LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitkijken met producten van Albert Hein

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Cor C
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:06

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door Cor C »

In ieder geval niet bij de kolenboer 8)

Leetje
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 mar 2005 11:03

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door Leetje »

Mr. T,

Bij de Jumbo geld dit voor veel producten, maar niet voor brood, gekoeld brood en banket producten. Dus niet op de roombroodjes ofzo.

jaja ik
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2006 21:47

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door jaja ik »

Hier bij de AH krijg je gewoon 35% korting over de bonusprijs als een bonusaanbieding de 35% stikker heeft.
Overigens flikt Nettorama het hier wel om plotseling dingen in de aanbieding te gooien, het gaat dan vaak om salades voor op toast of pannekoeken en ze doen dit zonder de mensen er op te wijzen. Je hebt natuurlijk wel zelf de verantwoordelijkheid om de data te controleren, maar bij de Nettorama wekt een extra aanbieding bij mij altijd ook extra argwaan op.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Typisch geval van met 1 hersencel boodschappen gaan doen en dan Appie de schuld geven van jou dyslexie.

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ach,goochelen met de data en de acties is tot daaraan toe... Maar ik kocht 2 weken geleden een pakje houdbare slagroom,t.h.t. 22 juli 2007.Ik knip het pakje open,gooi de slagroom in de kom en tot mijn grote verbazing was de slagroom zo bedorven dat het een en al klont was.Daarbij een extreem zure lucht.Ik heb de hele bende met kom en al terug gebracht naar de AH.Het antwoord: ach ja,die slagroom.Daar hebben we de afgelopen week al zeker 10 klachten over gehad.Op mijn vraag waarom men die zooi dan niet uit de schappen haalt kreeg ik als antwoord: nou ja,niet aan gedacht eigenlijk.De pakjes slagroom met die zelfde houdbaarheidsdatum staan nu 2 weken later nog steeds in de schappen.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

LindaLovelace


Geplaatst op 18 Nov 2006 00:38 door LindaLovelace
Typisch geval van met 1 hersencel boodschappen gaan doen en dan Appie de schuld geven van jou dyslexie.
Dat zeg ik ....gamma!

HdvC
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:32

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door HdvC »

dan Appie de schuld geven van jou dyslexie.
Zoek de vout :shock:

Ach wat verwacht je ook van iemand die zich LindaLovelace noemt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda_Lovelace

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door mr T. »

Bij de Jumbo geld dit voor veel producten, maar niet voor brood, gekoeld brood en banket producten. Dus niet op de roombroodjes ofzo.
Doen ze bij Jumbo ook niet erg moeilijk over weet ik uit ervaring. Heb wel eens een grote taart cadeau gehad van Jumbo (vestiging Euroborg Groningen). Geven ze tegen sluitingstijd weg wanneer het aan de datum is/komt.

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door Evy »

Ik kom bij AH en ook bij Plus zo vaak artikelen tegen die al langer over de datum zijn, zo zag ik bij AH pas nog een aantal pakken yoghurt die 10 dagen over de datum waren, en ook pakjes ham van meer dan een week over de datum, ik heb hier wat van gezegd tegen een medewerker, en die had iets van oh maar de ham ziet er nog wel normaal uit, dus als u een pakje wil plak ik er wel een sticker -35% op.

jiping

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door jiping »

Als iets over de datum is wordt het altijd verwijdert, dus dit was een vergissing en waar gewerkt wordt daar
Ik wilde anders pas een fles saus kopen bij de AH, er stonden er niet veel meer en die waren allemaal weken over de datum.
Gemeld bij een medewerker....................
Later die week stonden er nieuwe, maar wel gewoon met degene die over de datum waren ervoor! dus gewoon opnieuw gespiegelt.

Ik heb er 1 van achteraan gepakt en nog even gezegd dat de rest toch echt over de datum was.
Een tijd later stonden ze er nog.
Dat vind ik toch gewoon doelbewust mensen troep proberen te verkopen.

jiping

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door jiping »

een andere keer stonden er groentepotjes en daar zag ik beestjes over kruipen.
Als je beter keek zag dat onder de rand van het deksel, dus echt tussen de pot en het deksel kleine larfjes zaten.
Ook gemeld aan een medewerker.
Reactie; "ja, ze zitten niet ín de pot he" en hij werdt gewoon teruggezet.

Dat was de laatste keer dat ik daar geweest ben.
Was ook een heel slecht filiaal met enkel jongeren zonder enige begeleiding. :cry:

Iamdude
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2007 16:50

Re: Uitkijken met producten van Albert Hein

Ongelezen bericht door Iamdude »

Ik werk persoonlijk bij de AH, ja als vakkenvuller, Ik denk ik zet het er eerst even bij.

Dat hele idee van 'producten over de datum wordt als bonus verkocht' is een van de grootste nonsens die ik ooit heb gelezen.

U roept meerdere malen tegen mensen dat ze niet goed hebben gelezen waar het over gaat, maar weet u dat zelf wel? De bonus aanbiedingen zijn wekelijks door het hele land hetzelfde, dus dat verschilt niet per winkel. Legt u mij dan maar eens uit hoe 1 winkel dan over de datum producten als bonus kan wegzetten? Is er landelijk dan overal dezelfde dingen over week in week uit?

Wat eventueel kan voorkomen is dat een bonus product wat over de datum is, nog niet uit het schap is gehaald om vernietigd te worden, maar wat u nu suggereert is dat producten over de datum doelbewust als bonus worden verkocht. Misschien dat u deze details over het hoofd zag toen u dit schreef.

Winkels bepalen dus niet zelf wat er in de bonus wordt gezet, maar dat wordt landelijk besloten.

Ik hoop u daarmee recht te hebben gezet.

Gesloten