LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] i3d.nl Gameserver verhuur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door Geoffrey »

i3d, ik ben geen klant bij jullie, maar ik vind je manier van reageren vrij onprofessioneel. Consumenten dragen soms het hart op de tong en laten op een forum als dit soms hun ongenoegen blijken. Maar als bedrijf moet je hier boven staan en het 'achter de schermen' uitpraten met je klant. Niet gaan schermen met uitingen als "struisvogel" of spotten met een naam als "moppentapper", als vertegenwoordiger van een bedrijf kun je dat niet maken.

Als ik (manager klantenservice bij een software-uitgeverij) op zo'n manier in discussie zou gaan met de klant, zou mijn baan al vrij snel op de tocht staan. Hoe jij denkt over een klant is niet belangrijk. Het is jouw taak om een probleem op een professionele manier op te lossen, en niet je klanten (of anderen die hun mening over jullie bedrijf geven) publiekelijk niet serieus te nemen.

Uit jouw opmerkingen in dit topic krijg ik dan ook niet de indruk dat i3d een professioneel bedrijf is. Ik ben dan ook eerder geneigd om de klagers in dit topic te geloven dan i3d.

nl1pge
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2004 11:38

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door nl1pge »

FF een reactie over i3d,

Ik huur zelf een public game server en een teamspeak server bij i3d, mijn server zin nog nooit down geweest (je mijn teamspeak paar keer en die was ook zo weer terug online.
\hiervoor had ik een teamspeak bij www.flexgaming.nl, ik zal u zeggen nooit meer hij was meer dan down up en bij i3d is het net andersom (meer up dan down).
I3d vind ik dat ook het meest professionele, stabiele en krantvriendelijke hosting bedrijf dat er is.
i3d gaat echt niet zomaar zonder reden een incasso bureau op iemand af sturen.
Als ik een mail stuur met als inhoud:
Is het mogelijk dat ik mijn btealing voor de server iets later betaal krijg ik netjes een mail: is geen probleem zolang u maar vor de 16e betaald.

kortom gezegd i3d ga zo door, jullie zijn een super firma en ik beveel het iedereen aan.

mvg Patrick Geers (trotse klant van i3d)

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

Aan Geoffrey.

Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar wat doe je als je graag een klant helpt, echter de klant geen contact met het bedrijf opneemt en alleen onder een anonieme naam een bericht achterlaat op het internet?

Wij komen graag in contact met klanten die problemen ondervinden, zeker in het incassotraject. We willen bereikbaar blijven en de klant te woord staan.
Daarom blijf ik erop wijzen dat we telefonisch bereikbaar zijn, of per e-mail, of per (aangetekende) post, of per fax.
Natuurlijk lijkt dat niet professioneel, welk bedrijf gaat immers actief op zoek naar de klant en zoekt naar een manier om ook met een ontevreden klant de dialoog te openen? In traditionele zin zou dat immers hoogst onprofessioneel zijn.

Wij denken daar anders over. Wij willen ons niet verschuilen achter een incassobureau. Elke klant kan contact met ons opnemen, ook een ontevreden klant, wij hebben dat hartstikke graag. Het voorkomt misverstanden, het voorkomt ergernis en onduidelijkheid. Zeker in een incassotraject zijn er vaak vele vragen, wij beantwoorden ze graag.

Bij vragen, neem gerust contact op: http://www.i3d.nl/contact.php
Ons kantoor is zeven dagen per week geopend.

snake
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2007 20:41

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door snake »

Eigenlijk I3D is een onderwerp voor tv in de categorie oplichters aan het werk.

nl1pge
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2004 11:38

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door nl1pge »

Hallo iedereen,

Mag ik vragen waarom je dat vindt snake?
Ik hiier zelf een 14 slots public call of duty 2 server en een 20 slots teamspeak (bijde werken perfect en zijn bijna nooit down) mijn teamspeak is zelf een keer gehackt en danzkij een mederwerker van i3d (van contact via zowel telefoon als e-mail) weer aangepast zodat ik hem zelf weer kon gebruiken.
Ik ben die persoon (ik noem geen namen) van i3s support daar nog steeds dankbaar voor.
Hij had ook als servernaam W00t Hackers not allowed op mijn ts gezet (leuk verzonnen :D :D :D )
daarom adviseer ik iedereen bij i3d te hruen, perfecte service, snelle reactie op e-mail en telefonische hulp is ook perfect.
Hiervoor had ik een ts server bij www.flexgaming.com, ben blij dak ben over gegaan naar i3d.nl bij flexgaming was mijn ts meer down dan up, en bij i3d.nl is het andersom :D

grtz patrick aka #SFH.xXx!

snake
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2007 20:41

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door snake »

Als je voor iets betaald moet je dit ook ontvangen.
Als je betaald hebt en je ontvangt niets juist enkel facturen dan is er in mijn ogen iets mis.

als je na 29 dagen nog steeds niet ontvangen heb wat afgesproken is en je stuurt ze een mail dat ze niets meer moeten leveren en het geld terug storten,Dan plots worden ze wakker .

Op die 29 dagen heb ik 9 facturen ontvangen.
Ik ken geen enkel bedrijf die zo werkt.
Een normaal bedrijf stuurt een factuur bij aanvang (via internet kan ik begrijpen dat dit op voorhand moet betaald worden)dan na 3 weken een nieuwe factuur 1 week voor de aanvang van een nieuwe maand.

2 keer per week een factuur ontvangen en dit terwijl niet geleverd is wat afgesproken is dat is in mijn ogen spam (ongewenste mail)

een herinering stuur je als de verval datum afgelopen is niet 29 dagen voor de verval datum.

hun suport deugt niet kan ik bewijzen met 60 tal mails .
Helpdesk via telefoon "sorry ik werk hier nog niet lang ik kan u nu niet helpen" dit krijg je dan te horen .

Ik ben blij voor u dat jij wel krijg waar voor je betaald.


Moet ik nog verder gaan ?ik kan nog een tal van zaken aan kaarten.
Ik ben 31 jaar ik bestel al +- 10 jaar via het internet NOG NOOIT in die 10 jaar heb ik zo iets mee gemaakt.

Bedrijven in de vs waar ik software koop werken 10x vlugger nooit problemen nog thans gaat het daar om bedragen van 500 tot 1000 euro.

Normaal controleer ik een bedrijf voor ik iets bestel (via forum's ,google enz...)

Voor 1 keer dat ik het niet doe heb ik het zitten.

Dan bots ik per toeval op deze site en zie ik dan mensen die ook klachten hebben als leugenaars worden afgeschilderd.

Als je echt support wil moet je bij the gamehoster zijn 1 uur na dat ik hun een bewijsje van betaling heb door gemailt gameserver online 32 slots public,32 slots public teamspeak gratis bij de gameserver hulp bij de stats enz... support voledig gratis instal v/d server gratis .

En verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil I3D is het niet waard.

heathcliff09
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2009 09:54

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door heathcliff09 »

Slechte Ervaringen:
I3D ondervindt communicatie problemen. Bij alle drie bestellingen dat ik online verricht heb is er bij alle drie wel iets fouts gegaan.

Ik bestel alleen Debranded(reclame vrij) & Public(Publiekelijk server). Zo stonden de servers bij aanlevering telkens weer op Branded & Private. Dat betekend dat je meer gaat betalen voor iets minder.
Gelukkig na een ticket aan te maken werdt dat direct gecorrigeerd.

Ooit was een van mijn gameservers offline gezet ivm achterstallig betaling??? Ik kon aantonen dat ik allang mijn verplichtingen voldaan hebt. Na veel berichten sturen heb ik mijn gelijk gekregen 8)

Ik denk dat het een geval was van communicatie problemen voor die ene persoon die deze topic geopent heeft.

Ik ga binnenkort over naar een andere gamehosting bedrijf die veel goedkoper is.

CreeperNL
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2011 11:15

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door CreeperNL »

Hallo allemaal.

Mooi dat ik dit lees, al is het wel wat aan de oude kant. ik lees meerdere dingen op internet van de wel bekende I3D. wat ik dan lees is overigens niet best, wel jammer want ik wou hier namelijk vandaag een battlefield 3 server gaan huren. maar nu deze forum ben ik blij dat ik de optie "Ik ga akkoord" heb over geslagen.

I3D is dus GEEN aanrader.

PS betaal liever ergens 20 euro meer en heb plezier, dan dat ik denk goedkoper uit te zijn maar vervolgens meer ga betalen omdat er ineens gezeur komt qua opzeggen en ik als nog meer ga betalen voor IJ.

dennis75
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2010 21:47

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door dennis75 »

wat een verhalen zeg , wij huurden al servers van Id3 uit de tijd van wolfenstein en enemy territory ,zeker kan er wel wat fout gaan , ,maar het onterecht door de mangel halen hier is echt niet nodig ,I3D is een professioneel bedrijf, en als je deze mannen normaal behandeld dan krijg je honderd procent steun,ik zie hier meer negatieve reacties van collega game server retailers dan van ontevreden klanten .ze zijn niet voor niks de grootste van de wereld in deze branche ,kunnen zoveel mensen zo fout zijn ? ,nogmaals ben een meer dan tevreden afnemer ,en de meeste problemen zijn onkunde van de server afnemers
I3D bedankt en ook nu komt er een bf3 server voor ons aan ! :wink:

Gesloten