LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heel tevree met UPC.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
suus82
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:21

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door suus82 »

Ben tevreden over internet maar NIET over telefonie !!
Ik heb zeer regelmatig storingen en dat ligt niet aan mijn telefoon. Ook nadat ik de telefoon die ik gratis heb gekregen bij mijn abonnement heb ik er nog last van. Heel vervelend ik kan daardoor elke keer niet bellen of gebeld worden :x
Heb ze vandaag gemaild ben benieuwd wat ze te zeggen hebben en hoelang het duurt voordat ik een antwoord krijg. Bellen heb ik maar niet gedaan, want mijn telefoon doet het nu dus niet + bellen kost 0,10 ct per minuut :x maar alleen als je klant bent hoor. Als je klant wilt worden kan je het gratis nummer bellen :roll:

Rosetta Goolaerts
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Rosetta Goolaerts »

Wij hebben ook UPC en Chello hier..
Nu moet ik zeggen dat in Brabant de minste storingen zijn.
Maar ik ben 100% tevreden en zat haast nooit zonder internet.
In het begin jaren geleden..maar dat was altijd zo verholpen
Dus Chello krijgt deze keer van mij een warme Douche met UPC erbij

Groetjes Rosetta Goolaerts
:wink:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Ik kom ook uit brabant maar heb toch wel heel andere ervaringen.

Rosetta Goolaerts
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Rosetta Goolaerts »

Agro welke stad dan..? :wink:
Ik hier uit Valkenswaard.. :wink:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Ongeveer 20 km van je vandaan.
Nadere info geef ik niet.

Is je man misschien monteur bij upc, er zijn diverse monteurs van upc die uit valkenswaard komen.

nellekewannet
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005 19:08

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door nellekewannet »

Kom op wie gelooft er nou nog in de integriteit van UPC. En dat de diensten bij 3 mensen goed werken, wilt toch niet zeggen dat het bij andere mensen niet fout kan zijn gelopen? Ik ben een half jaar geleden een week voor niets afgesloten. Had een aanmaning maar die wel binnen de datum betaald, maar omdat UPC drie dagen van tevoren al verwachtte dat ik toch niet op tijd zu betalen, sloten ze de boel alvast af. Na een hoop gebel en geouwehoer heb ikuiteindelijk de aansluitingskosten niet hoeven betalen.
De afgelopen 3 weken heeft mijn internet het 5 keer niet gedaan. 4 van die keren was een landelijke storing. Op zich kan dat gebeuren, maar het is niet normaal dat ik meer dan 60 minuten! met de helpdesk heb moeten bellen waarbij de verbinding twee keer verbroken werd. Omdat ik mijn woordje wel kan doen heb ik uiteindelijk een maand gratis internet gekregen om alle telefoonkosten e.d. (en onterechte herinneringskosten!) te compenseren. Hier was ik tevreden mee totdat ik de rekening kreeg, waarbij alle kosten toch in rekning waren gebracht. Sommige mensen die minder oplettend zijn zouden dit gewoon betaals hebben. Na opnieuw 40 minuten gebeld tehebben is dit rechgezet. Daarna deed mijn tv en internet het weer niet. Er bleken onderhoudswerkzaamheden (hebben van half 11 sochtends tot half 4 smiddags geduurd). Toen ik hiervoor gecrediteerd wilde worden kreeg ik te horen dat ik dit er nou eenmaal voor over moest hebben om goed internet te hebben, en dat ik niet zo vaak moest bellen. Maarja, ik moet toch achter mijn recht aan want iemand anders doet het niet.
Nou ja in ieder geval een hoop geouwehoer waarbij ik als consument niet altidj degene ben die fout zich. UPC moet toegeven dat zij ook fouten maken. En dan hoef ik niet zo'n bijdehante student met een ochtendhumeur te spreken, maar ja die zullen wel de enige zijn die nog willen werken voor dat bedrijf.

M.R.
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jul 2005 16:34

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door M.R. »

Vanuit Leeuwarden kan ik jullie melden dat ik over het algemeen best te spreken ben over zowel de diensten die ik van UPC afneem, alswel de service die ik van UPC krijg als ik die zo nu en dan nodig heb.
Ik beweer dus niet dat UPC helemaal geweldig is, sterker nog, er zullen vast en zeker betere alternatieven voor internet en tv/radio zijn.
Het enige nadaal wat ik ondervind momenteel is dat sinds het aansluiten van internet de ontvangst van radio via de kabel stoort.....

Rosetta Goolaerts
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Rosetta Goolaerts »

Nou mijn man werkt bij Smeva Koeling en niet bij UPC :mrgreen:
Mag niet van mij...[geintje] :lol:
Maar mijn man is Koeltechnisch ingeneer.. :wink:

Okke
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2005 10:34

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Okke »

Wij hebben internet en digitale telefonie van UPC.

Prima niets op aan te merken. Digitale telefonie is goed, nog nooit 1 storing gehad. Internet redelijk tevreden over!

Gerda van de Peppel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:58

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gerda van de Peppel »

Ben zeer tevreden over UPC heb alles wat ze aanbieden en ben over het algemeel zeer tevreden.

Groetjes Gerda

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Zoveel origineels brengt mve nou ook weer niet, het gezegde de pot verwijt de ketel is wel enigszins van toepassing.

upc is gestegen van 3 naar 2, maar dan bij de meest slechte bedrijven bij VARA - KASSA.

Voorwaar ook bij kassa is er een positieve melding binnengekomen, upc probeert dus op alle mogelijke manieren iets aan het imago te doen.

Mogelijk hebben ze extra personeel aangetrokken om kassa te bellen en te mailen, en om berichtjes bij radar te posten :lol:

Tja ze moeten wat he.

hieronder het berichtje van KASSA dd 18-7-2005

2 (3) UPC – Ook over UPC ontvangen we nog steeds veel klachten. Maar ook heel soms een positief mailtje: ‘Toch moet ik even reageren op de klachten van mensen die problemen hebben met UPC. Ik zelf nog geen klachten gehad … En als ik opbel word er gelijk opgenomen. De service is okee, en je wordt vriendelijk geholpen. Zo zie je maar weer dat het ook anders kan.’

mve
Berichten: 127
Lid geworden op: 30 jan 2005 20:37

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door mve »

(de pot verwijt de ketel) tuurlijk agro ik heb ook niks origineels te melden ik zit alleen te lezen (stom he)

lucky-nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:25

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door lucky-nl »

De laatste 2 jaar is er veel verbeterd bij UPC en in ieder geval
werkt chello perfekt.
Ook pryoritie telefonie van UPC werkt prima ik ben en blijf een
(zeer) tevreden klant.
Lucky

mve
Berichten: 127
Lid geworden op: 30 jan 2005 20:37

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door mve »

zo zie je maar dat er ook tevreden klanten zijn zoals lucky-nl

Frank214
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2005 22:50

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Frank214 »

omg wat een achterlijke helpdesk haha, ik heb ook chello en tja het is heus niet super slecht maar de routing is niet echt zo goed, en als je van FTP download op port 21 is het helemaal gaar en das bij al me vrienden ook zo, pas als je port verandert naar b.v 444 is het ´normaal´.

En dat datalimiet is pas sinds 2 maanden ofzo weg, daarvoor stond er op de site NIKS van datalimiet maar werd die wel gehanteerd met als uitgangspunt de Fair Use Policy, dus go home chello, zeker nu ik die trieste berichtjes lees van helpdesk faggots die zelf als klant gaan figureren en zelf niet meer controle hebben over het netwerk dan hun pctje met de Customer Support Module. Maarja als het jaar om is ga ik lekker naar quickslet!

herberto
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2005 19:22

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door herberto »

Heb telefoon en chello via upc geen problemen hier in l'stad :lol: :lol:

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

Gho Agpo, ben jij noch steeds bezig om aandeelhouder van UPC te worden, wat kan een mens toch gefrustreerd zijn, tot de volgende maand., dan lees ik toch weer hetzelfde van jouw.

UPC VERDIENT EEN PLUIM. Sevice is geweldig , gelukkig ontdekt nederland ook hun prijsvoordeel.

Jos B
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2005 11:08

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Jos B »

We zijn ook zeer tevreden tot nu toe over upc, alleen gaan we verhuizen naar een andere plaats en daar horen we vaak van dat men daar veel problemen heeft met upc omdat zich daar nog een oud netwerk bevind welke upc heeft overgenomen.

tjerk_rintjema
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2005 13:24

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door tjerk_rintjema »

UPC klopt gewoon niet. Zelfs na hun geweldige aanbieding met hun pakket van 20mb internet en telefonie.

Wij hebben ons daar helaas door in laten meeslepen en hebben daardoor onze internet aansluiting verloren.

Ze hebben niet eens actie genomen om ons aan te sluiten. Zij zouden KPN voor ons opzeggen en wij Tiscali. Hebben ze dus niet gedaan net zoals ons niet het Doe-het-zelf pakket hebben gestuurd. Terugbellen deden ze ook niet en de toon waarop er wordt gesproken bij hun helpdesk is niet normaal gewoon.

Nou ik weet het wel hoor. Ik hou het wel bij KPN. Die is tenminste een stuk beter en wat internet betreft heb ik me nu aangemeld bij Casema. Ik stap lekker over op kabel.

Wat mij betreft mag UPC door de plee gespoeld mogen worden.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Goedkoop is meestal duurkoop, dit geldt helemaal voor upc.
Sukkels zijn het die voor een paar centen vermeend voordeel overstappen naar upc.
En Har heeft zelf helemaal niet eens in de gaten hoe hij uit zijn nek zwamt, maar ja die werkt immers bij upc, en dan kan je ook niet anders verwachten.

Gesloten