Actie wel of niet verlopen?
Actie wel of niet verlopen?
Hoi allen,
Laatst iets besteld bij clay and glow op de webshop, bij mijn bestelling stond (staat nog steeds) een actie dat je 2 kwastjes gratis krijgt zonder eind datum bij een multi masking kit.
Nu blijkt volgens de klantenservice de actie te zijn verlopen op 23 mei al maar als ik naar hun website gaat staat de actie er gewoon nog bij op de pagina van Bestellen zonder een datum of iets. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik hiermee de klantenservice wil niet helpen.
Laatst iets besteld bij clay and glow op de webshop, bij mijn bestelling stond (staat nog steeds) een actie dat je 2 kwastjes gratis krijgt zonder eind datum bij een multi masking kit.
Nu blijkt volgens de klantenservice de actie te zijn verlopen op 23 mei al maar als ik naar hun website gaat staat de actie er gewoon nog bij op de pagina van Bestellen zonder een datum of iets. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik hiermee de klantenservice wil niet helpen.
Re: Actie wel of niet verlopen?
Ik zie de actie niet staan hoor. Weet u zeker dat u het juist heeft gelezen?
Re: Actie wel of niet verlopen?
Ik zie 'm niet staan bij de enige multi masking kit. Ververs je pagina eens (CNTR-F5), wellicht dat jij een oude versie van de pagina bekijkt.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Actie wel of niet verlopen?
Wanneer ik door scroll zie ik wél staan dat je een " application brush " kunt bijbestellen en toevoegen ad € 5.95 . Niet dat het gratis is.mitmit2 schreef: ↑23 jun 2023 10:55Hoi allen,
Laatst iets besteld bij clay and glow op de webshop, bij mijn bestelling stond (staat nog steeds) een actie dat je 2 kwastjes gratis krijgt zonder eind datum bij een multi masking kit.
Nu blijkt volgens de klantenservice de actie te zijn verlopen op 23 mei al maar als ik naar hun website gaat staat de actie er gewoon nog bij op de pagina van Bestellen zonder een datum of iets. Wat zijn mijn rechten en wat kan ik hiermee de klantenservice wil niet helpen.
BTW : bij de Action kosten die kwastjes geen drol .
Re: Actie wel of niet verlopen?
Hoi allen, klopt je vind de actie niet via de website wel als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set
Omdat ik een account heb staat deze automatisch op NL.
Omdat ik een account heb staat deze automatisch op NL.
Re: Actie wel of niet verlopen?
Ik zie de actie nu ook. Als deze op de website staat moeten ze deze honoreren mijns inziens.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Actie wel of niet verlopen?
Ik zie de actie niet als ik op de link klik. Hebben ze hem dan al snel even weg gehaald?mitmit2 schreef: ↑23 jun 2023 17:40als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set
Re: Actie wel of niet verlopen?
In juni zag je inderdaad die actie. We zijn nu een maand verder, dus om nu te spreken van snel weggehaald?witte angora schreef: ↑28 jul 2023 08:55Ik zie de actie niet als ik op de link klik. Hebben ze hem dan al snel even weg gehaald?mitmit2 schreef: ↑23 jun 2023 17:40als je op de NL website zit met deze link https://www.clayandglow.com/nl/products ... asking-set
-
- Berichten: 32465
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Actie wel of niet verlopen?
O, ik zie het. Ik had dit topic niet eerder gezien, dacht dat het nieuw was. En ik ben niet de enige, kennelijk.
-
- Berichten: 566
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Actie wel of niet verlopen?
Welke toegang? Wat activeren? Heeft u de vraag gelezen?Lars Eriksson schreef: ↑28 jul 2023 08:42Het lijkt erop dat de periode waarin je er gebruik van kon maken voorbij is. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaar om te kijken of je de toegang opnieuw kunt activeren. Het is vervelend, maar je zult waarschijnlijk zelf actie moeten ondernemen om dit op te lossen.
Re: Actie wel of niet verlopen?
Jij reageert op 28 juli. Het openingsbericht is van 23 juni.Lars Eriksson schreef: ↑28 jul 2023 08:42Het lijkt erop dat de periode waarin je er gebruik van kon maken voorbij is. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaar om te kijken of je de toegang opnieuw kunt activeren. Het is vervelend, maar je zult waarschijnlijk zelf actie moeten ondernemen om dit op te lossen.