Precies dus wat ik zei....:Nee, en ja. Ik doelde erop dat je per klant meer verdient als dit je eigen klant is dan als het een klant van je downline is.
Als jij doelt op het meer verdienen aan alle klanten in je downline als hun aantal zo veel groter is dat zij meer opleveren dan je directe klanten dan heb je gelijk.
verdien je naar verhouding meer over klanten van jezelf dan van je downline!!
Jij stelt dat als je een organisatie hebt opgebouwd van 100 man je inkomsten toch doorgaan als je ziek zou worden. Dat klopt, wat ik wilde aangeven is dat zelfs met 100 mensen onder je je nog steeds geen hoge inkomsten hoeft te verwachten.
Wat heet hoog,,,,,,?
Varierenv van 1500 euri bij het ene, tot misschien wel het 2 of 3x het dubbele bij andere mlmbedrijven.....
Geen idee over wat voor soort "mlm" dit zou moeten gaan, maar pas op... een werknemer zou zijn baan bij jou kunnen opzeggen en naar een andere werkgever kunnen toestappen... en dan verdien jij niks meer aan hem! (So what?)
Wat dit betekent is dat die zekerheid van de inkomsten van je downline dus niet zo zeker zijn als je doet overkomen. Als werkgever hou je er rekening mee dat een x percentage elk jaar opstapt. Hou je als mlm-er er rekening mee dat bij (bijvoorbeeld) langdurige inactiviteit je downline niet meer jouw downline wil zijn?
Stop er nu eens mee te pretenderen dat je ook maar iets weet van mlm.
Je opm slaan nergens op....
Wanneer ik iemand in mijn downline heb die 1500 / maand verdient..., denk jij dan dat hij weer helemaal opnieuw zal willen beginnen en die 1500/maand opgeeft ondat ik al 3 maanden niks meer aan mlmactiviteiten zou ontplooien?
Denk jij écht dat iemand zo maar kan zeggen:
"Ik heb bonje met mijn upline dus stap ik met "mijn" groep over naar een andere lijn"???
Doe je huiswerk toch eens man.... (Vriendelijk bedoeld!)
Wel heel slim. Als werknemer ben je werknemer. Als de zaak op de fles gaat heb je jarenlang inkomen genoten, krijg je een uitkering, heb je pensioen opgebouwd etc. Als mlm-er blijkt dan ineens dat je eigenlijk helemaal geen ondernemer bent zoals vaak wordt gesteld, maar je gewoon een verkoper bent.
Mijn hemel! Begint het gezeik nu weer van vooraf aan??
Dus omdat mijn leverancier naar de donder gaat, kan ik mijn bedrijf niet meer uitoefenen?? Huiswerk maken, man!!! (En "ALS" de hemel op je hoofd valt, dan....)
En welke fles? Je moet eens een keer van die fles afblijven, jongen....!
Je gaat er van lallen!!
Doe je huiswerk gewoon een keer! Je trots staat je in de weg om gewoon een goede mlm-er te vragen de boel eens samen door te praten. Je mist gewoon het zelfvertrouwen. Je bent bang ergens " ingekletst" te worden.....
Je hóórt het steeds te vergelijken met het reguliere bedrdijfsleven, maar dan WEL de appels met de appels vergelijken!!!!Wat me nu wel opvalt sobeit, is dat jij al vaker zei dat ik mlm niet mocht vergelijken met gewoon werknemerschap, terwijl jij dit nu continu wel doet.
So be it