Bestelling Sapph

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Beatrixw
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2024 18:02

Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Beatrixw »

Op 16 oktober heb ik een bestelling geplaatst.
Bleek dat deze pas in december geleverd zou worden. (pre-order)
Op 26-11 een mail gekregen dat het klaar lag voor verzending, ook via de DHL site is dit te zien.
En verders gebeurt er niks meer, ook op mails wordt niet meer gereageerd.
Een heel kwalijke zaak, en ik ga er van uit dat dit niet zomaar kan.


Beatrix van der Westen

Methusalah
Berichten: 1542
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Methusalah »

Waarom zou het niet kunnen? Misschien is het niet op voorraad. Misschien spelen de feestdagen een rol.

Ze hebben geen uitleg gegeven?

NeoDutchio
Berichten: 13263
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het kan ook niet zomaar. Vandaar dat Radar er al een onderwerp over gemaakt heeft: https://radar.avrotros.nl/artikel/veel- ... merk-60918

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
26 dec 2024 12:42
Dit snap ik niet helemaal, temeer omdat er een tweede topic is. Heeft de redactie soms de OP verwijderd vanwege dubbelplaatsen, precies op het moment dat jij je reactie plaatste? Dan snap ik het wel.
Gaat verkeerd als iedereen in het tweede topic reageert.

Suus Anne
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2024 16:04

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Suus Anne »

Ik herken je probleem. Wacht al sinds 21 september op mijn bestelling van Sapph. In eerste instantie weken aan het lijntje gehouden, bestelling ontbinden en geld terug krijgen is niet mogelijk en nu is het radiostilte. Veel slappe smoezen ontvangen en nu reageren ze nergens meer op.

kirPOUW
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2025 17:41

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door kirPOUW »

Op dit moment wacht ik sinds 1-1-2025 op een bestelling van Sapph (GEEN PRE ORDER) juist allemaal uitverkoop items. Tot op heden zowel geen bestelling als contact kunnen krijgen met de webshop, zie hierover meerdere klachten hebben sinds januari van dit jaar dit probleem al meer mensen?

Ik had het gekocht met riverty achteraf betalen, dit is waarschijnlijk mijn geluk dat ik nog niet betaald heb. Ik kan alleen doordat Sapph niet reageert via welke manier van contact dan ook (mail, bellen of appen) ook geen annulering voortzetten. Hierover contact gezocht met Riverty, hopelijk kunnen hun het oplossen voor mij.

mochten er meer mensen zijn, hoor ik het graag.

Monique50
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2025 12:15

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Monique50 »

Hallo,
Ik ben al sinds 12 oktober 2024 met Sapph bezig. contact kan alleen via mail of app, je krijgt de standaard antwoorden terug als je geluk hebt. Bestelling kwam na 7 wk binnen (de helft) en ook hier ging het om afgeprijsde artikelen dus dat is geen pre order. Heb toen vooruit betaald dus moet nu nog steeds dik € 100.- terug hebben. Begin dec. de retour terug gestuurd en we zijn alweer 1.5 mnd verder en nog steeds niets gehoord of mijn geld terug. Ook heb inmiddels al weer meerdere keren contact proberen te krijgen maar helaas.

AngelicaArts
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2025 09:36

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door AngelicaArts »

Ik was ook in de veronderstelling dat het om uitverkoopproducten ging en niet om pre-orders. Heb in november 2024 een bestelling geplaatst van 2 setjes voor in totaal ongeveer 50 euro. Gelukkig wordt er wel op mijn mails gereageerd, maar vanaf februari krijg ik al te horen dat het dus om een pre-order gaat en dat ze verwachten binnen enkele weken te zullen uitleveren. In februari kreeg ik de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik op de priolijst gezet wilde worden. Ik wil gewoon die setjes dus laten weten dat ik op de prio lijst wilde. Die vraag kreeg ik een maand later nog een keer. En elke keer een standaard reactie dat het een pre-order is en dat ze over enkele weken zullen uitleveren en dat als mijn bestelling hun magazijn verlaat ik een track en trace zou krijgen. 3 weken geleden weer zo'n mail gehad. En deze week weer, als reactie op weer een mail van mij naar hun, zo'n reactie. Ik begin het beu te worden, maar ik wil gewoon die setjes! Heeft iemand hier inmiddels wel hun bestelling ontvangen?


Speedy123
Berichten: 3269
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Bestelling Sapph

Ongelezen bericht door Speedy123 »

AngelicaArts schreef:
15 aug 2025 09:43
Ik was ook in de veronderstelling dat het om uitverkoopproducten ging en niet om pre-orders. Heb in november 2024 een bestelling geplaatst van 2 setjes voor in totaal ongeveer 50 euro. Gelukkig wordt er wel op mijn mails gereageerd, maar vanaf februari krijg ik al te horen dat het dus om een pre-order gaat en dat ze verwachten binnen enkele weken te zullen uitleveren. In februari kreeg ik de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik op de priolijst gezet wilde worden. Ik wil gewoon die setjes dus laten weten dat ik op de prio lijst wilde. Die vraag kreeg ik een maand later nog een keer. En elke keer een standaard reactie dat het een pre-order is en dat ze over enkele weken zullen uitleveren en dat als mijn bestelling hun magazijn verlaat ik een track en trace zou krijgen. 3 weken geleden weer zo'n mail gehad. En deze week weer, als reactie op weer een mail van mij naar hun, zo'n reactie. Ik begin het beu te worden, maar ik wil gewoon die setjes! Heeft iemand hier inmiddels wel hun bestelling ontvangen?
https://radar.avrotros.nl/artikel/acm-w ... ding-61793
Honderden meldingen

De ACM ontving honderden klachten over UltraCool, een bedrijf dat via shopsapph.com lingerie en badmode van het merk SAPPH verkoopt. Klanten krijgen hun producten laat of helemaal niet geleverd en krijgen hun geld niet (op tijd) terug als ze hun bestelling annuleren. Ook melden consumenten dat het onduidelijk is wanneer ze een pre-order-artikel bestellen en dat de klantenservice slecht bereikbaar is.
Als ik u was zou ik toch maar eens de bestelling annuleren en snel uw geld terug vragen.

Plaats reactie