Lycos Chat Nederland:
Ach ja waar zal ik beginnen? *grins
Zelf chat ik al meer dan 1 jaar bij Lycos. Mijn ervaring met de Lycos Communitie is TOP! Gaan we het hebben over de oraginastie en de beheerders...tja....dan word het al minder. Sinds dit jaar bied Lycos pakketten aan om het chatten leuker en aangenamer te maken (sinds feb 2003). Zelf heb ik een Mega Pakket van 1 jaar aangeschaft van 69 Euro. Reden daartoe was, omdat ik op Lycos mijn vaste room had en dagelijks daar te vinden was. En het voornaamste van allemaal, ik had het er naar mijn zin! Echter nadat Lycos updates en-/of veranderingen begon door te voeren ging het mis. Na iedere Update waren er velen problemen. Ook nu weer na de laatse update naar versie 5 is het een drama. Ik mag daar uit concluderen dat ze bij Lycos Nederland nooit van een test fase hebben gehoord en maar gelijk de nieuwe data live zetten. Dit tot grote ergenis van de chatters. Dus geen klantvriendlijkheid van uit Lycos richting zijn klanten (de chatters). Zo worden er onaangemerkt wijzigingen door gevoerd op de chat box, zoals rooms verwijderen en andere kleine updates, zonder ons, daar van te voren op de hoogte te brengen. Ook afspraken worden te laat of nouwelijks nagekomen door Lycos. Ben er van bewust dat Lycos kampt met een tekort aan Navigatoren (mensen die toezicht houden op de Chat). Echter dit is een organisatie probleem van Lycos. Ik ken genoeg mensen die graag Navi willen worden bij Lycos, waaronder mijzelf. Dus Lycos waar wacht je op?
Zo zijn er ook veel beloofde opties nog niet operatief en zijn we al maanden bezig deze doorgevoerd te krijgen.
Zou Lycos ook zo makkelijk zijn als wij (de chatters) niet betalen voor de pakketten, om dat we onze zaakjes niet goed geregeld hebben?
Inmiddels ben ik dus nu ook mijn chatroom kwijt. We hebben nog geprobeerd om de room terug te krijgen, maar Lycos had weinig oor voor ons en waren maar al te blij met deze golden opportunity. Dit had toch in overleg kunnen gaan met de vaste chatters van deze room?
Ach ja ......*zucht
Dus zwerf ik wat rond op deze chat box. De meeste chat maatjuhs tref ik er inmiddels ook niet meer aan.
Verandering van spijs doet eten, word er in de volksmond gezegt, nou ik heb nu meer het gevoel dat er iets in me strot word geramd wat ik helemaal niet lekker vindt.
Wordt het niet eens tijd dat de chatters hun koppen bij elkaar steken??
LYCOS BEDANKT
Be mindfull of your danger Lycos, Accept our help!