Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

U vergist u, de weirdos lezen de Volkskrant en de Groene

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De weirdos vindt je voornamelijk in Brazilië, die lezen geen Nederlandse kranten. Hier vindt je voornamelijk Flappies en Wappies.

DeZevendeHenk
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

juliomariner schreef:
11 aug 2024 19:55
U vergist u, de weirdos lezen de Volkskrant en de Groene
Ga me niet vertellen dat de Telegraaf je niet uitgelegd heeft wat er met het begrip 'weird' (nee niet die smerige Duk) gebeurd is de afgelopen weken? Waarom zou je trouwens überhaupt reageren als je inhoudelijk niets te melden hebt.

ZeerPrivé
Berichten: 6036
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 20:21
juliomariner schreef:
11 aug 2024 19:55
U vergist u, de weirdos lezen de Volkskrant en de Groene
Ga me niet vertellen dat de Telegraaf je niet uitgelegd heeft wat er met het begrip 'weird' (nee niet die smerige Duk) gebeurd is de afgelopen weken? Waarom zou je trouwens überhaupt reageren als je inhoudelijk niets te melden hebt.
We zitten in de huiskamer, daar mag iedereen, ook de Telegraaf lezers, reageren zonder iets inhoudelijks te melden. Ik zie in jouw reactie overigens ook niets inhoudelijks.

Over welke oorlog heb je het eigenlijk? De 80-jarige oorlog? Sorry, ben o.a. een Telegraaf lezer dus niet echt bijdehand.

DeZevendeHenk
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

ZeerPrivé schreef:
11 aug 2024 20:32
DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 20:21
juliomariner schreef:
11 aug 2024 19:55
U vergist u, de weirdos lezen de Volkskrant en de Groene
Ga me niet vertellen dat de Telegraaf je niet uitgelegd heeft wat er met het begrip 'weird' (nee niet die smerige Duk) gebeurd is de afgelopen weken? Waarom zou je trouwens überhaupt reageren als je inhoudelijk niets te melden hebt.
We zitten in de huiskamer, daar mag iedereen, ook de Telegraaf lezers, reageren zonder iets inhoudelijks te melden. Ik zie in jouw reactie overigens ook niets inhoudelijks.

Over welke oorlog heb je het eigenlijk? De 80-jarige oorlog? Sorry, ben o.a. een Telegraaf lezer dus niet echt bijdehand.
Ik ga je niet vragen te begrijpen waarom je dat niet ziet, laten we zeggen dat de simpelste verklaring de beste is.

Dat je niet weet welke oorlog geloof ik niet maar je zwakte bod signaleert vooral dat je weinig in handen hebt, of in dit geval in het hoofd.

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Wat een gedoe over die diverse kranten.
ik was ong.een halve eeuw lezer van het AD,maar ben daar ook maar mee gestopt wegens het naroeptoeteren van de andere "reguliere"media.
Lees nu alleen nog de Andere Krant en dat bevalt me goed tot zover.

ZeerPrivé
Berichten: 6036
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 20:43
Ik ga je niet vragen te begrijpen waarom je dat niet ziet, laten we zeggen dat de simpelste verklaring de beste is.

Dat je niet weet welke oorlog geloof ik niet maar je zwakte bod signaleert vooral dat je weinig in handen hebt, of in dit geval in het hoofd.
Laten we het er op houden dat ik je prietpraat totaal niet serieus neem. :wink: Zo te lezen heb je naast wolters in bed gelegen...

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

ZeerPrivé
Berichten: 6036
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik lees trouwens bij voorkeur deze krant. Vol nuttige tips, nieuwe ontwikkelingen en waarheden als een koe.
https://nieuwspaal.nl/zo-voorkom-je-dat ... nnenkomen/
https://nieuwspaal.nl/milieuactivist-bi ... de-natuur/
https://nieuwspaal.nl/onderzoek-badmint ... icant-toe/

DeZevendeHenk
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

ZeerPrivé schreef:
11 aug 2024 21:15
DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 20:43
Ik ga je niet vragen te begrijpen waarom je dat niet ziet, laten we zeggen dat de simpelste verklaring de beste is.

Dat je niet weet welke oorlog geloof ik niet maar je zwakte bod signaleert vooral dat je weinig in handen hebt, of in dit geval in het hoofd.
Laten we het er op houden dat ik je prietpraat totaal niet serieus neem. :wink: Zo te lezen heb je naast wolters in bed gelegen...
Geen idee wat mijn bed gewoontes ermee te maken hebben maar goed dat ik niet naast jouw lelijke hoofd heb gelegen. Heb je nog meer van dit soort inhoud want dan neem ik er wat popcorn bij.

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
11 aug 2024 21:35
Ik lees trouwens bij voorkeur deze krant. Vol nuttige tips, nieuwe ontwikkelingen en waarheden als een koe.
https://nieuwspaal.nl/zo-voorkom-je-dat ... nnenkomen/
https://nieuwspaal.nl/milieuactivist-bi ... de-natuur/
https://nieuwspaal.nl/onderzoek-badmint ... icant-toe/
Mwoh, nieuwspaal. Niet slecht, kan beter. Voor echt serieuze en betrouwbare informatie moest je de Praatpaal hebben. Bij gebrek aan serieuze en betrouwbare respondenten is de Praatpaal nooit uitgekomen, helaas.

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 21:42
ZeerPrivé schreef:
11 aug 2024 21:15
Zo te lezen heb je naast wolters in bed gelegen...
Geen idee wat mijn bed gewoontes ermee te maken hebben
Bevestig je nu de opmerking van ZeerPrivé? :?

Biertje bij de popcorn? :D

Moneyman
Berichten: 31061
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
11 aug 2024 21:07
Lees nu alleen nog de Andere Krant en dat bevalt me goed tot zover.
Ah, ja, dán ben je goed geïnformeerd… :lol:

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou nou, Jules, zo kan hij wel weer. :lol:
Nu al last van de warmte? :P

Tegen mijn gewoonte in straks maar even de boodschappen doen. Na 15.00 uur, de gebruikelijke tijd, zijn de aardappelen gesmolten tegen dat ik ermee thuis kom. Of zoiets.

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wonderlijk. Sifan werd bijna de hekken ingeduwd en kreeg vervolgens een klacht aan haar rok. Of je op zo'n manier goud wil verdienen.

Gewoon kinderachtig hoe sommigen een eerste plaats willen pakken. Of houden. Of een zelfbedachte wedstrijd willen winnen.

Bezorgdeburger

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Twee geweldige weken met prachtige sport (-en) gezien. Jammer dat het is afgelopen.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

DeZevendeHenk schreef:
11 aug 2024 20:21
juliomariner schreef:
11 aug 2024 19:55
U vergist u, de weirdos lezen de Volkskrant en de Groene
Ga me niet vertellen dat de Telegraaf je niet uitgelegd heeft wat er met het begrip 'weird' (nee niet die smerige Duk) gebeurd is de afgelopen weken? Waarom zou je trouwens überhaupt reageren als je inhoudelijk niets te melden hebt.
Ik zie in uw reacties ook bar weinig inhoud.
Daarbij ik lees de Telegraaf niet. Ik lees de D66 krant Tubantia vanwege het lokale nieuws. Landelijk en wereldnieuws volg ik wel via Radio1 daar heb ik geen krant voor nodig.

Erthanax
Berichten: 10045
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Roeien, turnen en atletiek vind ik bijzonder aantrekkelijke sporten om te zien. Kogelslingeren is voor mij zelfs een heimelijk genoegen. Ook de discuswerpers staan in een kooi, maar dat vind ik net een fractie minder spectaculair.

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
11 aug 2024 22:37
scharrelschipper schreef:
11 aug 2024 21:07
Lees nu alleen nog de Andere Krant en dat bevalt me goed tot zover.
Ah, ja, dán ben je goed geïnformeerd… :lol:
Nou,misschien niet beter maar wel anders :)
Lees je die krant ook?

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb er even naar gekeken, maar die krant geeft wel een verfrissende blik op de wereldgebeurtenissen, hoor.

Plaats reactie