Kijk nou 's zelf naar je bericht. Da's toch een idioot omslachtig gedoe? Ik ben blij dat ik geen Windows heb zeg
Mijn Mac loopt altijd op z'n allereerste snelheid, superspeed zogezegdweer een stukkie sneller
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Mijn Mac loopt altijd op z'n allereerste snelheid, superspeed zogezegdweer een stukkie sneller
onderbouw dat eens beter want nu zijn er verschillende dingen uit op te maken. Als het puur bedoeld is zoals het er nu staat zit je er iig 360 graden naastAlle programma's (99%) zijn voor de PC geschreven.
Voor hackers is het juist een uitdaging om een goed beveiligd systeem te doorbreken. En zo klein is die groep nu ook weer niet. Dat was misschien in de jaren '90 zo maar inmiddels is het toch een redelijke groep en die groep groeit alleen maar.Mac is misschien veiliger omdat de markt voor deze zo klein is, dus hackers zien daar geen behoefte voor.
Ik dacht dat ook vooral in de VS de PC juist uitsterfd en mac daarvoor in de plaats komt.PC! Mac is stervende
Oh, dus als je je hele hardeschijf vol zet met software en weet ik het allemaal is je mac nog altijd zo snel als wanneer je hem kochtMijn Mac loopt altijd op z'n allereerste snelheid, superspeed zogezegd
In tegenstelling tot Windows heeft MacOSX geen register wat onherroeppelijk volloopt en zorgt voor een langzaam wordend systeem, maar elk OS zal minder snel worden van een compleet volle hardeschijf (ivm. virtueel geheugen.) tenzij je er genoeg geheugen in hebt zitten...Oh, dus als je je hele hardeschijf vol zet met software en weet ik het allemaal is je mac nog altijd zo snel als wanneer je hem kocht