LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] windows 8

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
nevermind

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

angel1978 schreef:
nevermind schreef:@CantaClub

Heb jij toevallig op een ander forum de nickname Pollie?
Niet op reageren !
Daar heeft Niemand iets mee te maken !!!!

TS mag en kan reageren als hij/zij wil.
Ik vraag het om een bepaalde redenen, want daar is dezelfde vraag gesteld.
Ik denk, dat jij er niets mee te maken hebt. :mrgreen:

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

En jawel de geschiedenis herhaalt zich. Als je terug zoekt op dit forum, zie je dezelfde discussie ontstaan toen Windows 7 ter wereld kwam en mensen die recentelijk Windows Vista gekocht hadden. Zelfde problemen, zelfde (nutteloze) discussie over de voor- en nadelen van Credit Cards, PayPal, IDeal en noem maar op.
Persoonlijk ben ik echter blij dat Credit Cards bestaan. De kosten zijn minimaal, maar de voordelen zijn enorm. En als er iets mis gaat (is bij mij in meer dan 10 jaar gebruik slechts 1 maal geweest) dan wordt het probleemloos en snel opgelost.
En voor TS. De genoemde aktie is een aktie van MicroSoft. En MicroSoft mag dus bepalen hoe de betaling moet gaan.
En om de discussie nog wat op te voeren: ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als ik met AirMiles zou kunnen betalen :mrgreen:

nevermind

Zeker gezien het feit dat persoonlijke info hier bij een nick en andere persoonlijke info bij een andere nick op die manier gekoppeld kunnen worden..
Je moet leren lezen.
Ik schreef, dat er op een ander forum dezelfde vraag gesteld is.
Dus welke persoonlijke info kan dan gekoppeld worden?
Dat het een andere nickname is, dan weet jij al, om welke persoon het gaat.
Ik denk dat jij niets te maken hebt met de nicknames van anderen.
Je mag denken, wat je wilt, maar dat maak ik nog altijd uit., wat ik hier schrijf, of nog nooit van vrije meningsuiting gehoord. :mrgreen:

nevermind

CantaClub schreef:Er zou altijd een mogelijkheid moeten bestaan om via de winkel windows 8 met korting te kunnen kopen.
Lees net in de folder van MyCom en Paradigit, dat daar de versie Windoof 8 voor € 59,00 wordt aangeboden.
Dus je hoef het niet via internet te doen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Volkomen offtopic natuurlijk, maar wat moet je in hemelsnaam met Windows8?

Net zoiets als betaald overstappen van XP naar Vista.

Je verruilt met Windows7 een als redelijk beoordeeld OS voor een misbaksel.

Daar moet je eerst voor betalen. Daarna moet je het ook nog eens installeren.

Nou, veel plezier d'r mee.

jean ducrot

Ongelezen bericht door jean ducrot »

Bob Schurkjens schreef:Volkomen offtopic natuurlijk, maar wat moet je in hemelsnaam met Windows8?

En je kunt het al downloaden zonder CD voor € 30,00 en met CD voor € 60,00 of zo iets. Zo'n download kun je toch ook zelf branden. Ik heb de download gekocht en er maar weer snel vanaf gehaald. Niets dan ellende zal wel voor wizz kids zijn :D

nevermind

jean ducrot schreef:
En je kunt het al downloaden zonder CD voor € 30,00 en met CD voor € 60,00 of zo iets. Zo'n download kun je toch ook zelf branden. Ik heb de download gekocht en er maar weer snel vanaf gehaald. Niets dan ellende zal wel voor wizz kids zijn :D
En verder?
Dan zit TS toch met hetzelfde probleem, om de betaling via de creditkaart te doen, wat hij/zij niet wil. :shock:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Bob Schurkjens schreef:Volkomen offtopic natuurlijk, maar wat moet je in hemelsnaam met Windows8?

:lol:
Kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn. (Win7 op het werk en Linux thuis)

nevermind

newmikey schreef:

:lol:
Kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn. (Win7 op het werk en Linux thuis)
Dus W 8 zelf nog niet gebruikt!
Dan kan je ook geen oordeel afgeven.

newmikey

nevermind schreef:
Tuurlijk wel gebruikt anders kon ik geen oordeel afgeven. De proefversies waren al wat langer beschikbaar.

nevermind

newmikey schreef:
nevermind schreef:
Tuurlijk wel gebruikt anders kon ik geen oordeel afgeven. De proefversies waren al wat langer beschikbaar.

Ja proefversie´s staan in de kinderschoenen, dat was ook met W 7 zo.
Hier draait al een tijdje W 8 via Oracle, en het is natuurlijk heel anders als de andere versie´s van Microsoft.
Om het meteen zo af te kraken, moet je wel iets meer vertellen, dan gebruikt, vooral wat je niet goed vind..

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Om het meteen zo af te kraken, moet je wel iets meer vertellen, dan gebruikt, vooral wat je niet goed vind
Vind het niet echt afkraken wat newmikey doet. Eerder vertellen hoe hij/zij er over denkt.

Ik heb het niet,( wil het ook niet hebben ) , maar heb er geen positieve berichten van gehoord.

nevermind

ciske schreef:
Om het meteen zo af te kraken, moet je wel iets meer vertellen, dan gebruikt, vooral wat je niet goed vind
Vind het niet echt afkraken wat newmikey doet. Eerder vertellen hoe hij/zij er over denkt.

Ik heb het niet,( wil het ook niet hebben ) , maar heb er geen positieve berichten van gehoord.
Als ik iets afkeur, moet ik ook kunnen zeggen waarom.
Niet alleen dat het niet goed is, maar at niet goed is.
Als je geen positieve berichten hebt gehoord, dan is het toch goed, zolang het geen negatieve zijn.
Dat wil nog niet zeggen, dat het product dan niet deugt.

ciske

nevermind schreef: Als ik iets afkeur, moet ik ook kunnen zeggen waarom.
Niet alleen dat het niet goed is, maar at niet goed is.
Als je geen positieve berichten hebt gehoord, dan is het toch goed, zolang het geen negatieve zijn.
Dat wil nog niet zeggen, dat het product dan niet deugt.
:?: Waar zeg ik dat het produkt slecht is??? IK MOET het niet, en alsnog zeg ik dat ik geen positieve berichten heb gehoord, ( dus negatief).

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En wie wil de kas van Microsoft spekken. Hebben we dat al niet (feitelijk gedwongen) genoeg gedaan de laatste 20 jaar?

http://webwereld.nl/nieuws/111241/-wind ... ktop-.html

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Hoeft niet, maar zoals het er ook staat, veel bedrijven migreren nu pas naar W7, en dan nog de hardware, W8 is niet handig zonder touch-screen, en bedrijven gaan niet massaal hun apparatuur vernieuwen.

ciske

Bob Schurkjens schreef:En wie wil de kas van Microsoft spekken. Hebben we dat al niet (feitelijk gedwongen) genoeg gedaan de laatste 20 jaar?

http://webwereld.nl/nieuws/111241/-wind ... ktop-.html

Dus is het niet echt een aanrader, als je het al niet op je desktop kan nemen.

Ik hou het wel lekker nog op xp , draait nog prima.
en bedrijven gaan niet massaal hun apparatuur vernieuwen
De meeste consumenten ook niet dacht ik zo. Althans ik niet , wat nog goed werkt gebruik ik nog.

newmikey

nevermind schreef: Als je geen positieve berichten hebt gehoord, dan is het toch goed, zolang het geen negatieve zijn.
Dat lijkt mij een buitengewoon lastig vol te houden positie en ook enigszins krom redeneren. Met betrekking tot vrijwel alles wat je aanschaft of wilt gaan aanschaffen, vorm je een mening gebaseerd op meningen en oordelen van anderen - dat kunnen experts zijn of consumenten die je voorgegaan zijn.

Ik was al enigszins terughoudend toen ik 8 ging uitproberen, gezien de bestaande recensies en reviews. Het uitproberen bevestigde die vooringenomenheid. Een besturingssysteem als Windows heeft sowieso weinig sympathie van mij te verwachten en hoewel ik me altijd door 95, 98SE, XP en uiteindelijk 7 heb heengeslagen, heeft géén van die versies mij ooit geimponeerd. 2000 en Vista waren helemaal wanprodukten.

Ik slaak altijd een zucht van opluchting als ik 's avonds mijn vertrouwde en betrouwbare KDE buroblad weer zie en weer gewoon toegang heb tot het nieuwste van het nieuwste aan software in plaats van die ouwe meuk op Windows.

Begrijp me goed, ik vind Win7 héél aardig te pruimen in een goed beveiligde kantooromgeving met een grote degelijke IT afdeling die voor beveilingsupdates en backups zorgt. Voor thuis heb ik 10 jaar geleden die boel al de deur uitgegooid vanwege het inherent onveilige karakter ervan.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

ciske schreef:
Bob Schurkjens schreef: Ik hou het wel lekker nog op xp , draait nog prima.

De meeste consumenten ook niet dacht ik zo. Althans ik niet , wat nog goed werkt gebruik ik nog.
Hoewel ik vele jaren met XP heb gewerkt vond ik toch de overgang naar Windows 7 een verademing,voor jou gezien de huidige kostprijs van Windows 7 het updaten waard. :wink: Ik heb nu een laptop met Windows 8 gekocht en ik word er (nog) niet echt blij verrast van. Met een touchscreen zal het een andere ervaring kunnen zijn maar ik zie echt de voordelen van bv het nieuwe startscherm niet. Je kunt het oude bureaublad wel weer terugplaatsen maar dat kan de bedoeling toch niet zijn.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-8/new-look

ciske

Hoewel ik vele jaren met XP heb gewerkt vond ik toch de overgang naar Windows 7 een verademing,voor jou gezien de huidige kostprijs van Windows 7 het updaten waard
Nee dank je, xp werkt bij mij nog prima, mocht die kaduuk gaan dan wordt het Windows 7 maar niet eerder :wink:

Gesloten