Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Nee, komkommertijd, het is de wet, die de mogelijkheden beperkt. Dit forum is een nevenactiviteit, als ik de wet goed interpreteer.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
Zolang we als hulpjes geen namen en adressen kregen en alleen foute en scheld woorden deleten en na controle van de Moderators die het kunnen terug draaien mag dat nog steeds....
Ik zal als hulpje nooit de mail adressen of zo krijgen indien ik het zou doen.
je mag als hulpje elke Teringleider verwijderen, en dat valt binnen de wet, en zij blijven verantwoordelijk.
Ik zie geen verschil tussen vele goede forum leden hier en de Stagiaire die ze ooit hiervoor gevraagd hebben,
kan dezelfde persoon zijn!
Beperkte voorwaarden mag je moderator hulpjes instellen.
Ik zal als hulpje nooit de mail adressen of zo krijgen indien ik het zou doen.
je mag als hulpje elke Teringleider verwijderen, en dat valt binnen de wet, en zij blijven verantwoordelijk.
Ik zie geen verschil tussen vele goede forum leden hier en de Stagiaire die ze ooit hiervoor gevraagd hebben,
kan dezelfde persoon zijn!
Beperkte voorwaarden mag je moderator hulpjes instellen.
Ik ben wel zeer benieuwd naar wélke wet dan het instellen van senior members/ hulpmods (waar ik overigens niet vóór ben) zou verbieden.
Komkommertijd
en alfatrion
vinden dit leuk
-
Komkommertijd
De Wet van Murphy's ....?
Als je dit lang genoeg herhaalde gaan we het geloven, maar nu de kerken leeg zijn.... ik geloof in Atheïsme.
Zolang een hulpje terug gedraaid kan worden zoals als ik iemand zomaar een Ban zou geven
en daarmee mezelf buitenspel zet?
Het kan en mag nog steeds maar de regels maken mensen bang en als leidinggevende uit voorzorg
dit roepen moeten de Moderators en Redactie programma naar hun bazen luisteren.
De beheerders zijn wel verantwoordelijk voor duidelijk foute opmerkingen maar niet andersom.
Elke opmerking die te ver gaat moeten ze na melden weghalen maar burgers inzetten mag gewoon.
Helaas zijn er vaak hoger opgeleide die iets roepen en dan zeggen dat het in de wet staat zonder die te noemen.
Sommige Boa 's doen hetzelfde, omdat ik het zeg moet dat,
en dan krijg je echt meer Blauw op straat na een vechtpartij!
En vergeet vooral niet,
ooit dacht ik te weten wat een Deurwaarder wel en niet mag,
maar leer nog dagelijks bij!
Hartelijk dank hiervoor.
Als je dit lang genoeg herhaalde gaan we het geloven, maar nu de kerken leeg zijn.... ik geloof in Atheïsme.
Zolang een hulpje terug gedraaid kan worden zoals als ik iemand zomaar een Ban zou geven
en daarmee mezelf buitenspel zet?
Het kan en mag nog steeds maar de regels maken mensen bang en als leidinggevende uit voorzorg
dit roepen moeten de Moderators en Redactie programma naar hun bazen luisteren.
De beheerders zijn wel verantwoordelijk voor duidelijk foute opmerkingen maar niet andersom.
Elke opmerking die te ver gaat moeten ze na melden weghalen maar burgers inzetten mag gewoon.
Helaas zijn er vaak hoger opgeleide die iets roepen en dan zeggen dat het in de wet staat zonder die te noemen.
Sommige Boa 's doen hetzelfde, omdat ik het zeg moet dat,
en dan krijg je echt meer Blauw op straat na een vechtpartij!
En vergeet vooral niet,
ooit dacht ik te weten wat een Deurwaarder wel en niet mag,
maar leer nog dagelijks bij!
Hartelijk dank hiervoor.
Gelukkig maar, want wie zou wie nu moeten/kunnen modereren, terwijl men nu al constant over elkaar heen buitelt ?Radar schreef: ↑25 mei 2020 21:35Dit lijkt een beetje op het idee van hulpmoderatoren inzetten. Dat is natuurlijk geen gekke gedachte, ware het niet dat wij dat, als onderdeel van de publieke omroep, juridisch gezien niet mogen doen.manta2.2 schreef: ↑25 mei 2020 11:43Maak categorieën, MM afdeling, ttlock afdeling, KKT afdeling, Neodutchio afdeling, Lady afdeling etc. Ik pas er niet tussen helaas als waterwerktuig kundige, maar dat is dan jammer in dit geval. Op die manier heb je al snel een supervisor die een indringer op zijn vingers kan tikken. Hey knul als je in mijn afdeling iets wilt zeggen moet je je wel een beetje gedragen, zoiets bijv. Rangen en standen.
De mods. hebben dan een makkie en als aanspreekpunt de Supervisor. Nou geweldig toch en relaxted.
^KL
Het zou denkelijk nog meer verwarring en onderling gekissebis opleveren dan nu al het geval is, maar dat gekissebis heeft soms ook wel zijn bekoring en levert wel het nodige lees- en discussievoer op.
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Nergens voor nodig dit
garantie-f2/bestway-laat-ons-jacuzzi-ka ... l#p2760463
garantie-f2/bestway-laat-ons-jacuzzi-ka ... l#p2760463
tttlocke
vindt dit leuk
Via PB elkaar helpen mag uiteraard. Wij kunnen en willen PB-verkeer echter niet controleren of modereren. En aangezien dit verder een openbaar consumentenforum is, heeft het natuurlijk onze voorkeur dat vragen en oplossingen voor eenieder leesbaar zijn.manta2.2 schreef: ↑02 jun 2020 10:23[Tekst verwijderd]
Gewoon serieus bezig zijn om een TS te helpen, mag dat niet? Dat is mijn feedback naar de moderator toe, mag een forumlid via een PB een TS helpen met zijn problemen? Eigenlijk, mag een TS een forumlid vragen om via PB zijn problemen op te lossen.
[Tekst verwijderd]
Groet,
^KL
scontra
, Erthanax
, tttlocke
, Lady1234
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Moderators,
Hoe lang duurt het voordat een proleet die forumleden schoffeert en belastert een permaban krijgt?
NB: De melding heb ik zelf gedaan, opdat de moderatie mijn vraag opmerkt.
Hoe lang duurt het voordat een proleet die forumleden schoffeert en belastert een permaban krijgt?
NB: De melding heb ik zelf gedaan, opdat de moderatie mijn vraag opmerkt.
Een permanente ban is mijn inziens alleen voor uitzonderlijke gevallen. Ik weet niet op wie Erthanax doelt, maar acht niet uitgesloten dat hij mij bedoeld, gezien zijn overtrokken reacties op mijn verder nuttige bijdragen
If you cannot stand the heat keep out of the kitchen
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
DeZevendeHenk
Is iemand een proleet noemen niet de essentie van schofferen, is vragen om iemand te schorsen niet hetzelfde als voor iemand een gele kaart vragen bij de scheidsrechter, en is dit dan een soort "suicide by moderatie"?
U vergeet om in uw reactie iets te zeggen over 'belasteren'.
Nee, u bedoel ik niet.omega19 schreef: ↑04 jun 2020 17:05Een permanente ban is mijn inziens alleen voor uitzonderlijke gevallen. Ik weet niet op wie Erthanax doelt, maar acht niet uitgesloten dat hij mij bedoeld, gezien zijn overtrokken reacties op mijn verder nuttige bijdragen
"Proleet" is een weinig vleiende formulering die ik bewust gebruik. Mocht ik daarvoor een figuurlijke draai om mijn oren krijgen van de moderatie, dan doe ik daar niet moeilijk over.DeZevendeHenk schreef: ↑04 jun 2020 17:07Is iemand een proleet noemen niet de essentie van schofferen, is vragen om iemand te schorsen niet hetzelfde als voor iemand een gele kaart vragen bij de scheidsrechter, en is dit dan een soort "suicide by moderatie"?
Ik wil er wel op wijzen dat ik niemand met name noem, dus in die zin kan ik ook niemand schofferen.
Bovendien vraag ik niet om iemand te schorsen, maar vraag ik hoe lang het duurt voordat een dergelijk besluit genomen wordt.
Zoals tttlocke al opmerkt, gaat het ook om lasterlijke aantijgingen. Laster dus, zie
In mijn zelfmelding aan de moderatie heb ik mijn vraag overigens verder verduidelijkt. Het leek mij in strijd met de forumregels dat publiekelijk te doen.art. 262 Sr. schreef:Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, (...)
Dat je jezelf aanwijst als mogelijke kandidaat is op zichzelf al veel zeggend.omega19 schreef: ↑04 jun 2020 17:05Een permanente ban is mijn inziens alleen voor uitzonderlijke gevallen. Ik weet niet op wie Erthanax doelt, maar acht niet uitgesloten dat hij mij bedoeld, gezien zijn overtrokken reacties op mijn verder nuttige bijdragen
Hard op de inhoud, zacht op de persoon
-
moederslink
Treurig hoe dit forum op dit moment in sommige posts functioneert.
De sfeer ___ verschrikkelijk en beledigend en er wordt maar doorgegaan met lasteren, trollen en zieken.
#DOES LIEF !
Goed weekend !
De sfeer ___ verschrikkelijk en beledigend en er wordt maar doorgegaan met lasteren, trollen en zieken.
#DOES LIEF !
Goed weekend !
Dorfje
vindt dit leuk
Echt leuk hoor al die 'interventies'..moederslink schreef: ↑05 jun 2020 09:48Treurig hoe dit forum op dit moment in sommige posts functioneert.
#DOES LIEF !
Goed weekend !
Maar denk je echt dat een troll of iemand met meerdere accounts die dus stelselmatig en bewust de regels omzeilt zich hier iets van aan trekt?
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
moederslink
Nee
da's ijdele hoop , maar waar is de moderatie??
Komkommertijd
vindt dit leuk
Die is flauwgevallen bij het ontsmetten na het bezemen 
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
witte angora
Of ze zijn misselijk van mijn roombotersprits. Ik kan ze in ieder geval nergens meer vinden.
Komkommertijd
, Moneyman
en Jablan
vinden dit leuk
-
Komkommertijd
Zijn we nu allen covid19 slachtoffer geworden?
Vele werkloze zoeken iets en daar zitten ook mensen met foute vrienden en anonieme verbinding ervaringen tussen die gaan trollen.
Als een nieuw forum lid twijfelachtig taalgebruik heeft negeren of blokkeren op jou lijst.
Als niemand reageerde stoppen ze meestal vrij snel,
tenzij U naar Max of Kassa ging en ze daar weer tegen komt.
Ik zal zelf NOOIT GEEN dubbel account aanvragen.....
En elke leraar Nederlands begrijpt deze grap gelijk.
Oké, een voor Juf 1234 dan maar!
Ze zal wel dubbel liggen van 't lachen na deze dubbele ontkenning.
Vele werkloze zoeken iets en daar zitten ook mensen met foute vrienden en anonieme verbinding ervaringen tussen die gaan trollen.
Als een nieuw forum lid twijfelachtig taalgebruik heeft negeren of blokkeren op jou lijst.
Als niemand reageerde stoppen ze meestal vrij snel,
tenzij U naar Max of Kassa ging en ze daar weer tegen komt.
Ik zal zelf NOOIT GEEN dubbel account aanvragen.....
En elke leraar Nederlands begrijpt deze grap gelijk.
Oké, een voor Juf 1234 dan maar!
Ze zal wel dubbel liggen van 't lachen na deze dubbele ontkenning.