Pagina 4 van 5

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 28 dec 2018 21:00
door moederslink
Ik heb het ook over het lachgas van de TS en dat ik weet dat dat veel voorkomt en dus gewoon vergoed moet worden en ook vergoed wordt voor het grootste deel, mits daar een machtiging ligt.
NN doet moeilijk vind ik.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 28 dec 2018 21:00
door Moneyman
Eens. Zeker gezien dit gegeven:
joep873 schreef:
24 dec 2018 17:56
Lachgas is gewoon een van de mogelijke soorten verdoving, en wordt in de vergoedingenlijst vermeld met codes B10-B12. Waar in de voorwaarden wordt het dan uitgesloten?

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 11:16
door King Koopa
Tijdje geleden dat ik weer langs ben geweest. Bedankt voor alle reacties. Incoming lange post met reacties.
16again schreef:
27 dec 2018 18:32
Ik heb alle begrip dat iemand stress heeft bij de tandarts. Maar ik snap niet waarom de verzekering , primair bedoeld voor tandartskosten, omgeturnd moet worden tot , als ik het zo mag noemen, "kleinzerigheidsverzekering."
Je begrijpt het dus echt niet hè?! Ik ben sowieso niet kleinzerig. Ik heb ADHD, en beleef dingen anders dan mensen zonder ADHD. De angst die ik had (lees: die heb ik nu dus niet meer!) heeft veroorzaakt dat ik nu enorm veel stress heb als ik een prik in mijn mond moet. Als dit elders zou zijn, zoals een arm, been, bil, bedenk wat, dan had dit geen probleem geweest. Ik heb in de loop der jaren zoveel onderzoeken moeten doen, dat ik zelfs die angst heb overwonnen. Ze prikken maar raak. Echter, in de mond is alles gevoeliger, en dit weet mijn brein ook. Die gaat zich dus enorm focussen op de pijn die komen gaat die de prik veroorzaakt. Door hierop te focussen, wordt de pijn nog eens verergerd, en door de ADHD beleef ik die prik, als een hel! De lachgas, zorgt er dus voor, dat deze drempel dermate laag is, dat ik alleen de prik voel, en mij er verder niet druk om hoef te maken. Ik word als ware afgeleid, en ben er niet helemaal 100% bij, dus word er ook minder gefocust op de prik.
Dit is overigens ook de enige methode die bij mij werkt. Want ik heb tal van methoden geprobeerd. Ik ga dus ook naar een speciale angsttandarts, en die zijn hier allemaal in gespecialiseerd. En als het dan met een kleine €65,00 per 3 jaar verholpen kan worden. Dan is dat natuurlijk een prachtige oplossing.
Het heeft dus absoluut niets te maken met kleinzerig zijn of niet. ADHD is namelijk nog al complex, en niet zo simpel van ''ach, een klein prikje''. Zo werkt dat niet. Hoe vervelend ik het zelf ook vind.

[/quote]Als de patient hierdoor niet naar de tandarts gaat, dan is dat voor de verzekering een extra besparing. In ieder geval in de nieuwste kwartaalcijfers.
[/quote]
Ja, en als je vervolgens een jaar of 4 later weer gaat, omdat je veel pijn hebt. Dan moet je halve gebit gerenoveerd worden, en hebben ze juist meer kosten. Dus ook niet heel erg logisch. Men kan beter elk half jaar gaan, en als er iets is, dit laten verhelpen.
Lady1234 schreef:
27 dec 2018 19:12
Uw gebit is nu toch in orde? Dus neem een veel voordeliger tandartsverzekering en dan kunt u zelf het lachgas betalen. Kunt u de verzekeraar uitlachen over die € 23,00 per jaar.
Jazeker, ik heb hem voor dit jaar ook omlaag gedaan.
16again schreef:
27 dec 2018 22:50
Moneyman schreef:
27 dec 2018 20:33
Ik vind een gewone verdoving ook “kleinzerigheid”, want ik kan prima zonder. Ook maar skippen dan?
Kun je ook zonder verdoving bij wortelkanaal , kroon of extractie ?
Verzekeringen draaien om kleine lettertjes. Welke handelingen gedekt zijn, en bij welke een verdoving hoort.
Heeft TS al gekeken of die voorwaarden veranderd zijn?
Ik kan je zeggen, ik ken mensen die met een verdoving een zenuwkanaalbehandeling gehad hebben, die vonden het verschrikkelijk, want het deed enorm veel pijn. Ik heb ook wel eens zenuwkanaalbehandeling gehad, en ik snap niet waar ze zich zo druk om maakte. Want, ik voelde er niets van, behalve dat er een pennetje in de zenuw ging. Maar pijn? Nee, 0,0.
De voorwaarden vraag je. Ja, ik heb ze zojuist even erbij gepakt. En kijk eens, ook dit jaar zeggen ze het volgende;
Alle tandheelkundige behandelingen door een tandarts, tandprotheticus
of mondhygiënist (met uitzondering van tanden bleken en
abonnementskosten tandarts).
Dus ook lachgas, want dit valt ook keurig onder de codes van de tandarts. Dus ook dit jaar, lopen ze de boel gewoon weer te bedriegen met hun ''alle tandheelkundige behandelingen''.
Moneyman schreef:
27 dec 2018 22:54
16again schreef:
27 dec 2018 22:50
Moneyman schreef:
27 dec 2018 20:33
Ik vind een gewone verdoving ook “kleinzerigheid”, want ik kan prima zonder. Ook maar skippen dan?
Kun je ook zonder verdoving bij wortelkanaal , kroon of extractie ?
ik heb in de afgelopen jaren heel wat wortelkanaalbehandelingen en kronen gehad. Zonder één verdoving. Ik schreef al: ik haat verdovingen. Pijn kan ik handelen.
Wauw, leer mij dit! :D
moederslink schreef:
28 dec 2018 20:32
@TS u zou kunnen overwegen om uw tandartsverzekering elders af te sluiten.
Heb ik inderdaad gedaan, ik heb veel rond gekeken. Maar vooralsnog zijn zij de enige die alle kosten (oké, op de kinderachtige uitsluiting van de lachgas na dan) dekken, zelfs voor kronen. Daar waar anderen vaak maar 85, of zelfs maar 70% betalen.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 12:18
door 16again
King Koopa schreef:
07 jan 2019 11:16
Je begrijpt het dus echt niet hè?! Ik ben sowieso niet kleinzerig. Ik heb ADHD, en beleef dingen anders dan mensen zonder ADHD. De angst die ik had (lees: die heb ik nu dus niet meer!) heeft veroorzaakt dat ik nu enorm veel stress heb als ik een prik in mijn mond moet.
Ik kan wel begrijpen dat je anders bent , maar niet waarom jij dan de norm dient te worden wat allemaal tot de verzekering moet horen.
King Koopa schreef:
07 jan 2019 11:16
16again schreef:Als de patient hierdoor niet naar de tandarts gaat, dan is dat voor de verzekering een extra besparing. In ieder geval in de nieuwste kwartaalcijfers.
Ja, en als je vervolgens een jaar of 4 later weer gaat, omdat je veel pijn hebt. Dan moet je halve gebit gerenoveerd worden, en hebben ze juist meer kosten.
In 4 jaar ben je mogelijk geswitched van verzekering. En is er niet jaarlijks een saneringsverklaring nodig, om toegelaten te worden?

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 12:31
door Erthanax
Duidelijk verhaal, King Koopa. Wat iemand ook van een lachgasroesje vindt, volgens de voorwaarden zou NN het gewoon moeten vergoeden. Dat deden ze eerdere jaren ook, zo begrijp ik. Vreemd dat ze er nu ineens mee stoppen. Gelukkig gaat het om een klein bedrag, dat u nu terugverdient met een iets lagere verzekering.

Heel verstandig dat u waarde hecht aan een goed gebit en er daarom de nodige zorg aan besteedt. Ik hoop dat u daar veel plezier van heeft: :D.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 12:37
door moederslink
TS : bedankt voor deze terugkoppeling .
En ' geniet ' maar fijn van het lachgas. Als dat u nu helpt , gewoon dus bij deze tandarts blijven en het dan maar zelf betalen.
Moeilijk gedoe van NN zeg , maar wat geven zij dan nu als reactie op dan toch deze uitsluiting ?
Dat komt dus idd niet overeen met hun polisvoorwaarden!

Bij angsttandartsen is het gebruik van lachgas dus wel te doen gebruikelijk want het wordt zelfs vergoed tot minimaal 70 % bij andere verzekeraars . Ik denk dat je dus kunt stellen dat het gebruik van lachgas kennelijk tot de norm bij angsttandartsen behoort .

PS : misschien wil en kan 'vroem ' hier iets over zeggen :wink: .

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 12:50
door King Koopa
16again schreef:
07 jan 2019 12:18
Ik kan wel begrijpen dat je anders bent , maar niet waarom jij dan de norm dient te worden wat allemaal tot de verzekering moet horen.
Als de patient hierdoor niet naar de tandarts gaat, dan is dat voor de verzekering een extra besparing. In ieder geval in de nieuwste kwartaalcijfers.
Ja, en als je vervolgens een jaar of 4 later weer gaat, omdat je veel pijn hebt. Dan moet je halve gebit gerenoveerd worden, en hebben ze juist meer kosten.
In 4 jaar ben je mogelijk geswitched van verzekering. En is er niet jaarlijks een saneringsverklaring nodig, om toegelaten te worden?
Iedereen is anders. Ik neem aan dat je bedoelt dat je begrijpt dat ik dingen anders ervaar door mijn ''rugzakje'' zoals ze dat noemen. Want dat is het gewoon. Het gaat niet om ''dat ik de norm word''. Het gaat erom dat zij mensen voorliegen. ''wij vergoeden alles op uitwendig bleken na'', maar vervolgens vergoeden ze een verdoving niet. alleen maar omdat zij een ziekenhuis kennen, die mensen van hun angst af kan helpen. Dit project heb ik al volledig doorlopen (bij mijn tandarts) en dit werkt dus niet bij mij. Alle resultaten die behaald zijn, zijn optimaal behaald. Voorheen, begon ik al te beven als ik hoorde dat ik een gaatje had. Want, gaatje --> vullen --> prik... En een week of twee daarvoor kon ik niet meer slapen. Vervolgens zat ik in de wachtkamer te hyperventileren als een gek, omdat ik bang was, verschrikkelijke pijn ervaar en ga maar door. Inmiddels ga ik fluitend heen, ik zit rustig in de wachtkamer, ik krijg af en toe nog eens een rilling over mijn rug, maar daar blijft het bij. Omdat ik weet, dat de lachgas mij heel erg helpt.

Dus het is gewoon krom, dat lachgas van nog geen 65 euro per keer (ik heb heel af en toe eens een behandeling nodig in de 3 jaar of zo) niet wordt vergoed, maar een compleet traject, die ik al gehad heb wel. Geef angstpatiënten gewoon wat ze nodig hebben. En de een komt er helemaal overheen, de ander niet. Het is niet dat ik het voor de lol doe of zo.

En nee, ik zit al zeker 10 jaar bij Delta Lloyd. Ik heb nog nooit gehoord van een saneringsverklaring. Wel een verklaring voor de lachgas, en die krijg ik ook elke keer weer van de tandarts. Want die begrijpt hier dus ook geen snars van.
Erthanax schreef:
07 jan 2019 12:31
Duidelijk verhaal, King Koopa. Wat iemand ook van een lachgasroesje vindt, volgens de voorwaarden zou NN het gewoon moeten vergoeden. Dat deden ze eerdere jaren ook, zo begrijp ik. Vreemd dat ze er nu ineens mee stoppen. Gelukkig gaat het om een klein bedrag, dat u nu terugverdient met een iets lagere verzekering.

Heel verstandig dat u waarde hecht aan een goed gebit en er daarom de nodige zorg aan besteedt. Ik hoop dat u daar veel plezier van heeft: :D.
Het idee erachter is, omdat het volgens hen te lang duurt. Blijkbaar is het dus voor veel mensen een tijdelijke behandeling om over hun angst heen te komen. Bij mij werkt dat dus niet.
En inderdaad gaat het gelukkig om een klein bedrag. Dit betalen wij dan ook gewoon zelf. Maar het zou wel fijn zijn als ze het zouden vergoeden. Want anders zouden ze gewoon neer moeten zetten ''op uitwendig bleken na, en lachgas''.
Het is zeker verstandig om waarde te hechten aan je gebit. In mijn jongere jaren ooit zo ver laten komen dat ik wakker werd om pijnstillers te slikken. Daar ben ik eens geweest, maar dat wil ik nooit meer, het was verschrikkelijk. Ooit, maar nooit meer. En nu verzorg ik alles super goed, krijg af en toe tips van de mondhygiëniste en zo, die is altijd erg tevreden. Dus gelukkig hoef ik ook maar heel af en toe een vulling te laten vervangen. Gaatjes heb ik praktisch niet meer.
moederslink schreef:
07 jan 2019 12:37
Bij angsttandartsen is het gebruik van lachgas dus wel te doen gebruikelijk want het wordt zelfs vergoed tot minimaal 70 % bij andere verzekeraars . Ik denk dat je dus kunt stellen dat het gebruik van lachgas kennelijk tot de norm bij angsttandartsen behoort .

PS : misschien wil en kan 'vroem ' hier iets over zeggen :wink: .
Ga ik ook zeker doen haha. Het werkt echt super goed. Je hebt er veel minder last van namelijk. En ik voel mij prettig bij deze tandarts. De tandarts kent mij, ik ken de tandarts en die vertrouw ik ook. Sterker nog, mijn tandarts is eigenlijk een gewone tandarts, en doet normaal alleen gewone behandelingen. Maar omdat ik hem zo prettig vind als tandarts, maakt hij voor mij een uitzondering. Nou, meer dan geweldig toch. Ik snap niet dat een NN mij dan daar wil weghalen :/

Ik ga vanmiddag even een mail opmaken naar de NN, met enkele argumenten van deze topic erin. En dan ga ik het eens navragen over de hoe- en de wat. Want als ik dit zo lees, slaat het werkelijk nergens op, en horen zij dit gewoon te vergoeden.

Bedankt dus allemaal :) Ik kom er sowieso nog op terug.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 13:43
door Lady1234
Maar in principe is het heel simpel. Als dat lachgas een tandarts code heeft en NN stelt dat alle codes vergoed worden,op bleken, na, moeten ze gewoon volgens de voorwaarden vergoeden.

En daar moet u dus NN mee om de oren slaan, want het doet er, volgens die voorwaarden dan helemaal niet toe of het “te lang duurt”. Er staat toch geen beperking van één of twee jaar bij?

Dus volgens de regels schriftelijke klacht indienen en dan desnoods naar het Kifid.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 15:47
door Moneyman
King Koopa schreef:
07 jan 2019 11:16
Moneyman schreef:
27 dec 2018 22:54
16again schreef:
27 dec 2018 22:50
Kun je ook zonder verdoving bij wortelkanaal , kroon of extractie ?
ik heb in de afgelopen jaren heel wat wortelkanaalbehandelingen en kronen gehad. Zonder één verdoving. Ik schreef al: ik haat verdovingen. Pijn kan ik handelen.
Wauw, leer mij dit! :D
Haha! Per saldo verschillen we niet zoveel hoor. Jij haat de prik, ik haat verdovingen. Pijn kan ik wel handelen, door gewoon aan andere dingen te denken. Is dat te leren? Geen idee... kan me voorstellen dat je daar met training best stappen kunt zetten. Maar dat aanleren kost waarschijnlijk méér dat die paar tientjes lachgas ;)

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 07 jan 2019 16:00
door King Koopa
Moneyman schreef:
07 jan 2019 15:47
King Koopa schreef:
07 jan 2019 11:16
Moneyman schreef:
27 dec 2018 22:54

ik heb in de afgelopen jaren heel wat wortelkanaalbehandelingen en kronen gehad. Zonder één verdoving. Ik schreef al: ik haat verdovingen. Pijn kan ik handelen.
Wauw, leer mij dit! :D
Haha! Per saldo verschillen we niet zoveel hoor. Jij haat de prik, ik haat verdovingen. Pijn kan ik wel handelen, door gewoon aan andere dingen te denken. Is dat te leren? Geen idee... kan me voorstellen dat je daar met training best stappen kunt zetten. Maar dat aanleren kost waarschijnlijk méér dat die paar tientjes lachgas ;)
De psycholoog die mij behandelde voor mijn angst, die zei mij ook ''het beste is, als je gewoon niet aan de prik, en je mond denkt op dat moment. Denk bijvoorbeeld aan je tenen''. Dit gaat iedere keer weer door mijn hoofd. En ik denk ook bewust aan mijn tenen. Maar blijkbaar denk ik aan teveel dingen tegelijk, want ik voel die naald echt steken, en vervolgens mijn huid binnen dringen, en dan die vloeistof die je ook nog voelt gaan... Blegh! Ze doen het heel erg goed hoor. En ik heb de hele behandeling die zij hebben afgemaakt, ook de behandelingen waar ik het nut niet van in zag (ach, als we toch bezig zijn, doen we het gewoon) door op een behandeltafel te liggen, en gewoon niets te denken (echt onmogelijk als ADHD-er zijnde).
Maar inderdaad kunnen de meeste mensen dit trainen. Ik helaas niet. Maar gelukkig bestaat er lachgas, die er toch voor zorgt dat ik veel meer ontspannen ben dan ik normaal zou zijn. Je voelt zodra het begint te werken namelijk alle spanning weg glijden, en je spieren van stijf, naar comfortabel gaan. Wat een uitvinding :D

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 10 jan 2019 10:24
door King Koopa
Korte update. Ik heb contact gehad via social media, deze konden mijn vraag niet behandelen omdat zij niet in de gegevens konden komen. Ik heb een e-mailadres gekregen (die ik elders nergens kon vinden, en de site was bovendien down). Ik heb argumenten en wijsheden uit deze topic gebruikt. Ik heb een reactie terug. Maar dit was dat ze normaal e-mails beantwoorden binnen 2 dagen. Voor mijn vraag hebben zij wat meer tijd nodig. Ze komen er dus nog op terug.

Ik ben benieuwd.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 12 jan 2019 13:06
door King Koopa
Inmiddels telefoon gehad van NN. We hebben het een en ander besproken. Ik ben weer wat wijzer.

- De lachgas wordt niet vergoed uit de zekering, maar uit de basis.
- Ze gaan niet altijd over op vergoeding, het moet eerst door hun afdeling worden goedgekeurd.
- Ze hebben de aanvraag in 2017 afgewezen, omdat zij vinden dat ik naar een gespecialiseerd ziekenhuis moet die met angstpatiënten werken. Dit met als doel, om mij van de angst af te helpen.
- Ze zijn er inmiddels achter gekomen dat mijn tandarts (TCN) ook een angsttandarts is, en dus een zelfde programma heeft, die ik al heb doorlopen. Maar door mijn ADHD is er niet meer winst uit de behandeling te halen (dus, is de lachgas niet onnodig?!)
- Ik moet met mijn tandarts in gesprek gaan, die moet de lachgas weer opnieuw aanvragen, en met een uitgebreide motivatie, waarom ik het nodig heb. Dan kan ik vervolgens de 3 behandelingen die ik in 2018 gehad heb met terugwerkende kracht aanvragen. Of ze ook op vergoeding over gaan is nog niet zeker. Ook moet hij bij het aanvragen een aantal opgeven hoeveel hij verwacht dat er nodig is.

Dit ga ik doorsturen aan mijn tandarts, in de hoop dat het alsnog goed komt, en dat 2018 met terugwerkende kracht kan worden geregeld. Maar ik vind het wel vreemd dat de tandarts een schatting moet maken. Dat weet je toch nooit van tevoren?! Bovendien, waarom alleen maar 2018 met terugwerkende kracht?! Mijn tandarts heeft al die jaren altijd keurig netjes de aanvraag gedaan, met motivatie erbij. Dus hem valt niets te verwijten.

Nou ja, ik ga dit in werking zetten, en dan wachten we het wel weer af. Tot zo ver de update.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 12 jan 2019 13:12
door Erthanax
Uw verhaal is duidelijk, maar dat van NN niet. Ik begrijp om te beginnen al niet waarom het lachgasroesje uit de basis zou moeten komen en niet uit de aanvullende. Aanvragen en motiveren staat toch ook niet in de voorwaarden? NN houdt niet van lachgas, wel van rookgordijnen, zo lijkt het.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 12 jan 2019 13:52
door Lady1234
Als u uw eigen risico nog niet opgebruikt hebt, is dit een zinloze exercitie en alleen maar bergen werk voor uw tandarts. En moet hij dat ook weer in rekening brengen?

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 12 jan 2019 13:55
door Lady1234
Volgens de zorgverzekeringswijzer wirdt lachgas niet vergoed uit de basisverzekering.

https://www.zorgverzekeringwijzer.nl/zo ... s-tandarts

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 12 jan 2019 14:26
door King Koopa
Pffff, wat een geneuzel weer zeg. Bedankt voor de reacties.

Inmiddels heb ik (stond in de mail, onderaan als advies mocht ik het niet eens zijn) dat ik mijn klacht kon voorleggen aan de SKGZ. Prima, inmiddels heb ik dit gedaan. Wie niet waagt, die niet wint. Eventueel kan ik nog eens verder gaan kijken naar ''no cure no pay''. Want het lijkt er zo gewoon op dat ze gewoon mensen aan het treiteren zijn. Het ze zo moeilijk mogelijk maken, want ''haha, dan snappen ze het niet meer, en dan hoeven we niet te vergoeden''. Ik ga nog verder uitzoeken, en ik ga nog verder over op actie.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 16 jan 2019 15:41
door King Koopa
Nog een kleine update.
Vanmiddag nog even alles nagelezen, zowel de reactie van NN, als enkele reacties hier. Flink nagedacht. Maar toch besloten dat ik een mail terug ga sturen, met de vraag, hoe zij willen verklaren dat de lachgas uit het basispakket vergoed wordt, terwijl op zorgverzekeringwijzer.nl anders staat.

Meteen even laten weten dat ik deze klacht in ieder geval heb doorgespeeld aan de SKGZ. Zij gaan er nu mee bezig. Hoewel ik toch nog hoop dat ik samen met NN tot een oplossing kom.

Dit zaakje ruikt toch een beetje als je mij vraagt. Benieuwd wat NN hierop te zeggen heeft, en hoe zij dit verklaren. En anders, benieuwd hoe SKGZ erop reageert.

Je hebt er in ieder geval klauwen vol werk aan. En dat voor die paar tientjes. Het is dat ik er de energie voor heb (ADHD heeft soms ook voordelen :) ). Maar toch, zoals ze het nu spelen, is het in mijn ogen gewoon de boel voorliegen.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 08 feb 2019 13:41
door King Koopa
Inmiddels zijn we 3 weken verder. Nog niets gehoord van SKGZ, en ook nog geen reactie op mijn weder reactie van NN. 3 weken lang niet reageren op een e-mail... Op de website staat ''binnen 10 dagen kunt u antwoord verwachten''. Nou, die 10 dagen duren ook wel heel erg lang...

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 08 feb 2019 13:54
door Lady1234
Ik zou maar een reminder sturen.

Re: De leugens van Delta Lloyd/Nationale Nederlanden

Geplaatst: 22 feb 2019 10:02
door King Koopa
Ik heb 8 februari nog maar een reminder gestuurd inderdaad. Ik gok dat ze mij gewoon heel vervelend vinden omdat ik teveel weet, en er teveel mee bezig ben. Want ik heb inmiddels nog steeds geen reactie terug mogen ontvangen. Ik stuur er nog maar een denk ik.