Goed, je wilde hier een reactie op, die kun je krijgen ook natuurlijk.
Ik vroeg je om quotes van mij te plaatsen die je onder halve waarheden vindt vallen of waarvan ik gezegd heb dat ik er bewijs voor had maar dat bewijs niet geplaatst heb. Hier is wat je gevonden hebt:
Nog even Anti mlm samenvattend:
- vindt het normaal om mensen uit te schelden
- vindt het normaal als mensen met een andere mening bedreigd worden (brrrrr)
- vindt Madeleine overdreven en sarcastisch, maar heeft blijkbaar geen benul van zijn/haar eigen sarcasme
- geeft meningen weer alsof deze de enige ware zijn.
- praat alsof hij/zij de mening van de lezers van dit forum weergeeft (typisch puberaal gedrag)
- schrijft toch redelijk netjes nederlands
Een volwassene met puberale neigingen en een blinde vlek in zijn/haar geweten?
Dit is geen uitspraak van mij, maar van Noordeling63. Het duurde even voordat ik het gevonden had, ik wist vooraf natuurlijk al dat dit niet van mijn hand was. Terug te vinden op bladzijde 9 van de thread "Lifeplus".
Overigens hoop ik dat je ook de berichten van deze anti MLM hebt gelezen. In dat opzicht heeft Noordeling63 namelijk groot gelijk met wat hij hier gezegd heeft...
HALVE WAARHEID? Verre van, gezien de berichten van anti-MLM.
BEWIJS NODIG? Zie de betreffende thread, met name de berichten van deze persoon.
Nee. Wel van een aantal voorstanders, zoals gasten met inhoudsloze opmerkingen en mensen
Fijn gequoot. Ik zie hier nou niet bepaald van in wat hier zo vreselijk aan is.
HALVE WAARHEID? Waarschijnlijk niet, maar ja, dat kun je ook niet afleiden van een halve quoot.
BEWIJS NODIG? Ja graag, waar het vandaan komt en wat de context was.
zal ik je toch maar weer verblijden met een reactie, heb je in ieder geval nog iets in je zielige leventje.
Deze kan ik niet meer terugvinden. Het begint iedereen inmiddels ook wel duidelijk te worden dat je mijn vraag niet beantwoord? Ik vroeg namelijk om halve waarheden en niet bewezen stellingen. Jij komt met uitspraken van mij waarin ik "uit m'n slof schiet" om het zo maar te noemen. Het l*llige is alleen dat je consequent, zoals ik al gezegd heb, de context van uitspraken weglaat. Ik kan van jou ook zo'n hele rits uitspraken neerzetten.
En weet je wat erg is? Dat ik die site best op mijn eigen webserver thuis zou kunnen draaien, maar dat ik geen zin heb in hackers, die ongetwijfeld pogingen zouden gaan doen, omdat dat soort types echt alles doen om MLM te verdedigen, TRIEST!.
Wat is hier zo erg aan? Ik HEB namelijk een eigen thuisserver (mail/www/ftp). Deze gebruik ik voor diverse persoonlijke sites. Ik ben alleen geen expert in beveiliging van dergelijke servers. In die van mij zitten dus hoogstwaarschijnlijk lekken waar misbruik van kan worden gemaakt. Ik ben hier op het forum inmiddels al bijna aangeklaagd (wat later weer werd ingetrokken), met de dood bedreigd en uitgemaakt voor hondenverkrachter. Het hacken van mijn webserver verwacht ik weldegelijk als ik daar mijn ("anti-") MLM site op plaats.
Ik trap niet in dergelijke stemmingmakerij door verkopers van health products.
Ja en? Ik sta volledig achter deze uitspraak.
Ik dacht dat we nu weer gewoon normaal konden discussieren, maar door o.a. jouw bemoeienis is die kans weer verkeken.
Context?
Ik weet van jou dat je MLM'er bent. Dat zegt al meer dan genoeg.
Context?
En dat geldt eigenlijk voor alle uitspraken die je verder noemt.
en je trekt een verkeerde conclusie met betrekking tot mijn geloofwaardigheid als gevolg van jouw beperkte kennis. Hou je nu op met jezelf belachelijk maken?!
Deze persoon MAAKTE zichzelf ook belachelijk. Sta ik dus volledig achter.
Zeg ik dat dan? Woon je soms samen met Floris?!
OOOOH Wat een vreselijke uitspraak. Ik schaam me diep (sarcastisch bedoeld uiteraard).
En die s*kkel met die achterlijke naam (en dat is wel een belediging), ik vroeg om quotes. BEWIJS het gewoon eens,
Wat was de naam van de persoon die ik aansprak? Daar al eens naar gekeken?
Ik bepaal dat niet nee, maar ik vind dat wel, gezien je a-sociale houding en denkbeelden.
Sta ik nog steeds volledig achter.
Je bent wel een meester in dingen lezen die er niet staan.
Klopt als een bus, zoek maar op.
Klets niet zo uit je nek man. Ik ben afgestudeerd dus helemaal geen student meer. Als je me zou kennen zou je dat weten, s*kkel.
Gezien ook op welke belachelijke uitspraak ik hiermee reageerde? Mag ik me ook nog verdedigen misschien?!
Want? Je werkt voor een overheidsdienst die onderzoek doet naar dergelijke praktijken of zo?
Lijkt mij een doodnormale vraag.
Kom op zeg, je doet nu net of je biologie gestudeerd moet hebben om HL te kunnen verkopen.
Ik sta volledig achter deze uitspraak.
Ah, de terugketsstrategie, das lang geleden dat ik die hier gezien heb.
Dat gebeurde toch? Er werd zelfs gereageerd met "ja irritant he?"
en anderen uitleggen hoe ze zulke mensen kunnen overtuigen. Daar moet ik dus echt van overgeven.
Het woordgrapje zeker gemist?
De tegenstanders zijn immers van mening dat MLM geen respect verdient door de manier waarop het werkt.
DAAR DRAAIT DE HELE DISCUSSIE OM!!! HIER STA IK DUS VOLLEDIG ACHTER!
terwijl de voorstanders hier, en met name jijzelf, wegkomen met het neerzetten van oneliners als "bullsh*t".
Ok, excuses, het was "geouwe****" en niet "bullsh*t".........
Kun je nu ook mijn vraag nog beantwoorden, of kon je die quotes nou net niet vinden?