Papegaaiduiker schreef: ↑21 dec 2024 13:30
En in welk deel ontzeg ik anderen voor het gebruik van de cadeaubon online? Ik heb de andere optie aangedragen, gezien er TWEE opties zijn waarbij één van deze opties te nog te gebruiken is.
Waar haalt u 2 vandaan? Dat moet uit uw duim zijn, want er is eerder gesproken over 125 winkels in Nederland. dat zijn dus 125 + 1 opties, als we de webwinkel meetellen.
Ik neem u die uitspraak overigens niet kwalijk, want ik begrijp best wat u bedoelt met twee opties.
Neem mij dan ook het gebruik van het woord
fiets niet kwalijk. Dat was figuurlijk bedoeld. De ontvanger van deze cadeaucard kan ook met de taxi, de tram of voor mijn part met paard en wagen naar de winkel gaan. Punt is alleen dat ze dat niet kan of wil en daarom van de vraagsteller een giftcard heeft gekregen die normaliter ook in de webwinkel besteed kan worden. Dat blijkt niet echter niet mogelijk omdat Lucardi deze kaart heeft ontkoppeld.
Tijdelijk of permanent, dat is onbekend. Maar we kunnen wel vaststellen dat dit euvel zich eerder heeft voorgedaan. Al met al ben ik van mening dat de ontvanger van de kaart teleurgesteld en de gever dus verontwaardigd mag zijn. Daarbij past dat je moppert op consumentenfora.
Wat niet past is dat dan een groot aantal mensen gaat roepen: maar je kan toch ook met paard en wagen naar de winkel!
Figuurlijk gesproken uiteraard.