LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nintendostunter.nl
Re: Nintendostunter.nl
Ook wij kunnen opgelucht ademhalen . Wij kregen wel na een paar dagen, afgelopen maandag, antwoord dat op hun site staat dat het 7 a 10 werkdagen duurt voordat het binnen is nadat de mail gestuurd is waarin staat dat het pakket verzonden is. En prompt een dag later gaat de bel en de postbode staat voor de deur met een pakketje uit Hongkong. Ik sprong een gat in de lucht. Ik ben blij dat het bij ons wel goed is gegaan en tot nu toe is mijn vertrouwen in het kopen op Internet nog niet erg aangetast. We gaan gewoon op dezelfde voet verder, zal alleen in de toekomst wel beter kijken of er duidelijke contact-gegevens staan.
Succes voor de mensen die nog niets ontvangen hebben.
Succes voor de mensen die nog niets ontvangen hebben.
-
Vorige week dinsdag bestelde ik in de avond een Nintendo DS Lite bij de Nintendostunter.
Nadat ik het geld had overgemaakt bekroop me het gevoel,dat ik zomaar,zonder te checken geld had overgemaakt.
Ik googlede en kwam op dit forum terecht.
Daarna heb ik meteen gemaild naar Nintendostunter,om te laten weten dat ik me zorgen maakte,omdat er rare dingen werden geschreven over hen.
Daarop kwam een geruststellende mail,dat er niets aan de hand was,en dat zij gewoon de door mij bestelde DS zouden toesturen.
Het is nu precies 9 dagen later,en de DS Lite ligt op te laden,en hij doet het prima.
Ik heb mij laten leiden/lijden door de onrust op dit forum.
Het pakje was netjes en aangetekend.En in de originele verpakking.
Ten onrechte heb ik hen bijna beschuldigd van oplichting.
Nadat ik dit geplaatst heb.mail ik hen ook nog even.
Nadat ik het geld had overgemaakt bekroop me het gevoel,dat ik zomaar,zonder te checken geld had overgemaakt.
Ik googlede en kwam op dit forum terecht.
Daarna heb ik meteen gemaild naar Nintendostunter,om te laten weten dat ik me zorgen maakte,omdat er rare dingen werden geschreven over hen.
Daarop kwam een geruststellende mail,dat er niets aan de hand was,en dat zij gewoon de door mij bestelde DS zouden toesturen.
Het is nu precies 9 dagen later,en de DS Lite ligt op te laden,en hij doet het prima.
Ik heb mij laten leiden/lijden door de onrust op dit forum.
Het pakje was netjes en aangetekend.En in de originele verpakking.
Ten onrechte heb ik hen bijna beschuldigd van oplichting.
Nadat ik dit geplaatst heb.mail ik hen ook nog even.
Ik heb een flashkaart gekocht en zowaar snel ontvangen maar deze werkt niet. Het is een buitenlandse versie die niet in nederland werkt. Ik heb heel veel emails geschreven maar krijg geen reaktie terug. Alleen maar de standaard reaktie dat mijn klacht in goede orde is ontvangen en dat ik spoedig een reaktie terug zal ontvangen.
Ze leveren waardeloos spul dus. Werkt misschien wel in andere landen maar niet in Nederland. En dan maar te zwijgen over hun klachtenafhandeling. Ik kan fluiten naar mijn centen.
Ik kan iedereen ten zeerste afraden bij de nintendostunter te kopen.
Niet doen dus mensen. KOOP NIET BIJ DE NINTENDOSTUNTER !
Ze leveren waardeloos spul dus. Werkt misschien wel in andere landen maar niet in Nederland. En dan maar te zwijgen over hun klachtenafhandeling. Ik kan fluiten naar mijn centen.
Ik kan iedereen ten zeerste afraden bij de nintendostunter te kopen.
Niet doen dus mensen. KOOP NIET BIJ DE NINTENDOSTUNTER !
Nou, ten onrechte onzeker gemaakt.... Ik denk dat bovenstaande persooon mazzel heeft gehad. Wij hebben 42 dagen geleden betaald, 1 maand geleden bericht gekregen dat het verstuurd zou worden (DSi met flashcard) en na vele mailtjes (waar geen antwoord op kwam ) uiteindelijk op 7 julie het bericht dat het nu echt verzonden was. Ook wij hebben nogsteeds NIKS binnen!! Los van het feit dat ook ik een verdrietig kind thuis heb die voor haar verjaardag een ds zou krijgen is het schandelijk dat ze zo slecht reageren.
Als ik de berichten lees heb ik nog stille hoop dat ook wij uiteindelijk nog de DSi voor mijn dochter zullen ontvangen maar ik moet toegeven dat ik me ernstige zorgen maak!! Heb gisteren wederom een boze brief gemaild. Mocht hier weer geen reactie op komen ga ik toch ook weer verder actie ondernemen. Ik ben het dus best eens met de uitspraak: Koop niet bij nintendostunter! Brengt over het algemeen een hoop stress met zich mee! Dan maar 20 euro meer betalen en binnen 5 dagen een DS in huis!!!
Als ik de berichten lees heb ik nog stille hoop dat ook wij uiteindelijk nog de DSi voor mijn dochter zullen ontvangen maar ik moet toegeven dat ik me ernstige zorgen maak!! Heb gisteren wederom een boze brief gemaild. Mocht hier weer geen reactie op komen ga ik toch ook weer verder actie ondernemen. Ik ben het dus best eens met de uitspraak: Koop niet bij nintendostunter! Brengt over het algemeen een hoop stress met zich mee! Dan maar 20 euro meer betalen en binnen 5 dagen een DS in huis!!!
Exact....
Mensen koop hier niets!!
Ik koop al meer dan 10 jaar online, maar durf te zeggen dat ik nu voor de eerste keer ben bedrogen.
Check check, dubbelcheck en je komt hier uit.. Niet impulsief zijn maar ff googlen voordat je iets besteld in een onbekende webshop.
succes.....
Mensen koop hier niets!!
Ik koop al meer dan 10 jaar online, maar durf te zeggen dat ik nu voor de eerste keer ben bedrogen.
Check check, dubbelcheck en je komt hier uit.. Niet impulsief zijn maar ff googlen voordat je iets besteld in een onbekende webshop.
succes.....
O jee...en ik heb ook besteld op deze webwinkel..zelfs twee nintendo's Vorige week had ik hen gemaild of ze konden aangeven wanneer de nintendo's bij hun de deur uit gingen, ook ivm een naderende verjaardag....Toevallig kwam ik daarna op dit forum.
Stom stom stom van mijzelf....Ik heb de nintendo's 15 juli besteld. Op mijn mail van vorige week heb ik nog geen reactie gehad. Nu ik jullie reacties lees snap ik waarom....
Stom stom stom van mijzelf....Ik heb de nintendo's 15 juli besteld. Op mijn mail van vorige week heb ik nog geen reactie gehad. Nu ik jullie reacties lees snap ik waarom....
Hallo, ook ik koop al jaren via diverse internetbedrijven. En normaliter check ik ook altijd of er een thuiswinkelkeurmerk op de site staat. Maar helaas, te gehaast besteld. Blind gestaard op de goedkoopste, dit wordt naar ik hier op het forum lees duurkoop! Jammer, ik hoop na diverse mails toch wat van ze te horen. Inmiddels heb ik de items maar bij een vertrouwd adres besteld.
Mocht ik nieuws hebben, laat ik het nog weten.
groet Ingrid
Mocht ik nieuws hebben, laat ik het nog weten.
groet Ingrid
Ook ik heb als regelmatig koper op internet een bestelling gedaan bij Nintendostunter.nl. Ik heb op 20 juni een DS betaald en gehoopt die voor de zomervakantie te ontvangen zodat de ds mee kon op vakantie, logisch toch? Maar wat kwam er .. geen ds, ik heb vele e-mails gestuurd en nooit een reaktie gekregen. Uiteindelijk dan maar toch bij bart smit een DS gekocht, mijn zoon zou hem krijgen voor zijn verjaardag dus wat doe je. Na mijn vakantie, begin augustus, nog STEEDS geen ds ontvangen, dus ik een boze e-mail gestuurd dat ik de ds wilde annuleren, en wat denk je ???? Krijg ik meteen een mail terug dat de ds (toevallig) net verstuurd is, en ja hoor na een week komt de ds binnen. Ik heb nog gemaild dat ik 'm niet meer wil en mijn geld terug, maar hoe vaak ik ook mail ik krijg geen reaktie mee, nu zit ik dus met een extra ds, dat maakt het wel dubbel zo duur. Ik heb dit nog nooit meegemaakt!!!! Dus mensen: wees gewaarschuwd, koop aub NIET bij deze firma !!! Misschien voor de mensen die nog wachten op een ds: mail dat je wilt afzien van de koop, wie weet is je bestelling opeens wel verzonden .... !!!!
-
- Contacteer:
Is het wel een echte?takken45 schreef:Krijg ik meteen een mail terug dat de ds (toevallig) net verstuurd is, en ja hoor na een week komt de ds binnen.
Of zo`n koreaanse/chinese kloon?
op 3 augustus liet ik een bericht achter, dat ik ook al meer dan 10 dagen zat te wachten. Inmiddels bij vertrouwd adres(Big Dennis) (of mag ik geen reclame maken? ) een andere R4 kaart gekocht. Na een week ontving ik ook het exemplaar van Nintendostunter, uit Hongkong! Op zich heb ik daar geen problemen mee, als het maar werkt en ja hoor, programma gedownload, en werkt prima.
Als Nintendostunter op zijn site vermeld, dat het wat langer duurt omdat dat het een importprodukt is, dan kun je als klant daar rekening mee houden.
Maar ik heb mijn les toch wel geleerd, toch bij vertrouwde, erkende thuiswinkeladressen blijven en dan soms maar wat meer betalen. Uiteeindelijk zijn we dan toch goedkoper uit.
Succes allemaal bij de verdere aankopen en blijf alert Ingrid
Als Nintendostunter op zijn site vermeld, dat het wat langer duurt omdat dat het een importprodukt is, dan kun je als klant daar rekening mee houden.
Maar ik heb mijn les toch wel geleerd, toch bij vertrouwde, erkende thuiswinkeladressen blijven en dan soms maar wat meer betalen. Uiteeindelijk zijn we dan toch goedkoper uit.
Succes allemaal bij de verdere aankopen en blijf alert Ingrid
de nintendo ds doet het gewoon met nederlandse spellen/r4 kaartje. ik heb inmiddels een nieuwe ds gekocht dus deze ligt bij mij in de kast, ik kan fluiten naar mijn centen want nu ze hem toch uiteindelijk na twee maanden geleverd hebben reageren ze niet meer om mails om het geld terug te boeken.
Wij hebben ook bij de nintendostunter besteld. Een week nadat we hadden besteld, hadden we zo iets van: waar blijft ons pakje. We kwamen op deze site.
Oei. We dachten ons pakjes komt niet meer. Maar, de 10e dag kwam het pakje met TNT post! Alles zat er bij en alles deed het gewoon.
We waren erg blij. En nintendostunter is zijn afspraak nagekomen: we leveren tussen 7 en 10 dagen. Wij hebben gelukkig een goede ervaring met deze afnemer!!!
Oei. We dachten ons pakjes komt niet meer. Maar, de 10e dag kwam het pakje met TNT post! Alles zat er bij en alles deed het gewoon.
We waren erg blij. En nintendostunter is zijn afspraak nagekomen: we leveren tussen 7 en 10 dagen. Wij hebben gelukkig een goede ervaring met deze afnemer!!!
Hallo allemaal,
Wie heeft er bij nintendostunter gekocht en daadwerkelijk niets ontvangen? Ik lees zoveel berichten hierover dat het meeste dus niet wordt ontvangen en je dus naar je geld kan fluiten. Ik ben ook nog afwachtend van een product, wat nu zogezegd al een week onderweg is. Al verschillende keren gemaild en krijg steeds antwoord terug dat het echt is verzonden maar 7-10 dagen kan duren. Vraag je om een trac en trace code dan ontvang je die echter niet. Zodra ik het rpoduct hebt ontvangen zal ik het hier ook zeker melden, maar ik geloof dat ik nu toch moet vrezen als ik dit alles zo leest. Stom van mezelf om niet eerst alles duidelijk uit te zoeken.
Wie heeft er bij nintendostunter gekocht en daadwerkelijk niets ontvangen? Ik lees zoveel berichten hierover dat het meeste dus niet wordt ontvangen en je dus naar je geld kan fluiten. Ik ben ook nog afwachtend van een product, wat nu zogezegd al een week onderweg is. Al verschillende keren gemaild en krijg steeds antwoord terug dat het echt is verzonden maar 7-10 dagen kan duren. Vraag je om een trac en trace code dan ontvang je die echter niet. Zodra ik het rpoduct hebt ontvangen zal ik het hier ook zeker melden, maar ik geloof dat ik nu toch moet vrezen als ik dit alles zo leest. Stom van mezelf om niet eerst alles duidelijk uit te zoeken.
Hoi hoi ,
Inmiddels hebben wij na maanden geld cash thuis gestuurd gekregen in een envelop. Voor ons is het verhaal dus hier geeindigd.
Groetjes!
Inmiddels hebben wij na maanden geld cash thuis gestuurd gekregen in een envelop. Voor ons is het verhaal dus hier geeindigd.
Groetjes!
Hallo Allemaal,
Ik heb ook een nintendo besteld bij nintendostunter. HAd al eens eerder daar besteld en toen was alles goed gegaan. Nu duurde het maar voor dat mijn nintendo binnen kwam, ben toen gaan google en kwam op deze site terecht nou daar werd ik niet vrolijk van wat ik daar allemaal las . Ik zag het allemaal al voor me, geen nintendo en mijn geld kwijt. Ben direct gaan mailen naar nintendo stunter en die gaf mij door dat ik me geen zorgen moest maken en dat mijn nintendo echt wel zou komen. Ik had er eerlijk gezegd helemaal geen vertrouwen meer in. 14 oktober besteld en betaald en op 27 oktober nog niets in huis. Nog eens de voorwaarden door gelezen en daar stond dat de nintendo uit hong kong vandaan komt en daar zit echt een levertijd aan vast van zeker wel 3 weken. Jammer dat nintendo stunter dat niet in de voorwaarden zet en allemaal maar zet 7-10 dagen. Maar om een lang verhaal kort te maken op 1 november stond de postbode op de stoep met mijn nintendo . Nintendo stunter komt zijn bestelling bij ons dus wel af te leveren en dat mag dan ook wel gezegd worden.
Ik heb ook een nintendo besteld bij nintendostunter. HAd al eens eerder daar besteld en toen was alles goed gegaan. Nu duurde het maar voor dat mijn nintendo binnen kwam, ben toen gaan google en kwam op deze site terecht nou daar werd ik niet vrolijk van wat ik daar allemaal las . Ik zag het allemaal al voor me, geen nintendo en mijn geld kwijt. Ben direct gaan mailen naar nintendo stunter en die gaf mij door dat ik me geen zorgen moest maken en dat mijn nintendo echt wel zou komen. Ik had er eerlijk gezegd helemaal geen vertrouwen meer in. 14 oktober besteld en betaald en op 27 oktober nog niets in huis. Nog eens de voorwaarden door gelezen en daar stond dat de nintendo uit hong kong vandaan komt en daar zit echt een levertijd aan vast van zeker wel 3 weken. Jammer dat nintendo stunter dat niet in de voorwaarden zet en allemaal maar zet 7-10 dagen. Maar om een lang verhaal kort te maken op 1 november stond de postbode op de stoep met mijn nintendo . Nintendo stunter komt zijn bestelling bij ons dus wel af te leveren en dat mag dan ook wel gezegd worden.
Hallo,
Heb zelf al een 10 keer besteld bij nintendo stunter.
En 1 keer hebben ze 1 dag te laat de spullen afgeleverd.
Kaartjes die het niet doen moet je op het volgende letten:
1.Wat voor ds heb je.
2.Welke software.
Een kaartje voor een ds doet het niet op een dsi!!!
Ik heb zelf hele goede ervaringen met hun!
Maar voor de mensen die niks hebben gehad is het zeker niet leuk.
Heb namelijk via de telefoon contact gehad met ze.
En hun doen alleen bemiddelen met hong kong.
Dus als mensen vragen hebben hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Ronald
Heb zelf al een 10 keer besteld bij nintendo stunter.
En 1 keer hebben ze 1 dag te laat de spullen afgeleverd.
Kaartjes die het niet doen moet je op het volgende letten:
1.Wat voor ds heb je.
2.Welke software.
Een kaartje voor een ds doet het niet op een dsi!!!
Ik heb zelf hele goede ervaringen met hun!
Maar voor de mensen die niks hebben gehad is het zeker niet leuk.
Heb namelijk via de telefoon contact gehad met ze.
En hun doen alleen bemiddelen met hong kong.
Dus als mensen vragen hebben hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Ronald
nu we het toch over Nintendo hebben kan ik ook nog wel wat advies gebruiken. Mijn kids hebben ieder zo'n ding en slechts een paar spelletjes omdat die zo schreeuwend duur zijn. Ik ben een absolute nitwit op dit gebied maar ik ga er vanuit dat er nauwelijks mensen zijn die zo veel spellen kopen voor de ds en dat er wel op andere manieren spelletjes te krijgen zijn. Ik zou alleen niet weten hoe. Ben totaal niet thuis in die scene. Iemand raad?
-
Dus je wilt eigenlijk weten hoe je ze ilegaal kunt krijgen
Denk niet dat tros radar daar zo blij mee is.
Maar ik zou zeggen google eens even dan vind je vast wel iets
Denk niet dat tros radar daar zo blij mee is.
Maar ik zou zeggen google eens even dan vind je vast wel iets
Wie heeft het hier over "illegaal", ik heb het over een "andere manier".
Na een week zijn ze wel uitgespeeld met een game. Ik gebruik Nintendo namelijk ook als babysitter Zo handig als de 1 naar zwemles moet en de ander moet dus mee en gaat Nintendo-en in plaats van heen en weer wippen op mijn schoot, mijn aandacht vragen als ik met andere moeders praat etc etc. Er gaat toch niemand meerdere spellen per maand "kopen"? Heb helaas geen geldboom in mijn tuin.....
Na een week zijn ze wel uitgespeeld met een game. Ik gebruik Nintendo namelijk ook als babysitter Zo handig als de 1 naar zwemles moet en de ander moet dus mee en gaat Nintendo-en in plaats van heen en weer wippen op mijn schoot, mijn aandacht vragen als ik met andere moeders praat etc etc. Er gaat toch niemand meerdere spellen per maand "kopen"? Heb helaas geen geldboom in mijn tuin.....
-
Niet jezelf proberen te verdedigen.
Zolang jij met een "andere manier" niet het 2e hands kopen bedoelt is het gewoon ilegaal.
Heb je jezelf weleens afgevraagd waarom er tegenwoordig heel veel spellen voor de DS hier niet eens meer uitgebracht worden? Omdat iedereen zichzelf helemaal suf kopieerd voor dat platform.
En kom dan niet aan, met ze verdienen genoeg en die onzin.
Er sluiten tegenwoordig meer game studios hun deuren dan dat er nieuwe bijkomen.En ja dan kan er inderdaad niet iedere maand een nieuw spel gekocht worden.
Dat kon in mijn tijd met de gameboy en nes ook niet.En toch vermaakte ik me prima met de spellen die ik had, juist omdat ik geen andere had moest ik ze wel helemaal uitspelen.
Zolang jij met een "andere manier" niet het 2e hands kopen bedoelt is het gewoon ilegaal.
Heb je jezelf weleens afgevraagd waarom er tegenwoordig heel veel spellen voor de DS hier niet eens meer uitgebracht worden? Omdat iedereen zichzelf helemaal suf kopieerd voor dat platform.
En kom dan niet aan, met ze verdienen genoeg en die onzin.
Er sluiten tegenwoordig meer game studios hun deuren dan dat er nieuwe bijkomen.En ja dan kan er inderdaad niet iedere maand een nieuw spel gekocht worden.
Dat kon in mijn tijd met de gameboy en nes ook niet.En toch vermaakte ik me prima met de spellen die ik had, juist omdat ik geen andere had moest ik ze wel helemaal uitspelen.