LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gpdavids

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door gpdavids »

Hallo goed nieuws voor de wachtenden. :D
Ik heb direct aan het begin van de aktie (dus 9 weken geleden) meegedaan en deze week heb ik het aankoop bedrag inderdaad op mijn rekening gestort gekregen. Waarschijnlijk door het grote succes van deze aktie lopen ze bij Gillete met betalen wat achter.

jos.senden

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door jos.senden »

Hallo, ook ik had meegedaan met de actie van gillette en na 8 weken nog niets terug gekregen,ik heb toen een brief naar Gillette geschreven en na een week kreeg ik een telefoontje dat er iets fout was gegaan maar dat het geld direct op mijn rekening gestort zou worden en dit is inderdaad binnen twee dagen gebeurt,hier is het adres waar jullie naar kunnen schrijven:Gillette Groep Nederland b.v.
Visseringlaan 20
2288 ER Ryswijk

fcl.laan

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door fcl.laan »

makkie toch..dit soort geintjes leer je ze zo af gewoon een tijdje bijv: wilkinson kopen ..als consument zijn we sterker dan de meeste denken. :evil: :twisted:

Pejovi
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2004 19:55

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Pejovi »

Ook ik ben erin getuind en heb een Gillette Mach4 Turbo gekocht bij het winkelbedrijf Minerva. Ook ik wacht dus al meer dan 8 weken op het aankoopbedrag.
Misschien dat ik mijn (nog niet gebruikte) aankoop kan teruggeven bij Minerva en mijn geld daar kan terugkrijgen?
Informatie bij Minerva leerde mij dat ik (tot dan toe volgens de verkoopster) de enige klant was die problemen had met de actie. Van klachten via Radar had de verkoopster nog helemaal niet gehoord.
Wel zag ik in de winkel dat de actie Gillette waarschijnlijk geen windeieren legt want nu zijn de dames aan de beurt met het terugbetalen van het aankoopbedrag van de Gillette Venus.
Ik ben benieuwd....
- Heb 14 dagen geleden een briefkaartje gestuurd naar het antwoordnummer van Gillette met het verzoek mij op de hoogte te brengen van de status van de afhandeling, maar jullie raden het al.... dit gaat waarschijnlijk dezelfde weg als mijn aankoopbon, streepjescode en bon (het ronde archief, de prullenbak in.)
- Inmiddels weer bijna drie weken verder (22 april) en nog steeds geen
reactie. Ik ga één dezer dagen terug naar Minerva om te zien of ZIJ hun verantwoording willen nemen. Zij krijgen het nog niet gebruikte Gillette scheermes sowieso terug ongeacht of ik mijn aankopsom terugkrijg. Het is dus aan hen om negatief of positief in het nieuws te komen. Het lijkt mij in ieder geval zo zachtjes aan een zaak worden voor Trosradar om aandacht aan te besteden.
- Vandaag 27 april heb ik mijn Gillette Turbo3 teruggebracht naar de winkel (Minerva) in mijn woonplaats. Compleet met een kopie van mijn briefkaartje aan Gillette (geen respons) en een uitdraai van het forum van Trosradar over dit onderwerp. Minerva neemt haar verantwoordelijkheid beter dat Gillette en hebben mij zonder enig probleem het aankoopbedrag terugbetaald. Uiteraard ben ik als consument hiervan wel de dupe want ik had natuurlijk én het scheermes én het aankoopbedrag moeten hebben maar ik ben heel tevreden over deze afhandeling. Voor mij (als vaste Gillettegebruiker in het verleden) nu in de toekomst dus géén scheermesjes meer van dit merk.
- Door omstandigheden niet eerder kunnen reageren maar één dag na het terugbezorgen van mijn aankoop werd ik a) gebeld door een medewerker van het actiecomité die vertelde dat het geld onderweg was.
En b) ja hoor, de andere dag stond het geld op mijn giro, samenloop van omstandigheden dat we langs elkaar gewerkt hebben. Ik had nog één dag moeten wachten. Maar het heeft dus in totaal 12 weken geduurd i.p.v. de toegezegde 6... Het ontvangen bedrag heb ik eerlijkheidshalve ook weer geretourneerd uiteraard. Ik ben dus geen gratis scheermes maar wel een hoop frustaties rijker. Dus voor hen die nog wachten: ER IS NOG HOOP......... :twisted:
Laatst gewijzigd door Pejovi op 06 mei 2004 19:46, 5 keer totaal gewijzigd.

rinkie

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door rinkie »

Veel negatieve ervaringen. Is inderdaad niet netjes van Gillette. Ik kan echter melden dat ik het geld binnen 4 weken op mijn rekening had staan.

resp00116358

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door resp00116358 »

Even een positief bericht.
Mijn 3 zonen hebben alle mee gedaan met de actie van gilette.
Alle 3 hun aankoop bedrag netjes terug gestort gekregen.
Wie weet misschien nog wat meer geduld?

dijude

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door dijude »

Hoi

Ik heb ook aan het begin van de actie meegedaan en tot op heden nog niets ontvangen, dit is zeker geen positieve reclame voor Gilette, misschien toch maar weer bij Wilkinson blijven. :( :(

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

netjes me geld ontvangen afgelopen week

niks mis met deze actie

effe geduld a.u.b.

bastrid

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door bastrid »

Wat maakt het uit hoe je het merk schrijft. Dit doet niet terzake. Feit is dat er een geld terug aktie liep. Onze drogist heeft van iedereen die het produkt kocht de bonnen rechtstreeks opgestuurd. Nu krijgen zij dus de boze klanten die denken dat de plaatselijke drogisterij keten met het geld ervan door is. Blijkt echter dat de turbo waarmee de mesjes moeten scheren niet geld voor de aktie. Bij mij is het al ruim 8 weken geleden dat de bon terug gestuurd is maar zonder reaktie. Daarbij klaagt mijn man dat de mesjes naar twee maal scheren reeds bot zijn en dat de oude mesjes vier tot vijf scheerbeurten meegingen. Dus het produkt is veel duurder geworden en slechtere kwaliteit en slechte service van Gillette.

klant2

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door klant2 »

Na bijna 9 weken nog steeds geen geld terug gehad. Zeer vreemde gang van zaken. Het lijkt er op dat naar willekeur aan deelnemers wel of geen bedrag wordt betaald.
Dit is geen reclame voor Gillette!
Voorlopig zal ik aan geen enkele actie meer deelnemen, want ik voel mij lichtelijk in de z**k genomen.
Is dit misschien een item voor Trosradar?

helma

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door helma »

Heb ook enige tijd geleden een Gilette scheermesje gekocht en de bon opgestuurd. Het is zeker 2 maanden geleden en heb nog geen geld ontvangen van Gilette. :cry:

scheerder

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door scheerder »

@bastrid;
Dat de scheermesjes van Gillette na 2 keren scheren bot zijn is natuurlijk je reinste flauwekul. Ook gaan ze veel langer mee dan 5 of 6 keer. Met deze scheermesjes kun je je minimaal 2 á 3 weken glad scheren.
Btw, ik wacht ook nog op terugbetaling van het aankoopbedrag (duurt nu al ongeveer acht weken!), maar wacht rustig af.
Over het scheersysteem Mach3 Turbo ben ik erg tevreden; de actie had beter georganiseerd moeten zijn!

Edjuh

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Edjuh »

Zelf gebruik ik de mesjes van de Hema.
Die gaan net zo lang mee en zijn de helft goedkoper.

pang

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door pang »

ik heb hem ook al 2 maanden geleden opgestuurd, maar ik heb nog geen geld gezien op mijn bank. Was het alweer bijna vergeten

dorus

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door dorus »

Misschien is dat juist wel de bedoeling van Gillette; geen terugbetaling deelnemers zijn het toch vergeten! Wacht ook langer dan twee maanden; niks, nada, noppes :(

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas eveneens gedupeerd door gilette met hun actie, laten we maar zoveel mogelijk mensen oproepen om gilette te boycotten.

gerardb

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door gerardb »

Ook ik heb meegedaan met deze actie. Heb op 28 januari de bon gepost en op 18 maart stond het geld op mijn rekening.

marie-anne

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door marie-anne »

Beste luitjes,
ook ik heb me laten verleiden bij de DA drogist om een mach 3 turbo aan te schaffen. Ik heb ook in de eerste week van februari de kassabon en het formuliertje opgestuurd. Je raadt het natuurlijk al,
ook op mijn bankrekening is er niets teruggestort door Gilette. :evil:
Het zou niet verkeerd zijn als radar Gilette hierover op de vingers zou tikken.
Helaas voor Gilette, mijn man krijgt van mij in het vervolg andere mesjes. :wink: Eigen schuld, dikke bult, Gilette.
Marie-Anne Loontjens

verlindEN

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door verlindEN »

OOK WIJ HEBBEN NOG GEEN GELD TERUGGEKREGEN VAN GILETTE

GROETJES


FAM VERLINDEN

pascalle

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door pascalle »

Hallo mede-gedupeerden,

Ja hoor hier is er nog een die op Gilette vertrouwde. Helaas ook bij mij nog steeds geen geld terug. Ik heb in het begin van maart aan de aktie meegedaan. Geweldig he zoals het bij Gilette gaat, daar is de klant dus echt geen koning. Nou mijn man krijgt ook geen mesjes meer van Gilette.

Pascalle :evil:

Gesloten