Lowieze schreef: ↑10 dec 2021 08:45
Er is een nieuw landelijk telefoonnummer voor vaccintwijfelaars.
Mensen die twijfelen over het nemen van een coronavaccin kunnen vanaf 13 december dagelijks tussen 8.30 en 16.30 uur bellen met het nieuwe nummer: 088-755 57 77.
https://www.nu.nl/coronavirus/6172369/n ... natie.html
Ik denk dat veel van die figuren zover de informatiefuik zijn ingezwommen dat je die er niet meer uitkrijgt, maar goed, elke bekeerde is een spuit in de goede richting.
Ik volg trouwens een paar mensen op dat digitale riool, eeuh twitter, die ook in een aantal van die telegram wappie groepen meekijken, en af en toe een screenshotje delen. Je wilt echt niet weten wat voor figuren daar tussen zitten.
Ene Youri heeft zichzelf "staatsloos" verklaard, en en-passant uitgevonden dat de Nederlandse grondwet ongeldig is, en dus is hij gestopt met het betalen van zorgpremies etc. Deurwaarders lopen af en aan, die tracht hij af te serveren met pseudo-juridisch geraaskal.
En vanaf daar gaat het echt rap bergafwaarts, want hij heeft bijvoorbeeld een boek gevonden waaruit blijkt dat de Nederlandse staat niet bestaat, maar eigenlijk een bedrijf is, wat is ingeschreven in de Amerikaanse staat Columbia
.
Verder kijken/lezen op zijn site trek ik niet, maar er is nog meer.