Ervaringen met webshop Cozey Maison

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fiepa

Ervaringen met webshop Cozey Maison

Ongelezen bericht door fiepa »

Beste mede-forumgebruikers.
Alvorens een lang verhaal te schrijven over Cozey Maison, en diens handelswijze en klant-(on)vriendelijke en respectloze benadering, ben ik op de eerste plaats benieuwd of er mede-forumgebruikers zijn die ervaringen hebben opgedaan met de aanschaf van producten bij Cozey Maison. Mijn ervaring is ronduit slecht te noemen, maar daarover later meer. Zei bemerkt dat Cozey Maison als koerierbedrijf .... Go Fo Express gebruikt.

Kortom: wie heeft er ervaring met Cozey Maison? Goede dan wel slechte ervaring...

Met vriendelijk groet
FiePa

Duc

Re: Ervaringen met webshop Cozey Maison

Ongelezen bericht door Duc »

Trustpilot:
https://nl.trustpilot.com/review/www.cozeymaison.de

Zegt denk ik wel genoeg, 405 reviews en allemaal 1 ster……
Daarnaast krijg ik direct een melding dat de website niet veilig is.
Dus waarom hier dit berichten?

Via FB, Insta of welk media kanaal iets besteld?

Zoek eerst eens uit of de webshop bestaat, geen dropshipper is en zoek op trustpilot naar de reviews.

U bent echt niet de eerste die nooit alle waarschuwingen over dit soort websites gelezen heeft en u zult zeker niet de laatste zijn.

NeoDutchio

Re: Ervaringen met webshop Cozey Maison

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik denk dat geen enkel forumlid ervaring heeft met deze webshop.

" De goederen worden rechtstreeks vanuit Azië verzonden en kunnen onderhevig zijn aan invoerrechten en btw, die door de klant moeten worden betaald."
Levertijd tot 10 werkdagen, oftewel 2 weken.
"Dick Ketstraat 14, 5645 LB Eindhoven, Nederland.(Keine Rücksendeadresse)", een woonhuis. En waarom in het Duits?
"Retouradres: Zodra u een terugbetaling heeft aangevraagd, sturen wij u ons retouradres in China."

In minder dan 1 minuut gevonden. Reden genoeg om er nooit te willen kopen.

Voordat je een fysieke winkel binnenstapt kijk je ook altijd eerst hoe het er uit ziet. Online is dat niets anders. Kijk naar het adres, KVK en de voorwaarden. Overduidelijk een malafide dropshipper.

Plaats reactie