LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring BigDennis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Miep72

Re: Slechte ervaring BigDennis

Ongelezen bericht door Miep72 »

Supersnel wil ik niet zeggen....zat al vanaf 27 Oktober op mijn spullen te wachten en op de mails werd gewoon niet greageerd en de telefoon niet opgenomen. Pas nadat ik een mail stuurde met in het onderwerp " negatieve reacties gelzen over BigDennis" werd er pas echt actie ondernomen. Nee ik kan het nog steeds niet goed praten!

Slaapt

Ongelezen bericht door Slaapt »

Gelukkig! Dus dit betekent dat ik als ik mijn geld terug wil krijgen door moet gaan met zeuren? Mijn spullen zijn na ruim een maand en talloze mailtjes en telefoontjes geleverd met uitzondering van een bep artikel, hier zou ik het geld van terug gestort krijgen. Net even gekeken na het lezen van deze positieve berichten, helaas, bij mij nog niets gestort! Te gek toch eigenlijk dat het zo moet!!

Miep72

Ja ik vind het ook belachelijk!! Maar je moet inderdaad een niet al te nette mail schrijven.......volgens mij werkt dat het beste.
Enne positief ben ik nog steeds niet over bigdennis.

Ecko

Ongelezen bericht door Ecko »

Op dinsdagavond 12 december heb ik een bestelling gedaan en betaald met IDEAL.
Op woensdag 13 december kreeg ik een mail van Bigdennis dat mijn pakket verzonden was, met daarin een link om via TNT het pakket te volgen.
Donderdagochtend 14 december werd het pakket al thuis bezorgd. Alles naar volle tevredenheid.
Prima BIGDENNIS niks dan lof...

Miep72

Dan heb jij geluk gehad!

hhjm

Ongelezen bericht door hhjm »

Donderdag 14 december besteld en betaald via ideal en 16 december pakket keurig verpakt ontvangen. Prima Bigdennis.

Slaapt

'Prima Bigdennis' ?? Waar las ik dat toch eerder...?

Rbp

Ongelezen bericht door Rbp »

Ook ik heb besteld bij Bigdennis. Vorige week een bestelling geplaatst: een usb stick en een spindel dvd's. Na het lezen van de negatieve berichten leek het mij verstandig om de eerste bestelling klein te houden. Bij mij was alles binnen vijf dagen in huis en zeer goed verpakt en dat laatste is wel eens anders bij andere bedrijven.

Grappig is wel dat je die Miep72 ook op andere fora tegenkomt en hij/zij per definitie negatief is, misschien uit op gratis producten ?

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik ik voldoende vertrouwen heb in Bigdennis en daar zeker nog een keer wat ga bestellen.

Slaapt

Hoi, ik ben geen Miep en ik ken Miep niet, maar wat ik hier in dit forum schrijf is niet verzonnen en komt overeen met de ervaringen van genoemde Miep en de anderen... Ook ik heb goede ervaringen met ddvd.nl, helaas is er tijdens de omschakeling van ddvd.nl naar bigdennis veel verkeerd gegaan en dat moet gewoon netjes opgelost worden! En daar blijken ze nogal moeite mee te hebben.

Jaap Schoonhoven
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jaap Schoonhoven »

Ik heb 2 weken geleden een spindel met dvd's bij Bigdennis bestelt, maar tot op heden is er nog niets geleverd. Heeft iemand anders dezelfde slechte ervaring met Bigdennis anno nu? :evil:

jessinha

Ongelezen bericht door jessinha »

Ik heb een keer een kapot geheugenkaartje ontvangen. Ik moest toen het kaartje terugsturen, maar als bleek dat hij wel zou werken dan moest ik extra kosten gaan betalen. Vond dat niet zo netjes, want voor het zelfde geld ruilen ze het om. En die extra verzendkosten moest ik ook zelf voor opdraaien.

Een andere keer heb ik ontzettend lang op een bestelling moeten wachten. Sindsdien bestel ik mijn spullen bij een andere webshop.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Bestel al jaren bij BIG DENNIS en nooit problemen gehad.
Blijkbaar gaat het goed, sinds 2006 tot nu geen reakties

Gr
ATESLI

Gesloten