Je beschrijft exponentiele groei, terwijl dat juist niet optreedt bij R=1
Bij een R van 1 wordt een besmetting gemiddeld 1 keer doorgegeven. En dat is niet per dag, maar gedurende de hele periode van besmettelijkheid.
Je beschrijft exponentiele groei, terwijl dat juist niet optreedt bij R=1
Want die laatste zijn minderwaardig? Ik vergelijk branches met een personeelstekort met elkaar. Oplossingen zijn altijd om het werk interessant te maken, dat kan door fijne uren, meer loon en dergelijke, maar vaak vertikken ze dat.Lowieze schreef: ↑28 okt 2021 10:02Sorry, ik lees dit nu pas, maar werkelijk, u vergelijkt zorgpersoneel met horeca-, supermarktpersoneel etc.?Nijogeth schreef: ↑27 okt 2021 22:38En dus moeten we ons allemaal weer gaan opofferen? Het aantal mensen dat ik ken dat op hun werk op hun laatste benen loopt is ook gigantisch. Horecapersoneel, supermarkt personeel, pakketbezorgers, vrachtwagenchauffeurs, noem maar op. Overal ligt de werkdruk hoog en zijn er te weinig mensen beschikbaar. En die werkdruk ligt in sommige sectoren juist zo hoog door de coronamaatregelen, waar ook nog eens gigantische onzekerheid uit voorkomt in veel meer sectoren.Lowieze schreef: ↑27 okt 2021 22:11
“We” worden panisch omdat we maar niet van die wachtlijsten afkomen. Mensen die al een paar maanden uitstel kregen voor een reguliere behandeling, waarbij vermoedelijk een ic-bed nodig is, moeten nog steeds wachten.
Plus dat het verplegend personeel op zijn laatste benen loopt, dus het zit er wel in dat in de komende wintertijd we het met minder personeel zullen moeten doen. Steeds meer mensen in de verpleging melden zich ziek of nemen ontslag.
Daar ben ik even stil van.
Tja, ik denk niet dat je alle ongevaccineerden kan bereiken en zover krijgt dat ze toch een spuit nemen.... lees op facebook bij die wappies zulke idiote dingen dat ik mij wel eens afvraag hoeveel er rijp voor een inrichting zijn.... niet normaal die gedachten gangen van dat soort luitjes.moederslink schreef: ↑28 okt 2021 16:16
Mensen zijn roekeloos en ongeïnformeerd.
En dat slechts een paar uur rijden bij ons vandaan.
Mensen neem toch aub een vaccin, beter een vaccin dan amechtig op een IC liggen en zelfs doodgaan.
Ik begrijp er steeds minder van
Ik heb ze nog gekker gelezen, alsof de Gestapo bij ze binnen gaat vallen, slaan eten en drinken in ja zelfs water... dat ik echt zoiets heb...opsluiten en wegwezen met die idioten.moederslink schreef: ↑28 okt 2021 17:04( sarcasme aan_ wappietaal)
De Chinezen hebben dit expres gedaan om de wereld over te nemen.
Door de chemtrails wordt rotzooi over de wereld uitgestort.
UFO.s houden zich nu nog even schuil, maar de aliens komen.
Je DNA wordt veranderd door het inënten.
Tuuuuurlijk!
( sarcasme uit _wappietaal ).
RTL nieuws
Nee hoor. De aarde is een kubus. Dat heeft Neil Legweak zelf geconstateerd toen hij in de ruimte was. En ik geloof hem, want dat wist ik als kind al. Hoe kunnen anders de straten waterpas recht lopen?
Twee keer onjuiste meninig.
Andere redenen, waarom na een besmetting een vaccin wordt aangeraden:
Die herbesmettingsmythe blijft maar rondspoken. Het is veel minder frequent dan men denkt, want in Nederland ...Lowieze schreef: ↑28 okt 2021 10:08Opnieuw besmet raken is niet extreem zeldzaam. Wel is het zo dat je bij opnieuw besmet worden er zelf nauwelijks last van zult hebben, misschien een snotneus en wat hoesten. Ik heb over verschillende mensen gelezen die vorig jaar corona hebben gehad en nu, met de Deltavariant, opnieuw besmet zijn geraakt.
Laat je niet teveel meesleuren.moederslink schreef: ↑28 okt 2021 16:16Delen van Oost-Europa , Roemenië en Bulgarije voorop, lijden onder een dramatische toename vh aantal besmettingen en doden. Op dit moment koploper in de wereld . Slechts zo.n 30 % is volledig gevaccineerd. Alle IC bedden bezet, gangen vol met naar adem happende patiënten en medisch personeel dat af en aan rijdt met in zwart plastic gewikkelde lichamen. Een gezondheidsramp! [...] Ik begrijp er steeds minder van
Het ging over mensen, waarvan het immuunsysteem niet of nauwelijks reageert op de gewone dosis.
Wie beweert dit?