Tja sorry, ik keek bij het product dat u aangaf in uw OP. Ik nam, kennelijk foutief, aan dat u dat product had gekocht toen het onder die naam verkocht werd.
Dat product is namelijk nog wel te vinden op de desbetreffende site, uitverkocht weliswaar.
https://www.keepersport.nl/shop/artikel ... omo-4.html
welke wettelijke garantie? In de wet is hier niet direct iets over vastgelegd. Er bestaat zoiets als het conformiteitsbeginsel, dat is hier natuurlijk volledig toepasbaar.
De vraag is alleen niet of het product conform was, want het product was wel conform. De vraag is of de webshop tekortgeschoten heeft in haar informatieplicht. Op dat punt verschillen we van mening. U meent dat deze informatie niet geplaatst moet worden op de plek waar het nu staat. Ik ben van mening dat ze hier zeker niet in zijn tekortgeschoten. Zoals ik al aangaf is de weergave niet heel veel anders dan andere webshops (niet dat dat direct iets zegt), andere webshops hanteren ook dat ze productspecifieke eigenschappen plaatsen onder een "meer lezen" knop.
U heeft een geschil over de garantie, de enige plek om dit geschil uit te vechten is de rechtszaal. U zou kunnen proberen om daar uw gelijk te halen. Ze zijn verder nergens bij aangesloten, dus daar valt ook niet iets te behalen. Eventueel een melding bij consuwijzer zou wellicht iets kunnen helpen, hoewel ik niet weet of die ook individuele gevallen behandelt.