LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budson.com leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

En toen, precies 10 werkdagen later...


mijn 37` Hd tv is binnen! Na 10 werkdagen!!

Dus budson heeft mij, uiteindelijk, binnen de afgesproken tijd geleverd! erg netjes, jammer van de haperende communicatie via support, maar als je daar even niet naar kijkt ben ik echt, enorm, tevreden!

Yeey victory dance voor Faithfully!


Samsung 37inch Full HD tv gewonne op 12/04/09, betaald op 15/04/09, geleverd op 29/04/09, precies 10 Werkdagen!

vgerris
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2009 09:49

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door vgerris »

Ik heb een Nokia 5800 gewonnen en betaald bij Budson en aan het wachten.
Er is een keer wat verkeerd gegaan bij betaling via iDeal.
de 100 credits zijn niet bijgeschreven, terwijl het geld wel van mijn rekening is afgeschreven.

Support gemaild, waarbij Marco om de transactie details vroeg.
Die heb ik nu al 2 keer door gemaild (wat ik overigens belachelijk vind, want waarom moet ik dat uitzoeken als de betaling ok is), en ik heb nu dus al 3 dagen geen reactie gekregen.

Ik vind het contact met support zonder meer slecht te noemen en hoop dat Budson daar wat aan gaat doen.
Daarbij moeten ze vind ik die 'technische storing' niet meer laten voorkomen, oftewel een goede programmeur dit laten fixen.

Hebben meer mensen daar last van en is het bij jou wel snel opgelost?

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Vgerris, Dit gebeurd wel eens vaker, ik kan je waarschijnlijk ook vertellen dat dit ligt aan de link die je moet clicken aan het eind van de transactie, de link die je terugstuurd naar Budson.com zelf.

Ik heb 1 keer 100 credits overgemaakt, en een technishe storing daarbij gehad, ik heb 2 mails moeten stuuren daarover naar marco van het support, 3 dagen later stond mijn 120 euro terug op mijn rekening en kreeg 100 credits van budson, en een excuses.

4 dagen geleden heb ik hetzelfde meegemaakt, met 1000 credits, ben hier nog steeds mee bezig om dit op te lossen met Marco en een engelse medewerker (engelse support is tig keer beter), deze heeft me uitgelegd dat het zo snel mogelijk opgelost word, hier de mail van hem
Hi!

We will update our instructions regarding the payment routines, the information provided by us are obviosly not sufficent, there have been a number of support questions about this topic lately. I have credited your account 15 credits for your patience in this matter.

I will initiate further communication with Paynova tomorrow regarding the refund, and get back to you when i have more information.

Kind Regards
Zijn woorden "It is verry important to wait the intire process and click the link that takes you back to budson.com"

Vgerris, no worries, ik geloof er in dat je het terugkrijgt, misschien zelfs geld terug en alsnog credits!

Ik weet dat NL support eigenlijk alleen maar irritaties opwekt, waardoor je sneler paranoiia word of je wel of niet bent opgelicht, ik heb preciessss hetzelfde gevoel gehad, maar alles word steeds netjes opgelost...

Ik ben benieuwd, laat het hier aub weten als jij je credits krijgt, doe ik hetzelfde,... zijn er meerdere met dit probleem merk ik!

mvg,

Faithfully

vgerris
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2009 09:49

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door vgerris »

Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met Budson.
iDeal betalingen schijnen vaker fout te gaan.
Je moet denk ik niets weg klikken en de knop terug naar de webwinkel gebruiken.
De persoon zij dat Marko dit regelt en dat doorgaans het geld wordt terug gestort, omdat zij het niet ontvangen van PayNova.

Hij zegt dat de support respons tijd inderdaad lang is.
Voor telefonische afhandeling verwees hij naar de Duitse website (ik heb het ergens anders gevonden), maar hij gaf aan dat ze er nog niet echt de mankracht voor hebben.

Ik wacht dus nog maar even af.

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

@ Osta ;

Sony Bravia al geleverd gekregen?!

@ SemperFi ;

Sony DAV-DZ860W Cinema set al binnen??

@ Nanda80 ;

Ipod ondertussen al bezorgt??

Ik vind het maar vreemd dat jullie zo lang moeten wachten, ik hoor het graag wanneer dit opgelost word!

@ Vgerris ;

ik zal hier laten weten wanneer mijn betaalstoring is afgehandeld, mijne betreft 1000credits, jouwe 100, maar het principe blijft hetzelfde.
Heb budson ook gezegt dat het mij weinig uitmaakt hoe ze het 'refunden', in credits op budson.com of in geld op mijn rabobank, zolang ze maar actie ondernemen hierin, zou zonde zijn van me €1.049,- als ik er niks voor terugkreeg!


Hopelijk horen we snel wat positievere berichten, ik doe mijn best om hier met enige regelmaat een update neer te zetten!

Rogero
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2009 11:57

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door Rogero »

@ vgerris

Waar heb je dat telefoonnummer gevonden dan? Ik denk dat dat wel een stuk sneller gaat dan mailtjes verzenden.

Ik wacht al bijna 3 weken op mijn Imac.

semperfi1981
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 apr 2009 09:39

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door semperfi1981 »

@ SemperFi ;

Sony DAV-DZ860W Cinema set al binnen??
Nee, ik wacht al sinds 24 maart.
[/quote]

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

@ Vgerris

Heb jij je credits al binnen? ik zag dat je vanmiddag netjes een ipodje binnen hebt gesleept voor 1,40,.. heb jij al wel een terugbetaling gehad?

mvg

Faithfully

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Vandaag stond ik versteld van hun leveringen,

Vrijdag de 8e een Wii gewonnen,
Maandag de 11e bericht dat hij besteld zou worden na een mail,
Dinsdag de 12e een mail met screenshot van bestelling gekregen,

Bol.com gemaild, track en trace nummer van hun binnen 5 uur gekregen...

Vandaag woesndag de 13e, was voor 1 uur in huis!!

Dat ging echt snel,... hopelijk hebben jullie ook je spullen al geleverd gekregen, met leveren zijn ze wat mij betreft goed, ideal betalingen gaan soms nog mis als je niet goed oplet....

Vrijdag dus n wii gewonne, op woensdag binnen... mede mogelijk door bol.com, ben hier wel ergg tevreden over

Rogero
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2009 11:57

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door Rogero »

Ik heb uiteindelijk mijn imac ook binnen gekregen. Ik kreeg wel een paar dagen na de levertijd van 10 dagen een mailtje dat ze hem besteld hadden. 3 of 4 dagen later kreeg ik hem binnen.

semperfi1981
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 apr 2009 09:39

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door semperfi1981 »

Na 6 weken heb ik ze maar even geholpen door aan te geven dat mijn product helemaal niet leverbaar is door bol.com. Als antwoord kreeg ik dat hij dan waarschijnlijk door pixmania geleverd zou worden (mijn alarmbellen gingen rinkelen, want pixmania heb ik op deze fora ook al voorbij zien komen); na een klein onderzoek kwam ik er echter achter dat ook zij mijn product niet hebben. Binnenkort zit ik dus al 2 maanden te wachten - het zal wel pech zijn in verband met slechte leverbaarheid, maar de communicatie met budson is ZO slecht dat ik nog steeds niet weet waar ik aan toe ben.

p.s. dat jullie überhaupt nog een gokje wagen bij budson verbaast me, met dat nieuwe systeem (het slotje) gaat heel veel meerdere malen over de kop met het fototoestel van €1100 wat nu op €151,86 (15186 biedingen à ~€1,30) staat als mooiste voorbeeld :)

semperfi1981
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 apr 2009 09:39

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door semperfi1981 »

Ok, de kogel is door de kerk, ik mag voor 590 euro max. 2 producten uitzoeken bij bol.com...

Jammer dat het zo lang geduurd heeft om tot de conclusie te komen, maar mooie oplossing!

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Ook echt, dat is niet verkeerd! Heeft Marco dit je terug gemailed?

Nu heb je alsnog waar voor je geld, bij bol.com bestellen is nooit verkeerd :D

semperfi1981
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 apr 2009 09:39

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door semperfi1981 »

Ok, hier een uitermate positief bericht van mij;

Ik ben zo brutaal geweest om voor 690 euro producten (PS3 Killzone 2 pakket en Logitech Z5500 surround set) uit te kiezen en heb ze toen gemaild dat ik vond dat ze het verschil van 100 euro maar als een compensatie moesten zien voor het lange wachten.

Wonder boven wonder gingen ze hier mee akkoord en zijn vandaag zoals beloofd mijn producten geleverd.

Het is me nu ook duidelijk welke rol Marco heeft:
Regarding Marco: He's a dutchspeaking student we use for support. He don't have access to our system and merely acts as a proxy and for translation. Considering the fact that he can't access information on orders etc he's doing a terrific job, and we are very happy to have him onboard!
Hier ben ik achter gekomen nadat ik in mailtjes van Marco een e-mailadres tegenkwam van iemand werkzaam op het hoofdkantoor. Met deze persoon was het uitermate goed communiceren en daarom adviseer ik iedereen die er niet uitkomt met Marco te mailen naar:
[email protected]

Deze persoon spreekt geen Nederlands, maar wel goed Engels. Of ze er blij mee zijn dat ik dit mail-adres hier achterlaat weet ik niet, maar aangezien ik mijn producten nu binnen heb zal ik het jullie niet langer onthouden.

Succes allemaal!

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Netjes netjes, zo hoor ik het graag!

Anders mail ik ook, liever als Marco, heb dat ook al meedere keren gezegt tegen Anders, Marco sucks....

Anders daarintegen, heeft hetzelfde bij mij gedaan, extra spullen bij mijn wii toegevoegd voor het wachten e.d.

Helaas krijg ik eigenlijk nog 1000 credits van hun maar dit gaat waarschijnlijk niet mer gebreuren, ivm met de ideal errors die ze hebben gehad... heb al een week geen mail meer gehad, dit is erg vreemd aangezien Anders meestal binnen 12 uur terug mailed!

anywho, ik ben happy voor je dat je nu eindelijk wel je spullen binnen hebt!!

stolk034
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2009 18:50

Re: Budson.com leveringen

Ongelezen bericht door stolk034 »

heb bij budson heel veel veilingen gewonnen sinds oktober 2008. toen was het nog niet zo druk daar en kon je nog niet werken met de autobod. sinds februari is het triest voor de klanten. iets goedkoops winnen kun je wel vergeten. de support is uitermate triest, met name van marco. heb inmiddels 3 emailadressen van anderen in engeland. Een voorbeeldje. had in februari 2 acer laptops gewonnen. toen kon dat nog. 1 heel snel geleverd gekregen en de andere liet op zich wachten. na mailverkeer, misschien wel 50 mails, heb ik eindelijk deze week, dus begin juni, de laatste acer binnen gekregen. Wel omdat ik naar engeland had gemailt. In de tussentijd een probleempje gehad met een Asus EEE pc. opgestuurd naar asus en zij moesten de aankoopbon hebben voor de garantie. Je snapt het al. Is al 2 maanden geleden en heb nog steeds geen aankoopbon. Gelukkig was asus zo vriendelijk om hem wel te repareren. kan budson nog een voorbeeld aan nemen. Wat mij betreft heeft budson nu wel afgedaan en ik zal mijn geld daar niet meer aan uitgeven. Wacht wel tot er een nieuwe site komt die niet zo druk is. Jammer budson, maar op deze manier gaan jullie het echt niet redden. Leuk om zo'n site te bouwen en te laten draaien, maar de logistiek, de support, de klantenservice en afhandeling is minstens even belangrijk.
stolk034

Gesloten