Misschien is het bij jou wel druk, geen idee. Voor 21.00 uur is het aardig druk op de weg ja.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Misschien is het bij jou wel druk, geen idee. Voor 21.00 uur is het aardig druk op de weg ja.
Forummer H. Roosveld duikt onregelmatig op en prijst keer op keer zijn wonderheilmiddelen aan, ontkent de rest. In dit topic wordt erg opgelet, dat er geen kwakzalverij langskomt. De betreffende betichten zijn al gemeld, kijk morgen nog eens of er dingen aangepast zijn.
Het heeft inderdaad best wel veel moeite gekost om mensen duidelijk te maken dat er absoluut wat aan de hand was.
En het kost nog veel meer moeite, om de gevolgen van de maatregelen te overzienwitte angora schreef: ↑05 feb 2021 13:40Het heeft inderdaad best wel veel moeite gekost om mensen duidelijk te maken dat er absoluut wat aan de hand was.
Je wilt niet weten wat ik allemaal nog aan tekst gedelete heb, dus dit vond ik nog maar het hoogst nodige..Jose2501 schreef: ↑05 feb 2021 11:33@sjohie vind jij dit nodig?sjohie schreef: ↑05 feb 2021 10:00Het vaccin is prima getest wappie......H.Roosveld schreef: ↑05 feb 2021 03:23Virologen heb ik nooit vertrouwd, want ze begonnen destijds al met de bewering dat je niets tegen virussen kon doen omdat ze door de lucht kwamen. Onzin dus. Ik heb nog nooit een gewone griepprik gehaald en de laatste 40 jaar geen griep gekregen omdat ik elk jaar een weerstand heb opgebouwd door het nemen van veel sinaasappels, vitamine C dus de moderator van de lichaanscel. Om de griep te bestrijden werd toen een hete citroen gebruikt ( veel vitamine C dus) en paracetamol en een cognac .
Dat is iets om te melden bij het Lareb, zodat dit goed onderzocht kan worden. Overigens zei ik dat ook in mijn reactie waar je wat selectief uit quotte. Er is geen enkel vaccin 100% bijwerking vrij, er is niemand dit dat beweerd, alleen wappies die dat dénken, vervolgens een bijwerking menen te vinden, en daarmee de veroordeling al maken, door het voor de rechtbank der publieke opinie te brengen ter beoordeling door 17 miljoen rechters, terwijl ze zelf OvJ én advocaat spelen.
De afweging waar het om draait: Is gebruik veiliger dan niet gebruiken?
Er zijn immers ook mensen zonder vaccin, die ernstige klachten kregen en zelfs daaraan overleden
Nee, dat klopt. Je moet je alleen realiseren dat zoiets gemeld wordt omdat het bijzonder is; het zegt vrij weinig over wat nou de normale situatie is.
Ik heb ook niet het idee dát het genegeerd wordt. Sterker, volgens mij wordt er zeer kritisch naar gekeken. Het gaat bij die overlijdens om mensen die van willekeurig welke verkoudheid of welk beetje koorts al overleden zouden zijn, kortom, om zéér kwetsbare mensen. Feitelijk is het gewoon een afweging van risico's (= kans x impact); en het risico van Corona wordt hoger ingeschat dan het risico van vaccinatie.
Of het overdreven is of klopt, moet de toekomst uitwijzen. De 70%-norm of grenswaarde is gebaseerd op vroegere epidemieën en volksziektes, in principe niet meer dan een streefgetal waarbij de hoop is, dat het virus daarna de maatschappij niet meer kan ontwrichten.
Het wordt allesbehalve genegeerd, overal wordt direct een onderzoek ingesteld: voorgeschiedenis, leeftijd, invloed van andere medicijnen, er wordt in alle richtingen gezocht naar wat de fatale combinatie was. Helaas wachten media niet totdat zo'n onderzoek is afgerond, gaan verder met de volgende waan van de dag.
Voor de samenleving is het best om iedereen te vaccineren. De bijwerkingen van een vaccin zijn niet besmettelijk.
In mijn ogen zijn dit dan ook niet de mensen die de schaarse vaccins moeten krijgen. Zo ook een broer van mijn oma. Op een bepaald moment zei mijn oma dat zijn dochter had gezegd, dat ie waarschijnlijk geen maand meer zou leven. Hij woonde nog thuis, maar kon niets meer zelf, takelde zienderogen af. Vervolgens krijgt ie corona en is het binnen een week klaar. Maar niet zonder hem nog even op de IC te leggen. In mijn ogen moeten ze die plekken ook niet gebruiken voor zulke mensen.