http://www.sbg-delft.nl/
je kan wel allemaal het wiel opnieuw uit proberen te vinden maar verenigd staan wij sterker
Of je moet de consumentenbond zo gek zien te krijgen of zo[/quote]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Is wel weer zo dat die wagens dus spotgoedkoop op de markt komen - waar nu overigens nog niets van te merken is - en voor de minima weer interressant beginnen te worden; tenminste als je veel kilometers rijdt!Al eens na gedacht wie de vermindering van restwaarde van deze auto's gaat betalen deze auto'zijn namelijk gebruikt alleen nog maar interessant voor particulieren de ondernemer krijgt dus bij inruil een lagere prijs voor zijn bedrijfs wagen
Stel: je hebt 10.000 euro te besteden en geen probleem met de beperkingen van grijskenteken.Kortom naar mijn mening roepen de grijs-rijders veel harder dan nodig en hebben ze jarenlang ten onrechte geprofiteerd van de regeling.
Particulieren die grijsrijden hebben over het algemeen gekozen voor dieselmotoren omdat deze vaak zuiniger zijn dan vergelijkbare benzine motoren. Dit levert dus voordeel op zelfs als je maar weinig kilometers draait.Particulieren die een grijs kenteken bezitten kunnen hun voertuig waarschijnlijk gewoon behouden alleen betalen ze het belastingtarief voor geel.
Toen hadden ze nog geen "gaatje" van 300mlj/jaar te dichtenzou het niet eerlijker zijn geweest als onze christenvrienden het vooooor de verkiezingen gezegd hadden dat ze het grijze kenteken voor particulieren af wilden schaffen??? (normen en waarden).
Die dure benzine is nog tot daar aan toe maar via de MRB betaal je alleen al een fortuin om hem voor de deur te hebben staan; al rijdt je er geen kilometer mee.tja we worden al genoeg uitgemolken via de duure benzine