De reisburo.s hebben een lijst van VliegMij waaruit u gekozen heeft, check maar eens bij Corendon na.
Veel plezier in Bali
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee dus, want we zijn qua datum nog niet aan de beurt en kunnen dus helemaal niets doen. Behalve maar weeeeer eens aan de bel trekken.Hoe lang loopt de affaire van Phuket al niet, uw reisburo zal zeker een alternatief geboden hebben tegen een kleine bijbetaling.
De reisburo.s hebben een lijst van VliegMij waaruit u gekozen heeft, check maar eens bij Corendon na.
Ik hoop dat we er gaan komen, maar als dat zo is dan thanksVeel plezier in Bali
NIET DUS.... voor bijna niemand, maar jij reageert en leest niet echt he??!!!Hoe lang loopt de affaire van Phuket al niet, uw reisburo zal zeker een alternatief geboden hebben tegen een kleine bijbetaling.
Dank je welUiteraard is jullie een huwelijksreis van harte toegewenst.
Die werd ons aangeraden, want goedkoop en goedkope business class enz. enz. en aangezien wij al een beetje dure reis hadden uitgezocht is het lekker als de vlucht wat goedkoper kan. Dat geef ik uiteraard toe, want waarom heel veel betalen voor dezelfde vlucht. Achteraf kun je zeggen stom, maar ja, als je alles vooraf weet he... En wij boeken anders heus wel om, maar mogen dat nu dus niet... ->Bij de boeking heeft u de keuze op Phuket bepaald,
Nee dus, want je moet op je beurt wachten en ze kunnen nog niets doen bla bla bla, ja, behalve als je zelf gaat betalen voor evt. annuleringen e.d. maar ja, dat schiet dus ook niet op...als u wilt omboeken zal elk reisburo daar medewerking aan verlenen,
Precies, daarom gaan we nu na een paar weekies nog maar eens informeren of we al kunnen omboeken. Dan maar geen business class, maar wel (meer) zekerheid! [/quote]het levert hun provisie en administratiekosten op, laat je niet in de wachtstand zetten door een baliepersoon.
Dat vind ik ook niet hoor! Je laat je adviseren en je kan er niet vanuit gaan dat het zo fout loopt. Daarom zeg ik ook dat het achteraf misschien niet het handigste was, maar op moment van boeken wel.Ik vind dat niemand van ons zichzelf kan verwijten dat ze een vlucht hebben geboekt met Phuket Air.
Dat is fijn zeg! En ook mooi dat die wijziging dan ook voor jullie geldt, dat is weer een kleine meevaller! Hoe hebben jullie die tickets trouwens geboekt, via welke site ofzo?Kleine vrolijke noot van onze kant is dat Cathay de ticketprijzen heeft verlaagd waardoor wij weer een paar honderd euro terugkrijgen
Dat is zeker waar ja, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weet uiteindelijk nog niets... Nu maar weer wachten tot 13 juni dan, maar ondertussen wel even reisbureau melden dat we nog zitten te wachten op alternatief!Wel stuitend om te zien dat 6 weken na het ontstaan van het gedoe met PA er nog altijd nauwelijks iets duidelijk is.