LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

aha dus je had een tip van iemand waar het dus wel goed bij gegaan is.

via de chat zeiden ze ook al dat er meer positieve berichten zijn dan negatieve......
en hier hebben ook mensen geschreven die wel de produkten ontvangen hadden. Alleen de communicatie is zeer slecht.

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Mvms »

door alle reacties op dit forum inderdaad toevallig 8)

humphrey
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 aug 2007 10:57

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door humphrey »

Zoals gezegd; er zijn ook webwinkels die en goedkoop zijn, en snel leveren, en bereikbaar zijn en bovendien goede service verlenen. Ik zal geen reclame voor ze maken want u kunt ze niet missen als u op de goede manier zoekt.

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

ik zal tenminte in ieder geval voortaan kiezen voor zelf ophalen bij zoiets!!!! Als je dan niets geleverd krijgt is het niet zo erg dan heb je je geld in ieder geval nog.

Maar nu met die live chat is er misschien wat vooruitgang. Ik hoor graag van mvsm hoe het zaterdag geweest is met ophalen en op welk adres ze nu precies zitten (willemskade).

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

Ik hou deze site goed in de gaten want ik ben ook heeeeeeeeeel benieuwd hoe het verloopt in Schiedam en ook ik wil graag het juiste adres!

Die live-chat knop heeft bij mij nog niet gewerkt, maar ik blijf het proberen....

nick70
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2007 14:54

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door nick70 »

Ik heb zoals beloofd per mail, mijn geld vandaag terug gekregen, heb net gekeken en het staat erop, Gelukkig...

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Even een update.,Kreeg zaterdag een mail dat mijn bestelling wat er is is afgegeven op het postkantoor,dus deze week moet het grootste gedeelte aankomen.
Vrijdag zijn de 30 dagen om.

En inderdaad ik heb mijn internetles geleerd,en gewoon besteld en betaaldter goeder trouw omdat ik nog altijd geloof in de goedheid van de mens, ga ik er vanuit dat het goedkomt.

Die livechat is een zeer goed communicatiemiddel op dit moment

queenie1000
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 okt 2007 21:20

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door queenie1000 »

zo te zien zit er wel beweging in van hun kant uit.......1 heeft de betaling ontvangen en bij de ander een gedeeltelijke zending......

wordt vervolgt zullen we maar zeggen

stroop
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2007 13:05

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door stroop »

Ik heb contact gehad met de leverancier (via de chat).

Het is blijbaar zo druk dat de leverancier(s) van Fun-Toys het niet aankan (dat ze die leeggekocht hebben!!).

Tevens werd even gemeld dat ze weten dat ik berichten plaats op deze site. Daar staat blijkbaar een aantekening van in mijn dossier.

Verder werd ik wel netjes te woord gestaan en werd e.e.a. uitgelegd. Ik heb toen nog aangegeven dat we wel meer aan de klantenservice moeten doen dat dat al een heleboel ergernis zal schelen bij de mensen die bestellen, mailen en vervolgens niets horen.

Verder dus nog maar even afwachten tot de spullen binnen zijn............

Mvms
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2007 11:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Mvms »

Ik heb het meeste moeite met het feit dat je geen reactie op je mail krijgt. Ze beloven binnen 2 werkdagen te antwoorden en als je dan opnieuw contact zoekt en nog geen antwoord krijg baal je.
Als QTT zijn klantencontact verbeterd en mensen beter antwoord geven scheelt dat voor beide kanten een hoop ellende. Want via de chat krijg je wel antwoord.
En Humprey, ben het met je eens dat er een hoop andere goede winkels zijn. Maar mijn reden om voor QTT te kiezen was en een goede ervaring van een kennis en het feit dat ik het in de buurt kon ophalen wat me de verzendkosten bespaart. En ik dan bij aflevering kon betalen.
Volgens KvK is QTT een nieuw startend bedrijf en soms moet die ook de voordeel van de twijfel geven. Ik bestel regelmatig via internet en dit is het eerste bedrijf waarbij het contact moeilijker verloopt. 8)

humphrey
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 aug 2007 10:57

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door humphrey »

@Mvms

Het is goed om te geloven in de goedheid van de mens en uiteraard verdient iedere ondernemer een kans. Ik vermoed dat de problemen echter niets te maken hebben met het startende ondernemer zijn. xxx xxxx is al lange tijd ondernemer en gezien de links richting oplichtings- en misbruik praktijken klinkt een eerder faillissement mij niet vreemd in de oren. Lijkt mij een kwestie van snel geld willen verdienen zonder ondernemersplan en zonder lange termijnvisie. Kortom: snelle opkomst en snelle neergang.

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Ik heb ook besteld bij qtt fun toys. Al op 25 augustus. Bij de betaling geen email ontvangen, eigenlijk tot op heden helemaal niks ontvangen, behalve een overzicht van de bestelling. Bij de live chat heb ik nog niemand getroffen.

chevy20
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2007 18:26

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door chevy20 »

qwertyuiop
Laatst gewijzigd door chevy20 op 22 okt 2007 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Fun-toys

Van hun "website";
Contact met ons...

Contact opnemen - Kan ik jullie telefonisch bereiken

U kunt ons niet bellen. U kunt service en informatie uitsluitend aanvragen via onze on-line klantenservice. Het grote voordeel hiervan is dat alles direct gedocumenteerd staat en ons team U beter en sneller van dienst kan zijn.

Indien u niet de keuze maakt bij de vraag "Uw vraag betreft" heeft u kans dat uw vraag niet beantwoord wordt. Tevens dient u bij vragen over uw bestelling altijd uw bestelnummer te vermelden.

Ps:

Bedenk altijd dat beleefdheid meer waard is dan negatieve teksten en dreigementen. Onze medewerkers zijn dan niet verplicht te antwoorden en hebben toestemming uw melding te verwijderen. Wij zullen altijd ons best voor u als klant blijven doen.
-----------------------------------------------------------
Lekker hoor, zo'n "winkel".

In ieder geval uit het handelsregister;
Fun-Toys Heesch 17211190 0000
Rubensstraat 4, 5384LK Heesch Hoofdvestiging

Fun-Toys 24411392 0000
Willemskade 5 A, 3114CM Schiedam
--------------------------------------
Wanneer u uw bestelling wilt afhalen in Schiedam ontvangt u zodra uw goederen klaarstaan een afhaal-bericht, in dit bericht staat uw afhaalnummer. U kunt dan op zaterdag tussen 12:00 uur en 16:00 uur uw bestelling afhalen.
---------------------------------------
Iemand van de vestiging in Heesch neemt dan contact met u op en u kunt dan in overleg een afspraak maken om af te halen.
U hoeft niet vooruit te betalen, betalen kunt u bij het afhalen.
--------------------------------------
Iemand van de vestiging in Bussum neemt dan contact met u op en u kunt dan in overleg een afspraak maken om af te halen.

BUSSUM ???? (reactie grootvader)
==========================================
Willemskade Schiedam

Vanaf Rotterdam (c) De Schiedamseweg-Rotterdamsedijk linksaf over het water (rechts= Broervest) volgende brug weer over en linksaf (Nieuwe Haven) na volgende brug direct rechtsaf. (corr. na eerder foutje)
Vanaf afslag Vlaardingen oost 19 (vanuit Rotterdam/Den Haag onder de weg door, helemaal rechtuit tot aan het water.Daar rechtsaf en over de volgende brug weer rechts.
-----------------------------------------------
Rubensstraat Heesch

Afslag Oss 15 (richting Heesch)
Bij rotonde links,volgende rotonde rechts, 3-e straat rechts,1-e links,2-e rechts.
-----------------------------------------------
Van Bussum dus geen gegevens.

Maar........... gezien hun verberg-gegevens zou het mijn "winkel" NIET zijn!!!

Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 10 okt 2007 16:04, 2 keer totaal gewijzigd.

essy68
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2007 12:32

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door essy68 »

Vandaag 5 van de 7 bestellingen binnen gekregen.
Nog even wachten op de andere 2 maar zijn verjaardag kan gewoon met deze cadeau's gevierd worden.

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Ik heb dus 25 augustus 2007 een playmobil bestelling gedaan, bestelnr. 070825-204807-8796 en het bedrag 267.75 is 27 augustus afgeschreven. Mijn zoon is 1 okt. jarig, dus ik dacht dat ik dat mooi op tijd had geregeld. Tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen, zelfs niet een berichtje van zus of zo. Ik had begrepen dat je een email zou krijgen als de betaling binnen was. Dit heb ik niet gehad en daarom stuurde ik een mailtje. Geen bericht teruggehad. Als je nu een mailtje stuurt krijg je een berichtje dat je alleen via het contactformulier berichten kunt versturen. Maar daar krijg je ook geen reactie op. Als je een mail verstuurt naar [email protected] krijg je ook geen contact. Telefoonnummers ??? die ik heb, zijn opgezegd. Kortom het kost je heel veel tijd om contact op te nemen, resultaat geen contact. Dus als ik iemand een advies mag geven, ze hebben de zaken niet onder controle. Dan kun je maar beter iets meer betalen, als je je spullen maar krijgt. Mocht er goed nieuws te melden zijn (er zijn ook succes stories op dit forum), dan zal ik dat ook melden.
Ik was nog wel beniewd of mariska11 nog d'r bestelling heeft gehad of geld terug. En Mvms ik ben ook benieuwd naar je bevindingen. Kun je er naar informeren, dat wanneer je met de bestelbon naar Schiedam gaat en je hebt aangegeven bezorgen, of ze je daar de spullen gewoon meegeven indien voorradig??? En anders iets anders ervoor uitzoeken ofzo? Want het lijkt mij een goed idee de 20 ste erheen te rijden, dan is het maar afgehandeld. Dit kost ook veel tijd enzo.

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

ik heb begin van de week een mail gehad dat de spullen deze week geleverd zullen worden. dit zeiden ze vorige week ook en toen ik bestelde zou het wel binnen 8 dagen lukken. heb nog niets ontvangen en de verjaardag van mijn dochtertje is alweer een week geleden......
heb inmiddels maar andere cadeaus gekocht, kan haar niet aan het lijntje houden. ik heb zelf het idee wel aan het lijntje gehouden te worden. in spanje zeggen ze manana, manana, maar bij fun toys komt het "deze week".........
ik ben inmiddels langs de politie gegaan en zij hebben mij geadviseerd om evt. een incassobureau in de arm te nemen als de spullen deze week niet worden geleverd.

klant is koning?????????

Helena1972
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 sep 2007 20:55

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door Helena1972 »

vism002, jouw verhaal lijkt op het mijne. Besteld, betaald en daarna geen enkel contact. Wij denken er ook over naar Schiedam te rijden, alleen hebben we de spullen inmiddels al ergens ander gekocht want verjaardag etc etc. Die spullen hoef ik dus niet, wel graag mijn geld of........iets anders uit het ongetwijfeld goedgevulde magazijn van de fa. Fun-Toys.
Het schijnt dat ze de posts op dit forum lezen, dat ze daar uberhaupt tijd voor hebben is me een raadsel......die tijd kunnen ze beter besteden aan het te woord staan van de klanten :?

vissm002
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 okt 2007 17:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door vissm002 »

Ja Helena 1972, volgens mij is jouw eerste melding al op 5 september en nu inmiddels 10 oktober. En het eerste bericht van mariska11 is op 1 oktober. Zij heeft de bestelling inmiddels wel. Ze zijn dus selectief. mariska11 voor hoeveel euro's had je besteld? Was het alleen playmobil of ook Lego?

En aan iedereen; Is er ook iemand die inmiddels geleverd heeft gekregen, die niet iemand aan de telefoon heeft gehad of een email (zonder standaard tekst) heeft ontvangen.

Helena 1972 het lijkt wel of ze de hele maand augustus overslaan. Heb jij overigens al live gechat?
Nou we wachten maar weer af.

mariska11
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2007 11:19

Re: opgelicht door www.qtt.winkelslim.nl

Ongelezen bericht door mariska11 »

ik heb nog geen spullen in huis. ze zeggen alleen dat het wordt geleverd, maar dat zeiden ze vorige week ook.....

Gesloten