Lady1234 schreef:En over wat voor extra vragen van de belastingdienst hebt u het dan?
Je hebt te maken met de omgekeerde bewijslast en het digitale tijdperk. Op de bankrekening heeft de belastingdienst inzage, op alle andere punten in de aangifte moet je de originele documenten overleggen.Lady1234 schreef:Blijkbaar hoeft men dus ook niet meer een kopie van die overeenkomst in te leveren bij de belastingdienst, zoals u schrijft. Wist ik niet.
De woningnood-ervaringen ken ik alleen van 'horen zeggen', ben ik net te jong voor
Inwonen bij oma was maximaal een week, ze besloot te emigreren en haar jeugdliefde te trouwen. Andere baan voor mijn vader betekende een paar maanden in het gemeentehuis wonen. Het eerste eigen huis is er gekomen nadat een foto rondging van mijn persoontje kort na de geboorte, slapend op de tweede computer van Philips in Nederland. Pas na het overlijden van mijn ouders heb ik de details gehoord - op het werk moest nog een computerruimte gebouwd worden en deze grote kast was een testexemplaar.