Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
alfatrion
Berichten: 21964
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door alfatrion »

Een Wiskunde Student schreef:
02 jul 2024 08:32
Verder focussen al die would-be juristen hier op het verkeerde punt.
Een Wiskunde Student schreef:
02 jul 2024 10:07
Als je geen goede argumenten hebt kun je immers altijd nog op de man spelen

J. Deltoer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Je vergeet het eerste stuk te quoten:
Een Wiskunde Student schreef:
02 jul 2024 10:07
Ik proef de frustratie van Moneyman.
Wel echt heel erg minnetjes dat je je zover laat gaan, en niks beter heb te melden dan als het uit mijn mond komt het wel onwaar zou zijn.

Papegaaiduiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jun 2024 17:59

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door Papegaaiduiker »

@Alfatrion

Bedankt voor het opzetje van de brief, daar zal ze heel veel aan hebben.

@Iedereen
In de bijlagen heb ik ook wat stukken opgenomen, waar de Bijenkorf zich op beroept.
ZIj hebben een locatie aangegeven (weggelaten i.v.m. privacy) en zij menen dat haar pakket bij de overburen is bezorgd. Echter is geen handtekening in de T&T aangegeven en nergens in de DHL-screenshot staat dat deze bezorgd zou zijn bij de buren, terwijl dit aangegeven zou moeten zijn. Zou dit ook kunnen fungeren als een bewijs van een niet-rechtsgeldige levering, kijkend naar hun stelling en de werkelijkheid a.d.h.v. deze T&T? Ik hoor het graag.

Papegaaiduiker
IMG-20240625-WA0001.jpg
(55.83 KiB) 42 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
IMG-20240630-WA0006.jpg
(21.01 KiB) 42 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Nijogeth
Berichten: 10205
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nou, dan zou ik de creditcardmaatschappij maar terug laten vorderen. Ze geven namelijk duidelijk aan dat het thuis is afgeleverd in de track en trace en de bezorger zegt van niet. Die spreken elkaar dus al tegen, dus dat is een onbetrouwbare bron.

witte angora
Berichten: 31222
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door witte angora »

Helaas 'bestaan' de bijlagen niet meer. Maar eigenlijk denk ik dat het wel duidelijk is.

Maar eigenlijk mag de bezorger het dus me de overburen uitvechten, is het niet? Zeker als je een handtekening hebt dat er niet bezorgd is.

ZeerPrivé
Berichten: 5790
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Had vandaag eenzelfde geintje met DPD. Pakket is bezorgd volgens hun, waar is me een raadsel. Benieuwd hoe mijn leverancier op mijn mailtje gaat reageren.

Speedy123
Berichten: 1444
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door Speedy123 »

ZeerPrivé schreef:
02 jul 2024 23:39
Had vandaag eenzelfde geintje met DPD. Pakket is bezorgd volgens hun, waar is me een raadsel. Benieuwd hoe mijn leverancier op mijn mailtje gaat reageren.
DPD bezorgers hebben er een handje van om alvast de pakketjes te scannen als ze de bus inladen. Maar als het qua tijd niet uitkomt bezorgen ze rustig een dag later.

Track&Trace zegt dan dat er al bezorgt is maar dat moet dan nog gebeuren.

Heb dat al meerdere keren meegemaakt maar altijd een of twee dagen later alsnog het pakketje ontvangen.

Een Wiskunde Student
Berichten: 261
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Bestelling Bijenkorf niet bezorgd, winkel beweert van wel

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Papegaaiduiker schreef:
02 jul 2024 19:23
@Alfatrion

Bedankt voor het opzetje van de brief, daar zal ze heel veel aan hebben.

@Iedereen
In de bijlagen heb ik ook wat stukken opgenomen, waar de Bijenkorf zich op beroept.
ZIj hebben een locatie aangegeven (weggelaten i.v.m. privacy) en zij menen dat haar pakket bij de overburen is bezorgd. Echter is geen handtekening in de T&T aangegeven en nergens in de DHL-screenshot staat dat deze bezorgd zou zijn bij de buren, terwijl dit aangegeven zou moeten zijn. Zou dit ook kunnen fungeren als een bewijs van een niet-rechtsgeldige levering, kijkend naar hun stelling en de werkelijkheid a.d.h.v. deze T&T? Ik hoor het graag.

Papegaaiduiker

IMG-20240625-WA0001.jpg

IMG-20240630-WA0006.jpg
Dit geeft inderdaad aan dat het werkelijke issue is dat het pakket nergens is bezorgd door de koerier
Dat is dan ook gelijk je sterke punt, Immers als het bij de buren was bezorgd was er helemaal geen probleem.

Plaats reactie