nietbezorgdnl schreef: ↑05 mei 2024 14:29
Hoi MoneyMan
uw kritische blik en (over het algemeen goed geïnformeerde comments) zijn waardevol vol de lezers. Wij moedigen dat zeker aan. Wel gaan wij graag inhoudelijk op een aantal punten in omdat u onterecht woorden zoals "misleiding" gebruikt en op sommige aspecten nét de kennis mist.
Er is niets onterechts aan. Ik heb de misleidende informatie één op één van jullie website gehaald. En de punten waarop ik de kennis zou missen hebben jullie nog niet aangetoond, dus dat soort statement zijn -los van het feit dat ze nogal lachwekkend zijn- ook vrij waardeloos.
Allereerst is onze dienst is een eerlijke dienst die opkomt voor benadeelde consumenten en met succes het geld terughaalt.
Dat succes moet ik op jullie blauwe ogen geloven. Ik hoop voor iedere consument die gebruik maakt van jullie diensten dat het waar is. Eerlijk was de dienst echter niet: je maakt gebruik van misleidende informatie.
Er is dus geen sprake van "wel dik geld voor krijgen" zoals u op 15 april aangeeft.
Beter lezen. Ik schrijf dat "het dik geld krijgen is" in zaken waarin jullie alleen maar een briefje en/of belletje plegen. En dat is ook zo.
De AV-suggestie van u is een goede. Die kunnen we wel wijzigen op die ene sectie. Wij hebben die 20% namelijk nog nooit geheven als een klant gewoon het product ontvangt.
Dat lijkt me verstandig. Sowieso omdat AV moeten passen bij wat je overeen wilt komen (vrij basaal punt overigens), maar daarnaast omdat juist daar je misleiding in zit.
Dat brengt ons bij het punt dat u 1 zaak heeft gevonden van ons (goed gedaan). Wij hebben er meerdere maar niet alle uitspraken staan op uitspraken.rechtspraak.nl. Wij kunnen u wel een lijst vonnissen geven maar die zijn dus niet altijd openbaar te vinden (maar hier een paar uit 2023: 10528222, 10635298, 10621233, 10641625). Er zijn er nog meer.
Wat moet ik met een rijtje getallen? Je kunt de uitspraken zelf publiceren, maar je zou op z'n minst de volledige ECLI en/of het volledig zaaknummer moeten kunnen noemen. Bovendien verzuim je aan te geven of die zaken uberhaupt succesvol zijn geweest.
Mogelijk zult u nooit in een situatie komen waarbij het u niet lukt om uw geld terug te halen maar anderen mogelijk wel. Wij raden u aan "grote woorden" als misleiding etc. en bepaalde insinuaties niet te doen. Ze zijn echt onterecht...
Mijn beschuldiging was verre van onterecht, ik heb jullie het bewijs geleverd. Er staat niets in mijn posts over jullie wat niet klopt. En het feit dat jullie het proberen goed te praten, maakt mijn bedenkingen alleen maar groter.
...en het is ook demotiverend om dergelijk commentaar te verwerken voor een unieke dienst die mensen echt maar dan ook echt verder helpt en het recht voor iedereen toegankelijk maakt voor dit soort zaken.
Tsja, jammer voor jullie. Je levert een dienst waarvan je je kunt afvragen wat de toegevoegde waarde is, je plaatst misleidende informatie op je website, je ontkent dat vervolgens en praat het goed, en dan moet ik medelijden hebben omdat het demotiverend is voor jullie? Wake up
Voor sommige mensen zijn een paar tientjes veel geld. Dat is ook de gemiddelde grote van een order bij webshops.
Dat dat zo is, weet ik als gerechtsdeurwaarder als geen ander. En dat is juist de reden dat ik die mensen hun eigen tientjes méér gun dan jullie.