAT VOELT...???

Zo ga je toch niet met mensen om..?? Dat is toch niet normaal..??
Als ik muziek wil horen, zet ik de radio welaan, daar heb ikgeen HELP-desk voor 10 cent per minuut voor nodig...!!!
Een HELP-desk die niet HELPT.., want ze weten allemaal niet wat ze daar nou helemaal zitten te doen of hoe ze daar terecht zijn gekomen..!!

Ik heb het idee, dat die hele HELP-desk gewoon maar TWEE mensen zijn die zelfs tijdens het bellennog hun nageltjes zitten te lakken..
De telefoontikken lopen gewoon door en KASSA...!!! En dan gewoon en ASOCIAAL de verbinding verbreken...??? Ga je lekker...???

Waarom komt die naam in ALLE consumenten-programma's voor denk je..?? Omdat het zo goed en zo "vlekkeloos" gaat...??? HA...!!!

Nogmaals, lees de prikborden en de forums op internet want jouw eerste, en ENIGE "positieve" melding over die "stumperds", zal toch echt NIEMAND overtuigen of van gedachten doen veranderen.

Ze MISLEIDEN en chanteren klanten, beliegen klanten, bedriegen klanten maar kunnen TOTAAL, ABSOLUUT maar dan ook NIKS garanderen over hun producten...!!! Het enige waar je wel ZEKER van bent of kunt zijn is, dat er op tijd GELD wordt afgeschreven, dáár zijn ze zo rap mee..., dat hou je niet voor mogelijk...!!!
HET STINKT...!!! :evil: :evil:

Wat ik het ergste vind in AL deze forums en verhalen:
als iemand door rood rijdt, hoppa boete..; als iemand een blikje jat, hoppa.., knokpartij..; als je je iID-kaart niet bij je hebt, hoppa.., 50 euro..!! Maar deze "criminelen" met hun activiteiten en oplichterij en MISLEIDENDE reclame's, daar wordt door NIEMAND van de overheid ook maar iets tegen ondernomen, nee.., dat mag lekker allemaal en gewoon zijn gang BLIJVEN gaan..??

HOU TOCH A.U.B. OP...!!!

En die malloten zijn ook nog in de race om Versatel over te nemen..!!
Zie je het al voor je..?? Zie je het al gebeuren..?? Hahahahahaha....!!!

(zie hiervoor www.webwereld.nl en zoek op "scarlet")

Ik hoop toch echt dat iemand hier een stokje voor steekt want de ramp- en zondvloed is niet meer te overzien..., ongelofelijk...!!!

Welterusten oftewel "Toedeloe" Pffffffffffff................

Gast

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Kattekop,

Zolang er nog figuren zijn die met Scarlet voorheen Onetel, inzee gaan, blijven ze bezig.
Ik voel helemaal met je mee, toen ze nog Onetel heettte was het al een grote rot troep, nu onder die andere naam zijn ze nog steeds niet beter.
Weetje wat het is Kattekop, bij wanprestatie kun je de overeenkomst beëindigen.

Scarlet001
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 23:54

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Scarlet001 »

Jammer dat Radar onjuiste info verstrekt en klanten onjuiste dingen laat zeggen in haar programma. :(

Verder lijkt het me niet helemaal netjes dat een consumentenprogramma zich laat gebruiken voor een verkapte KPN-commercial.

Ook jammer dat Radar Scarlet niet voorbereid wilde uitnodigen; dan waren er op de specifieke klachten (want dat waren het) die aan bod zijn gekomen, duidelijke antwoorden gekomen.

Ik zal verder een aantal misverstanden uit dit specifieke forum de wereld uit helpen.

1. Scarlet zegt absoluut KPN op; doe het zelf niet, want dan bent u uw telefoonnummer kwijt. Het duurt vaak lang, maar gebeurt uiteindelijk wel.

2. Dubbele rekeningen bestaan niet; wat u bij KPN betaalt, betaalt u niet bij Scarlet.

Gast

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Okt 2005 00:06 door Scarlet001


--------------------------------------------------------------------------------

Jammer dat Radar onjuiste info verstrekt en klanten onjuiste dingen laat zeggen in haar programma.

Als ereen instantie is die onjuiste informatie verstrekt en onjuiste voorstelling van zaken doet is dat Scarlet wel.

Scarlet001
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 23:54

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Scarlet001 »

Als Radar juiste info wil verstrekken, mogen ze mailen enzal ik ze antwoorden geven.

Gast

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Okt 2005 00:15 door Scarlet001


--------------------------------------------------------------------------------

Als Radar juiste info wil verstrekken, mogen ze mailen enzal ik ze antwoorden geven.

Valse informatie zeker zoals jullie altijd doen.

r001
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:43

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door r001 »

Ik heb eigenlijk ook helemaal geen probelemen met scarlet. Ondanks dat ik het kortgeleden heb opgezegd omdat ik overstap op kabel (= goedkoper omdat ik geen vaste lijn meer hoef te gebruiken) ben ik een tevreden klant. Ze zijn er dus toch..............

Na wat opstartproblemen heb ik in de 8 maanden dat ik het gebruik nooit een storing gehad en altijd snel internet. Zelfs de rekening klopt altijd en is snel beschikbaar via internet.

Het enige wat ik had was een echo door de lijn, maar zonder daar om gevraagd te hebben heeft scarlet mij een nieuw modem toegestuurd waarna dat probleem verholpen was. Op mijn opzegbrief heb ik na 4 dagen een reactie ontvangen. Qua service ben ik net zo tevreden over scarlet als dat ik voorheen over kpn was.

kooren
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:40

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door kooren »

Beste r001

Dan heb je geluk gehad, een antwoord te krijgen van Scarlet.

In mei zond ik een aangetekende brief met bericht van ontvangst.
Tot op heden geen aktie.

Heb mijn contract wegens nalattigheden beeindigd.

De zaak voorgelegd bij de geschillencommissie. Tot aan uitspraak wordt er niets betaald. Geen reactie van Scarlet.

Scarlet heeft nu de KPN van de lijn afgehaald.

Waar halen ze toch het lef vandaan? :evil:

MartinKK
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 sep 2005 21:15

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door MartinKK »

Beste Kattekop,
Ik ben gestopt met lezen van jouw post bij het stukje dat je uren moest wachten voor 10 cent per minuut.
Dat betekend dus dat je niet leest en niet luistert. De helpdesk van Scalet is tegen lokaal tarief. Dus geen extra kosten omdat je buiten de regio belt of extra dure nummer, nee, gewoon tegen lokaal tarief.
De rest van je verhaal zal dus wel net zoveel waarheid bevatten als dat ene zinnetje.
Laat je informeren, lees je contract en voorwaarden, bekijk je rekeningen goed en luister naar de voice als je belt naar de helpdesk. Kies je inderdaad voor de juiste optie, zal de wachttijd op zijn hoogste eens 10 minuten zijn.

kattekop
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 sep 2005 01:28

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door kattekop »

BESTE MARTIN KK...!!!

Mijn god.., ik heb me vergist ja.., het is inderdaad tegen lokaal tarief..!! MAAR JE MIST DE POINT...!!!

Dat neemt toch niet weg dat ik NIKS gelezen heb, dat ik die achterlijke wettelijk gezien VERBODEN Algemene Voorwaarden niet ken, en het betekent al helemaal niet, dat ik hier zit te LIEGEN..!!

Waarom trek je toch partij voor die malloten..?? Ik heb wel degelijk TWEE EN EEN HALF UUR...!!! aan die telefoon gehangen om vervolgens OPGEHANGEN te worden...!!! Zonder amtwoord of excuus...!!!
Dáár gaat het hier om...!!! EEN HELPDESK DIE NIET HELPT...!!!

Wie ben jij dan helemaal, om mijn verhalen ongeloofwaardig te noemen..?? Waarom zou ik dit verzinnen..??

Ik kan je een mailtje sturen/laten zien, dat ik op 3 mei j.l. aan hun heb gestuurd. Weet je wanneer dat AL beantwoord werd...???

OP 20 AUGUSTUS.......... 3 MAANDEN LATER......!!!!!!!!!

Niks werkt..., terwijl je al die tijd WEL overal voor moet betalen...!!!
Dan zul jij wel een privé of ander nummer van hun gekregen hebben, waar JIJ binnen 10 MINUTEN geholpen wordt..?? HOU TOCH OP...!!!

LEES DE FORUMS DAN TOCH NA...!!!

En haak niet gelijk af, halverwege een verhaal, omdat iemand zich vergist in een tarief...!!! Vergissen namelijk menselijk...!!!
Maar hoe die stumperds van Scarlet ons behandelen, dat ie NIET menselijk...!!!

Vraag jezelf nou eens helemaal af, waarom je het eigenlijk voor hun OPNEEMT...??? Dat wou ik wel eens weten..?? AANDELEN of zo..??

Waarom denk je nou werkelijk, dat ze al in ALLE Consumenten-programma's ter sprake zijn gekomen...??? Waarom zoveel consumenten/belangen-organisaties ACTIE gaan voeren tegen deze malafide geldkloppers...??? Omdat het zo'n zuiver zaakje is...???
Ze werven klanten en vervolgens INCASSEREN ze alleen maar...,
THAT'S IT......!!!!!!!!!!!! En ondertussen lachen ze zich ook nog kapot..!!

IK BEN WEG.., EN GA LEKKER VERDER MET MIJN LEVEN, en jouw reactie hierop zal ik dus nooit lezen, want die mag je daar steken, waar de zon niet schijnt, zo.......!!!!!!!!!

VOORWAARDEN..?? GEEN ENKELE GARANTIE GEVEN ZE, VOOR WAT DAN OOK...!!! P f f f f f f f f, ik word hier zooooooooo moe van...!!!

MartinKK
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 sep 2005 21:15

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door MartinKK »

Het gaat mij er om, dat als je kritiek hebt, je wel de juiste argumenten moet gebruiken.
Dat je lang hebt moeten wachten voordat je bij de helpdesk bent, geloof ik wel, al is dat de laatste tijd enorm verbeterd. Of ze hebben minder klachten binnen, dat kan ook.
Ik neem het niet voor hun op, ik heb mijn probleempjes ook wel met Scarlet, maar die had ik ook bij Planet.
Ik vind, en heb dat zelf ervaren, dat de service niet al te slecht is.
Dat alle consumenten programma's er aandacht aan besteden is imo wat overdreven, ik heb het nog niet bij Kassa voorbij zien komen hoor.

Als jij op dezelfde manier je beklag doet aan de telefoon bij Scarlet, tja dan kan ik me wel voorstellen dat ze iets minder snel bereid zijn om de tijd te nemen je te helpen.

Scarlet001
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 23:54

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Scarlet001 »

Juist Martin!

Kattekop: Lees wat je tekent, kom met de juiste argumenten en wees een beetje genuanceerder.

Ik had binnen drie weken goed werkende ADSL en telefonie. Volgens mij zitten hier ook een aantal beroeps zeurders, als ik de hoeveelheid berichten zie. Niks beters te doen waarschijnlijk :wink:

En zoals ik al eerder heb gezegd: zolang Radar onjuiste info over de buis gooit, incl. het gemaakt ironische toontje van de presentatrice, zullen mensen als kattekop de kans krijgen hun gal te spuwen.

Mijn ervaring is dat Scarlet (zeker de laatste tijd) goed te bereiken is, voor rede vatbaar is en klachten, storingen en fouten netjes oplost (ook al moet je er soms effe op wachten.)

kooren
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:40

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door kooren »

:) Beste Scarlet001

Je reacties zijn behoorlijk scheef.
Zeker ben je een medewerker van Scarlet?

Weet je wel waar je het over hebt?
Beslist ben ik geen beroeps zeurder! Beledigend vind ik het. En wat de onjuiste informatie van Radar is, voor mij een raadsel. Noem dan iets op>

Ben zelf vanaf begin jaren 90 klant van Scarlet. Bijzonder tevreden zelfs.
Jaren achtereen heb ik gezeurd om de mogelijkheid te openen op het mobiele netwerk te gaan.

Ik heb mij dus beslist niet laten overhalen door reclame uitingen!
In het grootste vertrouwen besloot ik op Scarlet One te gaan.
Nou, ik heb het geweten.
Al maanden lang ben ik telefonisch of niet bereikbaar of je kan diegene die belt niet verstaan.

Nu heeft er een herinstallatie Cable1 in opdracht van Scarlet plaats gevonden. Verkeerde aansluitingen van modem e.d., meer niet.
En de telefoonverbinding is niet beter geworden. Zo ook mobiel.

Je schrijft brieven, zelfs aaangetekend, vele telefoontjes, je blokkeerd betalingen. En wat gebeurd er, niets.

Houd eens op met je onwaarheden?

dcoumans
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2005 11:25

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door dcoumans »

Scarlet001 get alive,
net gebeld 60 wachtende voor mij
is dat goed bereikbaar??????????????????/
moest bellen voor me tante is al vanaf januari met jullie bezig, maar ik denk dat we voorbeeldbrief 3 maar eens gaan opsturen
overstappen naar verstal zou een optie kunnen zijn. of wachten dat KPN komt met een soort gelijk aanbod.

Scarlet001
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2005 23:54

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door Scarlet001 »

Hierbij dan mijn reactie:

Onjuiste info bij Radar:

Een mobiele simkaart krijgen waar je niet om gevraagd hebt: deze hoort nu eenmaal bij het Scarlet One pakket en wordt niet verzonden wanneer je daar specifiek melding van maakt; ik heb 'm dus niet gekregen omdat ik dat duidelijk heb gemeld.

Dubbel betalen doe je niet: mijn nummer is nog niet over gezet bij Scarlet, dus ik betaal abonnement bij KPN en de gesprekken bij Scarlet. Niet handig, maar het is niet anders. Ik heb effe uitgerekend wat het verschil maakt: 2 euri in mijn geval. Dus als dat lang gaat duren trek ik wel aan de bel, maar voor alsnog dus ok. Ik betaal namelijk geen abo bij Scarlet. En ik kan inmiddels wel gratis bellen binnen nederland.

Verder geeft Radar de indruk dat je altijd op kan zeggen: dat is zeker niet het geval, wanneer Scarlet binnen redelijke termijn problemen oplost, zoals dat in mijn geval is gebeurd. En zo heb ik nog wel wat voorbij zien komen dat niet helemaal klopt.

Ook krijg ik de indruk op de forums (ik heb ze bijna allemaal doorgelezen), dat het vooral problemen betreft van mensen die zich in het begin van de Beau-reclames hebben aangemeld. Problemen van mensen die zich later hebben aangemeld, zie ik niet. :!:

Voor DCoumans:
Toen ik voor de laatste keer lang (8 minuten) in de wacht stond, hoorde ik niet hoeveel wachtende er voor mij waren. Daarna is mijn nummer genoteerd en ben ik terug gebeld m.b.t. een factuur waar ik niet helemaal uit kwam, maar wel bleek te kloppen. :wink:

En als het echt allemaal zo slecht bij jullie gaat, gebruik dan de mogelijkheid om te annuleren. Als het echt zo erg is als jullie zeggen (en in de meeste gevallen twijfel ik daar niet aan, behalve bij kattekop)is dat wettelijk mogelijk en moet Scarlet reageren of annuleren. Dan is het probleem ook opgelost. :wink:

elsdelis
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2005 08:18

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door elsdelis »

oke scarlet001,,matinkk,,roxy,,roo1

ik ben er ook in getrapt en op 1 sept is bij mij de boel geinstalleerd en had de eerste week al problemen geen internet en geen telefoon en na let wel 1 week en een half uur heb ik geen internet verbinding meer en geen telefoon bel nu dus via mob ,,,bellen met scarlet ,,tuurlijkkkk,, zit je rustig eente wachten en als je dan iemand krijgt weten ze niks n gaan ze je doorverbinden ,,tuurlijk,, ze weten alleen niet wat voor knopje ze daar moeten gebruiken want ze gooien je er gelijk uit..oke op 20 sept dus totaal geen internet meer er zijn al 3 monteurs geweest en heb al de 6de copperjet maar nog geen internet en dat trug bellen ,,tuurlijkkkkk,, ze moeten nu nog bellen

geweldig hoor dat scarlet en wat las ik gister tot mijn verbijsering dat ze kinder van 4 tot 9aan de mobiel willen krijgen haha ........ die kunnen ze zeker wel aan .....sukkelssssss
gr els

elsdelis
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2005 08:18

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door elsdelis »

:o wat raar dat er nu niemand meer reageert en wat raar dat na dat ik een bericht plaats ineens gebeld door scarlet en wat aar dat je voor 1week internet 139 euro moet betalen die ik dus niet ga betalen en waar komt die 139 euro vandaan??????????? :shock:

kooren
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:40

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door kooren »

:roll: Hoe ben je dit te weten gekomen?
Nog meer raadsels, € 139 voor Internet?
Per telefoon, denk ik. Per ADSL lijkt mij een beetje veel.

Beste mensen, collectief in 1 keer de klachten naar voren brengen. Nu is het ieder voor zich.

Bij de Opta, Geschillencommissie Telecom kan een ieder zijn klachten kwijt. Ik heb dat ook gedaan, en wat gebeurd er?

Wachten, want zij kunnen het niet aan.

Ik hou er mee op! Ik ben des duivels! Opnieuw aangemeld bij de KPN, weten ze niets van de Radar Spijtoptanten actie.

Sterkte allemaal, je schijnt te vechten tegen een heel dik gewapend beton. :cry:

elsdelis
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 okt 2005 08:18

Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?

Ongelezen bericht door elsdelis »

ik kreeg net de rekening binnen als je dat bedoel

Gesloten