LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ps en aangezien we toch alleen maar klagers zijn, wil ik nu bij deze ff klagen omdat het nu zo goed loopt!!:
IK MIS ME ERRORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
en vind het jammer dat ik me loggie nu zo snel kan sturen , hahaha
wat moet ik nu met die andere paar uur doen die ik over houd????


fijne dag
al is het leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel,...

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

uh tja, wat deed je hier dan??????

:lol:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

vorige was voor nanda !!!

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

hahaha nah je hebben allemaal je beklag gedaan ga weer lekker posititef chatten zoek je vrienden weer op op de chat en hou het gewoon gezellig :-p meer voeg ik neit toe ik en mijn andere collegas
doen ons best om het jullie op de chat zo goed mogelijk bij te staan

Nanda

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Nanda »

Hetzelfde als jou! Even een mening weergeven! Dus nogmaals , jullie allemal lekker weer terug naar Lycos. Je word vast gemist. Dus huppekee, wegwezen!

:roll: :wink: Nanda

goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door goldielock »

Nu valt me 1 ding toch wel heel erg op. Cabbie, ik ken jou al vanaf de dag dat je begonnen bent op de chat, dus voordat je navi bent geworden. Toendertijd als er problemen op de chat waren omdat je weer eens niet kon inloggen of telkens eraf vloog heb jij toen nooit geklaagd? JA DUS!!!!!!!!! Ik heb jou regelmatig horen klagen schelden over de chat en nu ben je navi en goh nu mogen wij niet meer klagen?????????? duhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Wat kan een mens toch veranderen door alleen al navi te worden.

GOLDIELOCK

Wizard1

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Wizard1 »

Hoi hoi

Ik wil op de eerste plaats diegene bedanken voor het mogelijk maken van deze site. Wellicht komt er nu een ander licht op het wel en wee van Lycos.
Veel is er al gezegt, en met het grootste gedeelte ben ik het volledig eens. Ofschoon men wel op moet passen dat we niet iedereen de schuld geven. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wél goed bedoelen, maar door de z.g. Lycos leiding tegen gehouden worden.
Zelf heb ik meerdere malen scheepspost verstuurd maar zoals vele onder jullie werd dit niet eens gelezen dan wel beantwoord.
Dat lycos gaat moderniseren. is prima. maar moeten dan de mindere onder ons daar het dupe van worden. Voor vele chatters(sters) onder ons is dit een mogelijk om met de buiten wereld te communiceren.Helaas ziet het Lycos team het niet zo, en zien enkel en alleen het Euro teken. (jammer) .
De meeste vragen van ons worden beantwoord met:" er word aan gewerkt" ( tuuuuuuuuuurlijk).
Of de op merking:' het komt door de stroomstoring" huh? de servers staan toch in Denemarken en Duitsland??????
dacht dat de stroomstoring verderop lag.
Ik wil absoluut niet uithalen naar de pakket dragers, tegendeel ik gun het jullie van ganser harte ( als het dan ook nog werkt) maar denk eens aan de tijd toen Lycos nog Lycos was, toen werden de loggies gewardeerd, en nu???????????
Kortom...........er is en helehoop werk aan de winkel, maar het menselijk aspect word wederom vergeten, en de minderen onder ons moeten het wederom ontgelden.
Ik zelf wilde er helemaal mee kappen, maar gelukkig zijn er nog mensen waar ik erg op gesteld ben, en wederom ook, en dát neemt Lycos mij niet af.

Hopelijk ziet de toekomst er voor ons en voor Lycos er beter uit.

Groetjes en knufffffffffffff van Wizard1 ( of gewoon Fred)

Blessings.

sheila.kerstengel

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door sheila.kerstengel »

chat al meer dan een jaar op lycos..... in t begin was t echt leuk en gezellig....... je hebt er ook een rangen systeem..... dat maakt t best wel leuk om door te blijven type.......maar nu je moet gaan betalen
kan je dus de volle kamers niet meer in :( mijn rang is admiraal daar nu..... dan ben je dus eigenlijk klaar..... als je op 100% staat dan moet je dus of koning of konigin v de chat worden
nou niet dus t werkt niet !!!! maar denk je dat ze er wat aan doen ???
nee hoor heb al tig keer scheepost verstuurd.... is iedere keer als t over gaat na de beta versie komt dat wel niet dus !!
jammer dat ze ons niet serieus nemen... ze beloven v alles maar komen t gewoon niet na
heb zelf een logpakket en vaak werkt t niet zoals t zou moeten
jammer heel jammer dat was t weer

Mietje pietje

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Mietje pietje »

Gratis een paar koelboxen te verkrijgen zie: www.koelboxen.com

Theo._D

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Theo._D »

idd moet ik sheila.kerstengel gelijk geven ook ik wacht al heel erg lang op mijn promo voor koning, je chat ervoor om die titel te behalen, ook voor de gezelligheid natuurlijk, maar ook ik blijf al maanden hangen op 1% voor de titel koning, net maar weer eens een postje gestuurd, lijkt wel of je het niet mag worden, en velen met mijn.

Nootje

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Nootje »

Het is toch heel simpel, mensen :!:

Zonder iemands ergernis te bagataliseren: als Lycos-chat echt niet bevalt, daar niet chatten, zo werkt nou eenmaal een commercieel bedrijf (wat Lycos toch echt is). Ik ben zelf betalend chatter, en ik weet, niet alles werkt perfect. Maar ik ken echt geen betere chatbox, want aan alle chatboxen mankeert wel iets. Bij wanprestaties van Lycos moet je toch in de eerste plaats bij Lycos zelf wezen en niet bij Radar, lijkt me... :?

Verder ben ik het met anoniempje eens, dat het niet zou moeten mogen, dat er zomaar geld van je rekening wordt afgeschreven alleen maar omdat iemand jouw rekeningnummer gebruikt. Maar dit is iets, wat meer de schuld is van de banken (die dat toestaan), maar ook de gebruiker die jou rekeningnummer gebruikt (die simpel gesteld gewoon van je steelt)! :evil:

Niettemin tot chats! :wink:

PS: Het lijkt mij dat niet-betalende chatters meer klagen over de chat dan betalende, of zie ik dat verkeerd?

zinkend ship!

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door zinkend ship! »

Hallo,

Spijtig dat dit op deze wijze opgelost moet worden. En waarom... omdat lycos alles afdoet met het zelfde liedje "er word aan gewerkt"

Vooral voor de chatters met pakket als zonder pakket!
De meeste met een chatpakket hebben er uiteindlijk voor gekozen omdat chatten zonder pakket al helemaal niet goed ging. Veel functies waren zonder aankonding afgepakt. Emoties waar vele van ons veel voor hebben moeten tikken, pc inglogd op lycos aan laten staan zodat je sneller een hogere rang kreeg om meer dingen te kunnen doen! En hoppa ineens was alles of heel veel gewoon weg!! Op het moment dat je aan iemand uitleg vroeg van lycos, kree je het antwoord heel europa werkt zo en aan sommige dingen word gewerkt, bla bla bla!!

Tja er komt een moment dat je het niet meer accepteerd, zeker als je weet dat je gewoon een willekeurig rekening nummer kan invullen en dan zonder te betalen mee kan doen, waar dus een ander de dupe van kan zijn. Of geen contole zoals het verhaal hier onder!!

SCHADALIG GEWOON!!

Lycos gaat vooral zo door!! Het is een zinkend schip!!!!

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi wou ff weten of nootje , noot64 is....
maar ff een reaktie:logisch he , chatters die n.l. ook wel graag een pakket zouden willen nemen, blijven klagen in de hoop dat het produkt beter wordt, en ze d'r eentje aan kunnen schaffen, als ie goed is willen we betalen!!!
maar ga toch echt niet betalen voor iets wat niet deugd,
en ten 2de welke bank heb jij???? ik postgiro, en die wordt niet geaccepteerd, trouwens gelukkig anders zou ik al een pakket hebben genomen, en geloof me dan had ik al veel eerder aan de bel getrokken!!

maar ja het is sinds gisteren opeens stukken beter dus,...niks te klagen
en noot als je pakket zo goed werkt hé, stuur mij dan eens wat vaker een loggie!!!! :lol:

Plukki_2002

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki_2002 »

woehhahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha

Hallo allemaal u ken mij vast nog wel als EX NAVI van lycos :P

Sjonge jonge k pis in mun pantys hiero :lol:

Heerlijk om mensen zo eens te zien zeuren
:lol: :twisted: :twisted: HUMOR HEET DAT !!! :twisted: :twisted: :lol:

Maar oke k vraag muh toch af :?: Wrom alles wat op zich niet goed liep verbeterd moet worden :!: Was eerst eens begonnen om de lopende problemen op te ruimen ipv een nieuwe versie er op te pleuren die et toch niet goed deed :x

En dit is niet om de Navigatoren af te zeuren !!!!!!!!! Maar dit is voor de HOGERE HEREN (misschien ook dames al betwijfel ik dat) LAAT EERST ET OUWE GOEDE GOED LOPEN DAN MENSEN OP ZO MANNIER WEG TE LATEN LOPEN VAN LYCOS!!!! ( al op gevallen dat ik er al veel minder ben dan vroeger ??? en dat terwijl ik eindelijk kabel heb :p )
****** op de foonlijn liep lycos nog beter dan nu :evil:

Maar ach Met onze Vrienden hebben we altijd de groeps gesprekken op MSN nog wat meer humor heeft dan !! zitten op dat @slome lycos !!

O en nog ff iets !! Van de mensen die in starwars kwamen komen er nog maar weinigen online !!! Dus jammer hoor dat STARWARS room en andere rooms zo maar verdwenen zijn :? ( toch zo'n 30 vaste chatters minimaal pleite of zelfs meer :-s ) Kwamen voor al betalende leden ook al was et maar een goedkoop pakketje voor sommigen !

En ja dan die pakketten !! Je moet al met een omweg je profiel veranderen omdat de bewaarknop ergens in je creator staat :evil: Sjonge Loggies maken ook al zo'n fun *not* eerst maken in een lettercreator voor je hem kan maken omdat de gekleurde letters weer eens niet willen :( en dan maar weer knippen en plakken *zucht*

Maar oke genoeg gezeurd en zo :p

kom eens kijken op http://groups.msn.com/FunHere misschien hebben we met ons allen daar meer fun ;)


Kussiess voor mun vriendjuhs en dinnetjes van lycos en de rest :p

Plukki

Poppy1966

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Poppy1966 »

Mensuh ik ben het volledig met jullie eens. We betalen voor diensten die niet of nouwelijks geleverd worden. Ik heb speciaal een logboek pakket genomen op Lycos omdat ik massa loggies wil maken omdat ik behoorlijk wat mensen in mijn vrienden lijst heb en als ik dat elke dag per 6 moet doen word ik gillend gek. Leuk zon logboek pakket nu krijg je plots te zien dat je loggies na 3 maanden verdwijnen omdat het massa loggies zijn? Hm als ik dat gewild had had ik ze wel met de hand gemaakt. Ik betaal dus voor iets wat na 3 maanden weer verdwijnd. Krijg ik dan na 3 maanden mijn geld ook terug of is dat dan ook verdwenen? Ik wil ook wel zon goede goochelaar als Lycos worden houd ik er dubbel aan over. En dan al niet te spreken over de foutmeldingen die je krijgt terwijl je aan het loggen bent. Eerst kan ik al niet in mijn eigen logboek (serverfout 15) dan kan ik al niet op het profiel van iemand anders ( serverfout 16) Daarna klik je eindelijk toch iet wat verhit het knopje an om een loggie voor die persoon te maken ( serverfout 14). Heb je je suf zitten zweten op je loggie is het zo als je het hebben wilt na een half uur wil de server het niet verzenden zodat je alsnog de hele weg overnieuw kan beginnen. (dat ietwat verhitte is nu dus laaiend) En hier betaal je dan voor.
Ook een eervolle vermelding waard. Als lycos dan zo commercieel is waarom sluiten ze dan een room die dag en nacht bezet was door betalende chatters? ( jaja een pakket kopen anders mocht je er niet in) De enige uitleg die je krijgt is van de navigatoren die het verhaal zijn/haar kant uit draaien zodat het toch op de vaste bezoekers van de room neerkomt. Er was te veel type it gebruik, te veel bedreigingen, schelden, te veel spammen en te veel flooden daardoor liep de server vast. Hm tjah Lycos nu spreek je jezelf toch tegen. Punt 1 er komt een andere spel room voor terug die 1 niet af is en 2 op hetzelfde principe gebaseerd is als de oude ( dus waar blijf je dan met je welgemeende verklaring over de schuldvraag mbt het gedrag van de chatters?) punt 2 de server hangt nog meer dan voorheen. Kant en klare onzin dus.
Wil je dan een standpunt creeeren en waarmaken dat het verdwijnen van de room totaal op het toedoen van de chatters berust, maak dan een nieuwe spel room met een andere basis. Bijv een spel waar communicatie centraal staat zonder persoonlijk profijt qua punten tov medechatters. Er zijn tenslotte tig chatrooms en maar een spel room. De tranen springen mij in de ogen als ik zie dat er op een zaterdag middag 530 chatters op de totale Lycos chat aanwezig zijn en 1 navigator. Voorheen minimaal 2500 op een zaterdag middag. Het is nu algemeen bekend dat Lycos graag een room met een vaste groep chatters weg wil hebben ivm het "klieken" van chatters. Goh ik wist niet dat je niet meer vrij was in een room om te chatten met je vrienden? Zon room word totaal weggehaald en de chatters weer verspreid. Dus m.a.w. je kan de hele chat door crossen naar je vrienden. Nou ik niet en zoveel mensen als ik niet die blijven gewoon weg. Goeie commerciele actie Lycos ga zo door :twisted:

Greezels
xxPoppyxx :P

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

mensen maken de chat niet het geld
geld moet van adverteerders komen
die mensen willen bereiken
fout standpunt van lycos om chatters
te laten betalen

Plukki_2002

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki_2002 »

Poppy1966 zegt: [Het is nu algemeen bekend dat Lycos graag een room met een vaste groep chatters weg wil hebben ivm het "klieken" van chatters. Goh ik wist niet dat je niet meer vrij was in een room om te chatten met je vrienden? Zon room word totaal weggehaald en de chatters weer verspreid. Dus m.a.w. je kan de hele chat door crossen naar je vrienden. Nou ik niet en zoveel mensen als ik niet die blijven gewoon weg. Goeie commerciele actie Lycos ga zo door ]


Ja Poppy eigenlijk weer zo'n instelling van lycos die je gewoon niet kan en wil begrijpen toch :( en dan jagen ze die *KLIEK* maar zo ongeveer van lycos af. En dat te bedenken dat die *kliek* eigenlijk altijd voor elkaar opkwamen en et toch onder het vechten door erg gezellig hadden :twisted:

Maar ach ja aan de chatters word dan weer eens niet gedacht :( Jammer eigenlijk hoor :cry:

Maar je ken vechten wat je wil :cry: WE KRIJGEN DE ROOM NIET TERUG !!!

Kussie doosie !! Van je wijffie !!

Pluk

sldeagle

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door sldeagle »

IK WIL STARWARS TERUG
-----------------------------
meeste die een pakket
hebben gekocht hebben
da gedaan om het spel
starwars te spelen nu
loopt het eindelijk lekker
gooien ze het weg en
zetten ze er zown flut
spel op.... nee hier trek
je volle zalen mee lycos.

----------------------------
EN HET INTERESSEERT ME
GEEN MOER ALS AAN DIT
BERICHT NADELEN ZITTEN
=============
||FUXXOR LYCOS||
=============

amstaffie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door amstaffie »

:twisted: ook ik heb speciaal een pakket gekocht om in starwars te kunnen zijn deze room is weg en lycos negeerd de klachten van de chatters die de room terug willen hebben!

er worden contineu updates aan de chat toe gevoegd die de ergenis van de chatters toe laten nemen de chat slechter maken
ook kun je zinnen niet zo vaak achter elkaar typen erg fijn want de kapitein noemt het spannen.


HALLO LYCOS POP-UP GEEN SPAM?????? :shock:

en dan het volgende inloggen???
groot probleem al 2 dagen het zelfde zit al een kwartier te w88 op een vervolg scherm
dus staat er nog steeds even geduld a.u.b.


HALLO LYCOS HOEVEEL GEDULD VERW8 JE VAN ONS??? :?

ga voor al verder met de afbraak van een voor heen goed werkende chat :(

Roadkillzz

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roadkillzz »

Wat lopen jullie nou allemaal te eikelen..??!!

Dat die nieuwe client niet werkt, sois.... Maar dat weten ze zelf ook, testen is een vies woord... Maarrrrrr zonder Firewall, popup-killers, add-removers e.d. werktie PRIMA..!!

Dus verwijder al je beveiliging van je pc en je kan weer normaal op de chat...!!

Wat betreft die "pret"-paketten, wat lopen jullie allemaal nou toch te kneuzen..!!
A. Hoe slim ben je om voor een GRATIS chat te gaan betalen...??!!
B. Als je toch al betaald voor een GRATIS chat, moet je niet zeuren als alles daar omheen fout gaat...

Keep on the "good" work Lycos..!! Op deze manier heb ik tenminste nog lange tijd lol, hahahaha..!!!

Gesloten